Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] aOSSIa


OSSI

Recommended Posts

Ingame navn:  aOSSIa
SteamID: STEAM_0:1:44410551
IRL fornavn:  Oscar
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Ja, jeg har været Senior admin på en server som Saimor også ejer som hedder Zypress (Skriver har været fordi at serveren ikke længere er oppe), der tog jeg rigtig mange cases og hjalp så godt jeg kunne. Fik også rigtig mange venner, og ser allerede en som også var Senior admin på Zypress IRL :). Gjorde en forskel med at hjælpe andre junior admins og admins med at komme igang eller hvis der var noget de undrede siog over.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi at jeg har meget erfaring med admin, da jeg har haft min egen server, en dansk og engelsk server. Og fordi at der er meget ventetid med cases, og jeg synes selv at jeg er meget hurtig med at tage cases og så at dem som har callet case bliver glade efter =). Synes jeg er ,mere kvalificeret end andre admins, da jeg kan holde hovedet koldt, og jeg kan håndtere pressede situationer, og har været højere end Senior Admin på mange store servere.  Og kunne også se mig selv som en god admin pga at jeg aldig har fået nogen som har været negative i de cases jeg har haft på Zypress og andre servere. Der er self rigtig mange admins som er gode på staffholdet, men tænker i søger staffs pga ventetiden på cases, og det der hvor jeg vil gøre mit bedste og self at personen/erne bliver glade.

Kunne også tænke mig at være med på staffholdet fordi at jeg bliver glad hver gang jeg tager cases, da jeg møder nye folk hele tiden, og fordi at jeg synes det er mega sjovt at tage cases!.

Tænker jeg har en støre fordel end de andre staffs, da jeg har taget over 12000 cases på Zypress, og mange på de andre servere. 

 

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: For det første en meget sød og glad dreng som hele tiden har smil på læben, synes aldrig jeg er sur.

Og så ville jeg bidrage med hurtige opklarede cases, hvor vi self får alting løst!. + at jeg spiller meget derinde, spiller aldrig andre servere eller andre spil for tiden, og tænker heller ik det ændrer sig hehe. Og ja, alt ialt bare en rigtig god RP server!.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, har som sagt haft min helt egen server, en Dansk og Engelsk, hvor jeg har lagt meget meget tid i, og har være Senior Admin på Zypress :). Kan nærmest alle commands.

 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger meget min mic, og skrifteligt synes jeg at jeg er liiiidt rusten til, men bruger mest min mic. Min mic jeg bruger lige nu er en Blue Snowball, men køber snart en ny da folk siger at jeg sider langt væk fra min mic. Mit skriftligt er som sagt rusten men øver mig så godt jeg kan for at blive bedere!.

 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 8:00 -skoletid- 15:30 -Spilletid- 22:00

Tirsdag: 8:00 -skoletid- 15:30 -Spilletid- 22:00

Onsdag: 8:00 -skoletid- 15:30 -Spilletid- 22:00

Torsdag: 8:00 -skoletid- 15:30 -Spilletid- 22:00

Fredag: 8:00 -skoletid- 15:30 -Spilletid- 2:00

Lørdag: 11:30 -Spilletid- 2:00

Søndag: 11:30-Spilletid-22:00

 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er altid træt, men viser det ik (:. Og er lidt rusten til at skrive, skriver hurtigt men nogen gange stavefejl.

Er en sød dreng og imødekommende, og er fuld af energi!. Og hvis jeg bliver valgt, ville mit mål som sagt være at opklare hurtige cases!.

 

MVH: aOSSIa/Oscar.

Denne her er rettet, da en af mine venner sagde at det sluttede igår aftes klokken 00:00, men så så jeg Emoylys post og har derfor rettet den :).

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @OSSI

Du virker meget bekendt med staff arbejdet men dog har jeg aldrig rigtigt mødt dig så jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til dig.

Synes din ansøgning er lidt svær at læse, evt. Gør lidt mere ud af den. Udover det får jeg udtrykket fra din ansøgning at du ellers er en frisk ung gut.

Dog bliver det Neutralt rep fra mig denne omgang.

 

Dog ønskes du held og lykke med din ansøgning

// Donkeh

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, Donkeh skrev:

Hej @OSSI

Du virker meget bekendt med staff arbejdet men dog har jeg aldrig rigtigt mødt dig så jeg ved ikke hvordan jeg skal forholde mig til dig.

Synes din ansøgning er lidt svær at læse, evt. Gør lidt mere ud af den. Udover det får jeg udtrykket fra din ansøgning at du ellers er en frisk ung gut.

Dog bliver det Neutralt rep fra mig denne omgang.

 

Dog ønskes du held og lykke med din ansøgning

// Donkeh

Tusind tak 🙂

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Agurken skrev:

-Neutralt Rep

Synes du bør gøre lidt mere ud af din ansøgning.
Har haft både gode og dårlige møder med dig på serveren, men synes alligevel du måske fortjener en chance.


Good luck :))

 

Taaak

Den bliver også opdateret løbende.

14 timer siden, ~CoolBoy~ skrev:

+rep 

suprer god til reglerne tror

jeg flink fyr 

held og løkke

 

Tak 🙂

15 timer siden, Else skrev:

Hej @OSSI

 

- Fin ansøgning.

- God til RP.

- Virker flink.

- Kan reglerne.

 

Du får derfor et +REP fra mig.

Held og løk.

 

//Else

1000 tak Else! ❤️

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.