Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Hondo


Hondo

Recommended Posts

 

Ingame navn: Hondo

 

SteamID:  STEAM_0:1:191147587

 

IRL fornavn: Mathias 

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

selvfølgelig har jeg da det, jeg har været staff inde på Eagle RP og nogle få andre hvorefter jeg også har været på FiveM og endte med at være staff på North Network og så nogle andre jeg ikke kan huske, stoppede dog da disse servere ikke var godt kørende længer og valgte at lukke.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

 grunde til jeg er kvalificeret

Jeg kan nemt håndtere op til flere personer.   

Jeg kan reglerne. 

Jeg er venlig. 

Viser gensidig respekt. 

Erkender nemt hvis jeg har lavet fejl og tager straffen for det.

Tager ansvar for mine handlinger. 

Moden, men kan godt finde på at lave sjov med folk. 

- Jeg kan bidrage men et godt humør og en seriøsitet der sparker bagdel. 

- Jeg er god til at holde hovedet koldt.

- Jeg har spillet 1000+ timer på Starvox og kan alle reglerne ind og ud.

- Og så føler jeg at jeg snakker godt med de fleste staff,s og spillere.

- Jeg får tit af vide at jeg er moden nok.

 

grunden til at jeg skal være en del af staff-teamet

Mit formål, med at blive staff, er 100% at kunne være en del af community på Starvox, og hjælpe folk godt på vej.

 

jeg syntes i har brug for en ordentlig staff, så derfor tænkte jeg, at jeg ville sidde ned, og bruge et stykke tid på at lave en ansøgning.

 

Jeg vil opnå at blive bedre til rp, bedre til at hjælpe, møde nye bekendtskaber og få nogle gode tider på jeres server.

Uden at lyde selvglad, mener jeg selv jeg er moden, og ikke en af de der børn som elsker at rende rundt og fucke ting op for andre. Det er jeg bestemt ikke. Jeg synes 

fordi jeg kender de mest Basic RP regler på serveren, og jeg elsker at hjælpe, snakke og spille med folk Og så er jeg også god til at argumentere, og sørge for at alle parter for lige meget at sige. og så har jeg meget erfaring som staff, Jeg kan de fleste commands, jeg ved hvordan man skal behandle folk, Jeg har aldrig haft ønsket om at abuse mit rank, Ender det at jeg kommer til at lave en fejl, så melder jeg det omgående til de andre staff og finder en løsning, Jeg spiller sådan set hver dag, jeg har masser af tid om dagen da jeg ikke har nogle fritidsjobs Og jeg vil elske at hjælpe serveren med et sikkert og sjovt community, Jeg vil holde mig koncentreret og fokuseret på mit staff arbejde her på serveren men havde det sjovt på samme tid, Jeg kan samtidig holde hovedet koldt i pressede situationer og holde en god tone til spillere.

at spille på Stavox er rigtig sjovt, og derfor vil jeg gerne prøve nye kræfter med dette som at være staff, Første indtrykket af mig kan måske godt være en smule svingende, da jeg i starten er meget stille og afventende Men med tiden vil det vise sig jeg nu er en meget flink person!

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

det kan man vel godt sige da jeg kender de fleste commands og ikke har problemer med at huske dem, og ved ikke om jeg kan uddybe mig mere om dette da jeg selv vil mene jeg ikke kan fortælle mere om at jeg synes det går fint med at huske/bruge dem sååå ja 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg er udmærket til at formulere mig mundtligt, såvel skriftligt og Jeg vil også kommunikere i samtalen skriftligt. hvis det er nødvendigt, jeg vil mene at det er godt at lyde "Glad" i sin tone da det kan vække de fleste spiller og få dem til at føle at du faktisk gider dette 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 14:10 - 21:20

Tirsdag: 14:30 - 21:20

Onsdag: 15:30 - 21:20

Torsdag: 16:30 - 21:20

Fredag: 13:30 - 06:30

Lørdag: 9:45 - 06:30

Søndag: 9:45 - 21:20

 

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg er en dreng på 15 år, jeg hedder Mathias hansen og jeg bor og er opvokset i Fredericia kommune, Jeg elsker at sidde foran en computer og spille med sine venner og møde og få nye bekendtskaber.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Hondo skrev:

 

 

Ingame navn: Hondo

 

SteamID:  STEAM_0:1:191147587

 

IRL fornavn: Mathias 

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

selvfølgelig har jeg da det, jeg har været staff inde på Eagle RP og nogle få andre hvorefter jeg også har været på FiveM og endte med at være staff på North Network og så nogle andre jeg ikke kan huske, stoppede dog da disse servere ikke var godt kørende længer og valgte at lukke.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

 grunde til jeg er kvalificeret

Jeg kan nemt håndtere op til flere personer.   

Jeg kan reglerne. 

Jeg er venlig. 

Viser gensidig respekt. 

Erkender nemt hvis jeg har lavet fejl og tager straffen for det.

Tager ansvar for mine handlinger. 

Moden, men kan godt finde på at lave sjov med folk. 

- Jeg kan bidrage men et godt humør og en seriøsitet der sparker bagdel. 

- Jeg er god til at holde hovedet koldt.

- Jeg har spillet 1000+ timer på Starvox og kan alle reglerne ind og ud.

- Og så føler jeg at jeg snakker godt med de fleste staff,s og spillere.

- Jeg får tit af vide at jeg er moden nok.

 

grunden til at jeg skal være en del af staff-teamet

Mit formål, med at blive staff, er 100% at kunne være en del af community på Starvox, og hjælpe folk godt på vej.

