Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Ziipen


Ziipen

Recommended Posts

Ingame navn: Ziipen
SteamID: STEAM_0:1:50262050
IRL fornavn: Peter
Alder: 14 (20/09/04)

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Ja, jeg har tidligere erfaring som staff. Jeg har listet de mest relevante steder jeg har haft jobs;

 

Stavox

Jeg var Junior Admin i januar 2018, hvor mit primære job selvfølgelig var at tage admin cases. Jeg synes virkelig det var sjovt, og har haft rigtig mange timer af spas. Jeg brugte desværre en forkert strategi ved at tage alt for mange cases på en dag og drev mig fuldstændigt umotiveret herefter opsagde jeg min stilling.

 

Dit Nye Liv (Arma)

Jeg var Assisterende Head of Support på serveren Dit Nye Liv for nogle år tilbage. Her var min primære opgave at besvarer folks spørgsmål og sende dem videre til de rigtige i supporten på deres teamspeak server. Jeg var ansat hos Dit Nye Liv i et par måneder til serveren lukkede.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

-       Jeg kan skelne mellem seriøsitet og hygge.

-       Jeg kan stortest alle reglerne.

-       Jeg er aktiv og spiller på Stavox næsten hver dag.

-       Jeg er god til at danne et overblik over en situation, og selv tage en beslutning.

-       Jeg er forberedt på at vægte staffarbejde højere end min egen rp.

-       Jeg er en meget loyal person, og dedikere mig hundrede procent til Stavox.

-       Jeg er virkelig motiveret til at tage admin cases!

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg har her på det sidste lagt mærke til, at der har manglet staff på serveren på nogle tidspunkter af døgnet. Jeg er meget aktiv på serveren, og derfor vil jeg kunne bidrage med at udfylde de huller hvor der mangler. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som jeg tidligere i ansøgningen har skrevet, har jeg været ansat hos Stavox tilbage i Januar 2018 i omkring et halvt år. Jeg er dog godt klar over, at der siden sidst er blevet implementeret nye funktioner til admin-systemet, men jeg er meget lærenem, hvilket gør, at jeg forhåbentligt lærer de nye implementeringer hurtigt.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg mener selv, at jeg er ret god til at formulere mig både mundtligt og skriftligt – og ja, jeg bruger udelukkende min mikrofon ingame og på teamspeak.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Min aktivitet afhænger af mange ting, men som udgangspunkt vil jeg kunne være online fra kl. 16-22.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg nyder at være en del af Stavox, og snakke med en masse fantastiske mennesker på teamspeaken hver dag. Jeg savner virkelig at tage admin cases, og bare generelt at hjælpe folk som jeg håber jeg ville kunne få lov til at få chancen for igen.

Jeg har har på nuværende tidspunkt ikke noget arbejde, hvilket gør, at jeg har masser af tid til rådighed, som dedikeres til Stavox.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP 

 

Kan huske en gammel case(hvor du var staffen), det der skete var at du bannede mig pga du ikke fattede en skid af at jeg sagede at jeg havde adgang til en bil hvor du ikke en gang checkede op, du bannede bare mig med grunden Lyver!

 

Har også set dig på en del FiveMservers hvor du har trolled meget rundt.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, LotuA skrev:

-REP 

 

Kan huske en gammel case(hvor du var staffen), det der skete var at du bannede mig pga du ikke fattede en skid af at jeg sagede at jeg havde adgang til en bil hvor du ikke en gang checkede op, du bannede bare mig med grunden Lyver!

 

Har også set dig på en del FiveMservers hvor du har trolled meget rundt.

 

Det skal noteres at han "trollede" rundt med mig. 
Og alt andet du har skrevet er på ingen måde relevant? Det er 1,5 år siden det skete :tried::tried::tried::toadleave:

Spoiler

så stfu, og kom med noget der kan bruges

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Vito skrev:

 

Det skal noteres at han "trollede" rundt med mig. 
Og alt andet du har skrevet er på ingen måde relevant? Det er 1,5 år siden det skete :tried::tried::tried::toadleave:

  Skjul indhold

så stfu, og kom med noget der kan bruges

 

Det er ikke lang tid siden jeg har set ham! Det er under 2måneder siden tror også at det er under 1måned siden!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, LotuA skrev:

Det er ikke lang tid siden jeg har set ham! Det er under 2måneder siden tror også at det er under 1måned siden!!!

Vi var måske inde på max 3 FiveM servers for et par måneder siden, men hvordan er det relevant for hvordan ziipen er på Stavox? Det eneste du har nævnt, som er relevant for hans staff ansøgning, er en situation der skete for 1,5 år siden ven.. Det er som om du ikke helt forstår hvad jeg prøver at sige til dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Vito skrev:

Vi var måske inde på max 3 FiveM servers for et par måneder siden, men hvordan er det relevant for hvordan ziipen er på Stavox? Det eneste du har nævnt, som er relevant for hans staff ansøgning, er en situation der skete for 1,5 år siden ven.. Det er som om du ikke helt forstår hvad jeg prøver at sige til dig.

Det er som om at du prøver at beskytte dine venner, ligesom du altid plejer!

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.