Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Jonatan


Jonatan_

Recommended Posts

 

----------------------------

Ingame navn: Jonatan


SteamID: STEAM_0:1:98998020


IRL fornavn: Jonatan


Alder:  14 år

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?:  Jeg har massere af erfaring er siden jeg har været staff på nogen gmod server, og selv har eget nogle minecraft servere. Mine roller har været:

  • Ejer
  • Admin
  • Moderator

På den måde jeg har lavet en forskel er med at tage de cases som der er korte så ventetiden kan blive minimeret. Og hvis nu der er en ny spiller der kommer ind og ikke kan finde ud af nogle af de ting der er inde på serveren så vil jeg altid hjælpe og tage min tid på at hjælpe og forklare det til ham.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Min begrundelse til jeg skal være en del af staff teamet er fordi jeg er en person som der forstår mig selv og mine grænser. 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: Jeg kan bidrage med en masse aktivitet fra min side af, jeg er klar på at få udfordringer.

Staff-teamet består af mange mennesker, så at finde noget der ikke er der, kan være lidt svært, men hvis jeg kommer ind, skal jeg nok bevise mig selv.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:  Jeg har massere af kendskab til ULX siden jeg nu har været staff på nogen servere, jeg kan komme med en lille liste med over hvad jeg kan af ULX commandoer

  • !xban
  • !scene
  • !freeze
  • !goto
  • !armor
  • !hp
  • !bring
  • !jail

Det her er de commandoer som jeg lige kan komme i tanke om, Men hvis jeg nu bliver taget ind vil jeg nok gerne have en genopfriskning på nogen af de andre commandoer der nu findes.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger hele tiden min mic, Jeg går også meget op i min lyd så jeg kan få den bedste kvalitet til når jeg er i admin cases eller bare generelt snakker. Jeg syndes nu selv jeg er meget god til og formulere mig selv til andre. Skriftligt kan jeg dog godt halte en gang imellem men jeg forbedre mig allerede.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg kan være på og spille ca 3-4 timer om dagen og  om weekenden kan jeg ca spille der inde i 6-7 timer.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej jeg har ikke noget som jeg syndes der er relevant nok til at det skal skrives her.

 

 

Tak fordi i gider og bruge jeres tid til og læse denne her ansøgning, hav en fortsat god dag!

K.H Jonatan

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep 

- Din ansøgning er meget forvirrende at læse. 

- har hørt dig ingame, når du bliver sur. Jeg mener at man skal kunne styre sig, hvis man skal være på staff teamet, hvilket du ikke er 100% klar til endnu. 

 

 Good luck🍀

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, Bimse👌 skrev:

Kender dig ikke.

Men ud fra din ansøgning virker det som om du ikke har taget dig tid til det her, og du ikke vil det her nok.

 

Kig på nogle andre ansøgninger og se hvad de har gjort uden at kopiere.

Har jeg gjordt, og tak for tippet jeg syndes selv det er blevet meget bedre

15 timer siden, Tjulle skrev:

-rep 

- Din ansøgning er meget forvirrende at læse. 

- har hørt dig ingame, når du bliver sur. Jeg mener at man skal kunne styre sig, hvis man skal være på staff teamet, hvilket du ikke er 100% klar til endnu. 

 

 Good luck🍀

Jeg har fået hjælp til og kunne styre mig selv, og jeg mener at jeg godt kan gøre det nu siden jeg lærte af mine fejl. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Jonatan_ 

 

- Kort og ikke uddybende ansøgning.

- Du har fået 2x bans inden for kort tid.

- Du skal have nogle flere timer bag dig ( 106 timer ). Så du får en god erfaring indefor reglerne. 

- Vil mene du ikke er egnet til jobbet i denne omgang.

 

- Undgå og bryd reglerne til næste gang vi åbner, så muligheden større for dig.

  

Du får derfor et -REP fra mig.

Held og løk.

 

//Else

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.