Hop til indhold
Stavox

[Afslået] staff-ansøgninger//Plys14


Plys

Recommended Posts

Ingame navn:  S Plys
SteamID:  STEAM_0:0:131154834
IRL fornavn: Dylan
Alder:  15 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Ja jeg har været Staff Directors

 på 4 Gmod Dark RP og Serveren hed Physic Roleplayers. A R T E X. fortyfight. North-Network  server  hvor jeg har lært hvordan det er at være mod på en Dark RP server, så ville sige jeg har en del erfaring. og og  har haft nogle administrative jobs på nogle servere. Jeg har være admin på mange Minecraft servere og Jeg synes at Gmod DarkRP er en utroligt spændende gamemode, som jeg investerer meget tid i, og jeg synes at jeg gerne vil hjælpe communitiet på den måde som jeg har til rådighed, altså ved at være en del af staff teamet Jeg har altid interesseret mig i at moderere en server, og/eller administrere, jeg synes altid at der er noget fedt i at hjælpe andre med at få en bedre spiloplevelse, bl.a ved at give hjælp til at finde ud af hvordan og Jeg har meget erfaring, både i at holde styr på folk og så bare generelt Gmod. Det jeg er bedst til er at prøve at få folk til at forstå ting bedre end de allerede gør. Jeg siger altid at man skal lære folk at forstå reglerne istedet for at straffe folk, noget jeg er rigtigt god til er at læse folk. Jeg kan godt se hvis en person jeg giver en repremante vil gøre det igen, eller om de bare skal have en straf med det samme så de forstår at der er konsekvenser. Jeg ønsker egentlig bare at bidrage til communitiet og hjælpe til. Jeg kan rigtigt godt lige at  

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

Fordi  selvom mine venner spiller på servere jeg er gode venner med dem så skal De have samme straf som hvis de ikke var mine venner fordi det er ikke fair at ens venner får en ikke en straf men andre  de skal have samme straf hvis de gør noget forkert.og det vil jeg gerne hjælpe med at sørge for at det går hurtigere for spillerne for at få deres cases Det er mange gange når jeg sidder inde på serveren er jeg lægger mærke til Der er kun 3 staff hende hvor der er rigtig mange case

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:  jeg kan gøre spillerne glad for at spille inde på serveren og jeg kan også godt gøre den bedre til at lære server reglerne

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 

Ja som sagt jeg har været Staff Directors  på 4 andre server så jeg har stor erfaring med ulx. jeg kan alle commands indefra ulx

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja Jeg snakker og skriver dansk flydende, bruger altid mic hvis muligt som det næsten altid er. Min mikrofon er mikrofonen fra mit Logitech g930 eller fra min Blue Snowball ICE.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

jeg kan komme på hver eneste dag men jeg har først arbejde torsdag og fredag Der har jeg fri klokken 16 så der kan jeg komme på ca klokken 16:30 Kan jeg komme på serveren. at der kan være indtil jeg går i seng og det gør jeg ca ved Kring 22:00 eller 22:30

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

 Ja det har jeg Jeg elsker at gøre folk glade og hjælpe folk når de har brug for hjælp og  er hjælpsom og jeg elsker at spille computer og prøver i hele min dag på at sidde og spille compute 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.