 

jeg syntes i har brug for en ordentlig staff, så derfor tænkte jeg, at jeg ville sidde ned, og bruge et stykke tid på at lave en ansøgning.

 

Jeg vil opnå at blive bedre til rp, bedre til at hjælpe, møde nye bekendtskaber og få nogle gode tider på jeres server.

Uden at lyde selvglad, mener jeg selv jeg er moden, og ikke en af de der børn som elsker at rende rundt og fucke ting op for andre. Det er jeg bestemt ikke. Jeg synes 

fordi jeg kender de mest Basic RP regler på serveren, og jeg elsker at hjælpe, snakke og spille med folk Og så er jeg også god til at argumentere, og sørge for at alle parter for lige meget at sige. og så har jeg meget erfaring som staff, Jeg kan de fleste commands, jeg ved hvordan man skal behandle folk, Jeg har aldrig haft ønsket om at abuse mit rank, Ender det at jeg kommer til at lave en fejl, så melder jeg det omgående til de andre staff og finder en løsning, Jeg spiller sådan set hver dag, jeg har masser af tid om dagen da jeg ikke har nogle fritidsjobs Og jeg vil elske at hjælpe serveren med et sikkert og sjovt community, Jeg vil holde mig koncentreret og fokuseret på mit staff arbejde her på serveren men havde det sjovt på samme tid, Jeg kan samtidig holde hovedet koldt i pressede situationer og holde en god tone til spillere.

at spille på Stavox er rigtig sjovt, og derfor vil jeg gerne prøve nye kræfter med dette som at være staff, Første indtrykket af mig kan måske godt være en smule svingende, da jeg i starten er meget stille og afventende Men med tiden vil det vise sig jeg nu er en meget flink person!

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

det kan man vel godt sige da jeg kender de fleste commands og ikke har problemer med at huske dem, og ved ikke om jeg kan uddybe mig mere om dette da jeg selv vil mene jeg ikke kan fortælle mere om at jeg synes det går fint med at huske/bruge dem sååå ja 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg er udmærket til at formulere mig mundtligt, såvel skriftligt og Jeg vil også kommunikere i samtalen skriftligt. hvis det er nødvendigt, jeg vil mene at det er godt at lyde "Glad" i sin tone da det kan vække de fleste spiller og få dem til at føle at du faktisk gider dette 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 14:10 - 21:20

Tirsdag: 14:30 - 21:20

Onsdag: 15:30 - 21:20

Torsdag: 16:30 - 21:20

Fredag: 13:30 - 06:30

Lørdag: 9:45 - 06:30

Søndag: 9:45 - 21:20

 

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Jeg er en dreng på 15 år, jeg hedder Mathias hansen og jeg bor og er opvokset i Fredericia kommune, Jeg elsker at sidde foran en computer og spille med sine venner og møde og få nye bekendtskaber.

 

 

 +REP

 

-Seriøst en frækkert.

-Kan reglerne.

-Kunne sagtens se dig som staff.

-Fin ansøgning

 

Link til kommentar
Del på andre sites

31 minutter siden, Kaistar skrev:

+rep

Flink

Anderledes form for humor (Du ved det selv)

... Din rp er også sådan.... Anderledes når du kun er sammen med dine venner, dog er du god til det når du faktisk skal lave rp.

TAKKER 🧡

 

16 minutter siden, Kagen skrev:

@Hondo Er en skide flink 

Han kender regelsættet rigtig godt 

Kunne blive en rigtig god staff 

Held & Lykke  

Jamen tak 🧡

 

Lige nu, Hype skrev:

+Rep

Flink fyr, tror godt at han egner sig til at være staff 🙂

jo tak 🧡

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan huske fra tidernes morgen hvor vi sammen sad og søgte som staff, og du har faktisk gjort det lige siden.

Du har altid spurgt "Bob, hvornår tror du der er ansøgninger?!", og det giver mig virkelig et indtryk af at du virkelig bare brænder for det her job som staff.

Så har du virkelig også det der skal til for at være staff, det er helt sikkert.

Du får sku et +REP fra mig af, held og lykke

 

// Bob Johnson

 

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutter siden, Critz skrev:

+REP my friend

 

- Du flink ingame

- Du er ikke dum, og bruger faktisk den fantastiske hjerne mennesket har fået sig.

- Kan reglerne og fin nok til RP

 

// Critz 😛

Critz Takker 🧡

 

18 minutter siden, Yeet skrev:

+Rep

- Kan reglerne

- Moden

- Aktiv

Yeet Tak 🧡

 

1 minut siden, Bob Johnson skrev:

Kan huske fra tidernes morgen hvor vi sammen sad og søgte som staff, og du har faktisk gjort det lige siden.

Du har altid spurgt "Bob, hvornår tror du der er ansøgninger?!", og det giver mig virkelig et indtryk af at du virkelig bare brænder for det her job som staff.

Så har du virkelig også det der skal til for at være staff, det er helt sikkert.

Du får sku et +REP fra mig af, held og lykke

 

// Bob Johnson

 

Bobbi din gutterman 🧡

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Polle skrev:

man kan kun sige en ting om dig. Og der er du har forandret dig markant. Du er blevet mere moden - du fortjener at få en chance:)

 

TAK Polle🧡

 

1 time siden, Kjeld skrev:

+REP

-  flink

- kan sit RP

- kan reglerne

Kjeld Takker🧡

 

1 minut siden, Pipfugl skrev:

+REP

Hondo du er seriøst for grineren. Held og lykke!

Pippy jamen tak og ilm 🧡

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.