Hop til indhold
Stavox

[Afslået] creaMY


creaMY

Recommended Posts

Ingame navn: 

creaMY


SteamID: 
STEAM_0:1:106295230


IRL fornavn: 

Jeppe


Alder: 

Jeg er 17 år gammel, og bliver 18 til september.

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

Jeg har en stor del erfaring med administrative jobs i et spilcommunity. Jeg har gennem alle mine år foran en computer, være staff mange forskellige steder og i mange forskellige spil. Jeg har brugt mange af mine år på, at spille Arma 3. Det var i Arma 3, hvor jeg rigtig fik lysten til at være staff. Jeg var staff på mange forskellige Arma 3 servere inden jeg startede på Garrys Mod. Blandt andet Arma Dillo, Dania Gaming og GigaGaming mf. Efter 3000 timer i Arma 3, begyndte det at blive kedeligt, og dermed søgte jeg videre og fandt Garrys Mód. Jeg ansøgte til staff tilbage i 2018, og blev accepteret. Gennem de 10 måneder, hvor jeg var en del af staff herinde, lærte jeg en hel del mere end jeg nogen sinde kunne have forventet. Jeg har også været en del af mange mindre servere, men de er ikke relevante i forhold til ansøgningen.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil gerne være en del af staff, da jeg har genforenenet lysten til Garrys Mod efter en lang pause. I skal vælge mig, da jeg har en masse erfaring som jeg kan videreføre herinde. Jeg er god til, at skabe et overblik i cases og holde hovedet koldt samt holde en god tone. Jeg ser mig også mere kvalificeret som staff, da jeg har været staff herinde før og har et godt kendskab til reglerne.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

Jeg er generelt ret træt af, at flere staff ikke gider RDA og RDM cases, da de tager lang tid og er forvirrende. Jeg kan tilbyde en staff, som gerne vil tage de kedelige cases og de mere forvirrende. Jeg ser mig selv, som en meget moden person og en person, som forstår at møde folk med respekt uanset hvilken situation vi hver sidder i. Jeg er en moden person, som altid er positiv, glad og snakker ordentligt til alle.

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg kender alle de basale commands, ihvertfald dem som var tilbage til 2018. Skulle det ske, at der er kommet flere commands til ULX siden da, vil jeg yde en god indsats for at lære dem hurtigst muligt.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes selv, at jeg er god til at formulere mig skriftligt, såvel også mundtligt. Jeg er ikke den bedste til grammatik, men jeg forsøger altid mit bedste. Jeg bruger altid min mikrofon ingame, da det er vigtigt at kunne formulere sig på en ordentligt og fornuftig måde. Jeg går meget op i, at man skal snakke ordentligt til alle dem, som man spiller sammen med. Det er ikke usandsynligt, at jeg vil bruge en del af min tid på, at få folk til at snakke ordentligt.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg kan være online alle dage og weekender. Tidspunkter afhænger af mit arbejde, men jeg vil forsøge at være online mest muligt.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Nej det er der ikke.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.