Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staffansøgninger kængu


Kængu

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn:  kængu 
SteamID: STEAM_0:1:51164648: 
IRL fornavn: dustin
Alder: 13 har fødselsdag den 19. april

 

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har været staff på mange andre servere Men nu vil jeg gerne prøve det på Stavox håber at det kan blive meget sjovere end det var på alle de andre server Jeg er noget helt op til hit on Staff så jeg kan godt finde ud af at være staff

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er god til at staff som sagt og jeg kunne godt tænke mig at prøve at være det Og jeg regner med at jeg kan lave godt rp på serveren Tag case når der kommer nogen

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: at tage case der er i stedet for at folk skal sidde og vente i 100 år før at man kan tag en case

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Jeg har været staff på mange andre server så jeg kan godt finde ud af ulx

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min hver evig eneste dag og ja og jeg synes at jeg er god til og få flere mig skriftligt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

mandag for 14:00 til 22:00

tirsdag 14:00 til 22:00

onsdag for 14:00 til 22:00

torsdag for 14:00 til 22:00

fredag for 14:00 til 1:00 + 2:00

 lørdag for 12:00 til 1:00 +2:00

søndagf or 12:00:00 til 22:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: at jeg er en flink person og snakke med

!goto xxx

!cb xxx

!hp xxx

!armo xxx

!ban xxx

!xban xxx

!gotocar xxx

!bring

!return

!force-unarrested

 

 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, ♥ haha kængu ♥ skrev:

----------------------------

Ingame navn:  kængu 
SteamID: STEAM_0:1:51164648: 
IRL fornavn: dustin
Alder: 13 har fødselsdag den 19. april

 

 

 

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: Jeg har været staff på mange andre servere Men nu vil jeg gerne prøve det på Stavox håber at det kan blive meget sjovere end det var på alle de andre server Jeg er noget helt op til hit on Staff så jeg kan godt finde ud af at være staff

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg er god til at staff som sagt og jeg kunne godt tænke mig at prøve at være det Og jeg regner med at jeg kan lave godt rp på serveren Tag case når der kommer nogen

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: at tage case der er i stedet for at folk skal sidde og vente i 100 år før at man kan tag en case

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:Jeg har været staff på mange andre server så jeg kan godt finde ud af ulx

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger min hver evig eneste dag og ja og jeg synes at jeg er god til og få flere mig skriftligt

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

mandag for 14:00 til 22:00

tirsdag 14:00 til 22:00

onsdag for 14:00 til 22:00

torsdag for 14:00 til 22:00

fredag for 14:00 til 1:00 + 2:00

 lørdag for 12:00 til 1:00 +2:00

søndagf or 12:00:00 til 22:00

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: at jeg er en flink person og snakke med

----------------------------

 

-rep

 

har ikke haft nogle gode perioder med dig.

kort ansøgning.

kan seriøst ikke se dig som staff.

-bare nej

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.