Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning


Per1xe

Recommended Posts

Ingame navn:

Per1xe

SteamID:

 STEAM_0:0:192354934 

IRL fornavn:

Oliver [Resten kan i måske få af vide]

Alder:

14

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:

Har været admin I Minecraft hvor jeg lærte at tage min samme og opføre mig Godt [Ps var 10 År] Søgte ind i noget Cs go ,men uden held. Prøvede så at være Moderator på DarkRP server.

Der kom jeg så ind, og lærte ULX men min rolle var ikke stor i Gmod serveren (Skulle holde serveren i gang det meste af tiden)

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg har ca 215 timer på server Kender regler ud og ind. Læser Ca regler en gang om ugen. Jeg syntes også jeg er rimelig klog indenfor RP. Jeg syntes også jeg kan se situationen som en 3 person. Altså en der ikke holde kun med en, Vil også prøve ikke at lave fejl og være en retfærdig Staff

 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Være så tit på som jeg kan. Jeg syntes selv det er et problem at man ikke kan få fat på en Admin om Morgen , eller hvis der er vild mange på om eftermiddag så jeg vil bidrage med at være på om morgen, og eftermiddagen (Er vær ti fald på om morgen i weekenderne) Og stadigvæk ha mit RP i orden i Casene.      

                               Ting i noter som jeg kan bidrage med

Online Altid.

Tag casene med et Smil

Tale ordentligt til alle

Hjælper alle

Er meget Seriøs i Case som i Spillet

Ser Alt i chatten

Kender de fleste Commands

Mit RP er i Orden

Kan snakke Til alle

Kan alle reglerne

 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Som jeg sagde noget jeg lære fint nok meget af ULX men det er lidt væk fra mig. Men er begyndt at lære det igen (Ser mange Video hvordan man bruger ULX Logs) Commands har jeg også rimelig godt styr på.Har en liste på mit bord hvor der står næsten alle commands Fx !goto !bring !visram !scene Osv.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: 

Jeg syntes at jeg er Rigtig god til at formulerer mig mundtligt , men jeg har lidt problemer med at skrive/formulere skriftligt, så nogle har måske set i chatten på et tidspunkt at jeg måske har skrevet forkert, men så stort problem er det heller ikke. Jeg snakke med mange personer i Stavox og jeg syntes selv at jeg er god til at formulere Foran admins som i virkeligheden. Jeg taler altid stille og rolig og snakker min sag. Men mit Mundtligt er 110 procent perfect. Min mic bruger jeg måske alt for tit så den er jeg vel god til at bruge. Jeg bruger også godt min mic inde for RP. Min mic er også i orden.

Jeg træner tit min skriftligt derhjemme hvis jeg ikke har lektier for .

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag 15:25-16:30    19-22

Tirsdag 15:25 -17         19-22

Onsdag 15:25-21

Torsdag 16-17        19-22

Fredag   15:25-22.30

Lørdag   8-19 eller mere

Søndag  8-18 eller mere

Vil gerne være aktiv om morgen i weekenden for at der ikke sker ballade men mit skema vil ikke passe Feks kan i Tirs,man, og Torsdag er fordi jeg har et fritidsjob plus sport og skal usa i november så mit skema vil ikke Altid passe

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg spiller for det meste på Rockford men kan godt gå hen og spille på Evocity.Jeg er måske  heller ikke den mest populær blandt jer men vil love jeg at jeg bliver en ny god person.Jeg er en Flink Person som vil hjælpe alle og en hver Hvis i Har et Privat Spørgsmål er i velkommen til at skrive privat

Mvh Per1xe/Oliver

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.