Hop til indhold
Stavox

[Solved] Sproget


Adamkbh

Recommended Posts

Din ban-request skal følge formatet:

 

Dit in-game navn: Adamdyret
Vedkommendes in-game navn: ribs4917
Dit SteamID:STEAM_0:0:84943181
Vedkommendes SteamID: ( noget jeg ikke og få)
Tidspunkt for hændelse: 10:16 18-08-2019
Hvad regler er blevet brudt: ved faktisk ikke helt om det er en regl med sproget her er sku ikke iorden vis i spørg mig så i får den bare her
Hvad skete der?:
Beviser:
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Som situationen virker der, så virker det bare til at han er meget frustreret over en hændelse, som han har haft på serveren. Det gør så at han ytrer sin mening om serveren, som så er lort, nok fordi han havde andre forventninger til serveren.

 

Eftersom han ikke direkte taler “grimt” til spillere, så tænker jeg ikke er noget at jeg vil gøre noget ved, pga den måde situationen er på.

 

Har du yderligere at tilføje til sagen, eller har du spørgsmål,  så er du velkommen til at kontakte mig i en pm her på forum.

 

-Maxx0758

 

Skrevet på mobil, fejl kan forekomme

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.