Hop til indhold
Stavox

[Afslået] FleXuZ


Gary McStaine

Recommended Posts

Ingame navn:
FleXuZ
SteamID:
STEAM_0:1:204013997
IRL fornavn:
Jordan
Alder:
12
Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Jeg har før været staff inde på Sky-Zero, som i dag er lukket. Inde på Sky-Zero var der et dejligt community med sjove og dejlige mennesker. Inde på serveren var jeg mod, og var det i ca 1,5 måned men lukkede efter den 1,5 måned. Jeg nåede ikke rigtigt at gøre en forskel, fordi jeg ikke var der i så lang tid. Sky-Zero er nok en server der er mange der kan huske og der var en del spillere inde vil skyde på der var næsten så mange online dagligt på Sky-Zero som på Stavox.


Jeg har også før været staff inde på HypeeRp. Jeg nåede at være staff i ca 1-2 måneder Indtil at serveren lukkede. Jeg var Admin eller mod. Ejeren var dog rimelig tilfreds med mit arbejde. Inde på denne server nåede Jeg ikke at lave den største forskel men jeg var online meget og respekteret.

 

Så har jeg også være staff inde på EagleRP. Tror den startede october 2018 eller der omkring. Jeg var staff der i 1 måned og valgte at sige op da jeg til sidst så at ejeren ikke var egnet til den størrelse magt han fik. Han var dog glad for mig i den tid jeg var staff. Jeg nåede at lave en del ændring trods jeg kun var staff i 1 måned. Jeg gjorde så spillerne havde en større respekt for reglerne og folk inde på serveren og hjalp ejeren meget med diverse ting. Jeg husker at jeg på den 1'e dog formåede mig at gå fra trial mod til mod til junior admin og derefter Admin efterfulgt af at jeg sagde op.


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg føler jeg er mere kvalificeret end andre og skal være en del af jeres/stavox staff team.
  • Jeg er meget aktiv.
  • Jeg er moden trods min alder.
  • Jeg er god i pressede situationer.
  • Jeg er venlig og imødekommende.
  • Jeg er meget lærenem.
  • Jeg har meget erfaring som staff flest gode episoder men også dårlige (en dårlig episode længere nede) men med alt den erfaring har jeg lært at håndtere mig ordenligt i rp og i cases. Jeg føler jeg er nem at kommunikere med og vil til hver en tid snakke ordenligt til folk.
  • Jeg har godt og vel 1000 timer spillet i alt på Stavox.
  • Jeg er motiveret til at tage cases men dog tager jeg en pause hvis mit hoved har fået nok så spillerne i min case får den bedste oplevelse jeg kan give dem.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:
Jeg er meget aktiv og kan se at der har været lidt problemer med inaktive staffs og der har været meget travlt. Jeg er meget aktiv og derfor hjælpe med det problem.
 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:
Jeg har en del kendskab til ULX og kan finde ud af de basale ting. Dog kunne jeg godt lige bruge en genopfriskning så det er helt i top. Jeg er meget lærenem så er sikker på at der bare lige skal en hurtig genopfriskning og så er jeg i gang med ULX.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Jeg synes jeg er god til at formulere mig både skriftligt men også mundtligt. Jeg fortrækker dog mundtligt da det foregår meget hurtigere og dermed skaber lidt fart i tempoet. I værste tilfælde kan jeg dog godt skrive men det er kun hvis det er den eneste mulighed.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
Mandag-Fredag - 15:00-22:00

Lørdag - fra at jeg står op til jeg går i seng.

Søndag - fra jeg står op til 22:30
Skemaet kan dog godt ændres hvis jeg skal til nogle ting men ellers er det, det skema jeg har for at jeg må spille

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:  Min far er englænder og at jeg derfor nogle gange om året ikke har mulighed for at spille da jeg skal over og besøge min far. Jeg har også været staff herinde på stavox før, for at være ærlig gik det lort. Jeg har valgt ikke at indblande det for meget da jeg ikke er stolt over at jeg var det før og jeg håber i kan tilgive det lort jeg lavede da jeg sidst var staff. Det er over et år siden jeg blev staff herinde for første gang og håber i kan se at jeg er blevet ældre og at jeg har lært hvordan man skal være som staff via andre servere.

Ellers vil jeg bare sige tak for din tid og skriv endelig hvis der er noget i synes skal forbedres eller hvis i kan lide ansøgningen/mig

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Critz skrev:

Neutralt rep fra mig >:P 

 

Har ik set dig så meget på det seneste.

Ja du er moden, men ved ik om du kan håndtere at være staff 🙂

Men GL ❤️ 

 

// Critz 😛

Tak for dit svar ❤️
Grunden til at jeg ikke har været så meget online det seneste er fordi at min far er englænder og at jeg dermed har været i england også har skolestart også taget en del af min tid. Prøver at få det til at køre nu.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, KasperJonsson skrev:

Neutralt rep

- hyggelig at snakke med

- kan regler 

- dog ikke så meget online mere

 

6 timer siden, FleXuZ skrev:


Grunden til at jeg ikke har været så meget online det seneste er fordi at min far er englænder og at jeg dermed har været i england også har skolestart også taget en del af min tid. Prøver at få det til at køre nu.
 

som jeg skrev før er dette grunden til det ved godt det har været et problem men nu har jeg tid og er online igen ellers tak for svaret ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

12 timer siden, Kiwi Z skrev:

neutral rep

du er flink

kender dig ikke så godt

men du lyder som en god gut

held og lykke

 

// Kiwi

Tak for ordene ❤️ håber vi kan lærer hinanden at kende 🙂

9 timer siden, Sunix skrev:

+1

Pisse flink

Nuttet

Lille

Kan reglerne

Tidligere staff

Lille og nuttet 😂😂 Men tak for ordene ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.