Hop til indhold
Stavox

[Afslået] NINEX


NINEX

Recommended Posts

Ingame navn: NINEX
SteamID: STEAM_0:1:238390535
IRL fornavn: Patrick
Alder: 19

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?: 

jeg har været head of staff og med ejer. på en fivem server som hedder reload network og stadigvæk køre. men serven ejeren solgte serven. og så have jeg miste lysten til og hjælpe med serven

har også være admin på TIGER-RP men den lukket desværre. på grund af problemer ejeren have. 

har og være på en i meget kort tid som hed. KOKOS-NET men ved ikke rigtig hvad der skete for serven men en dag var den bare lukket og fik aldrig noget svar fra ejeren så det må have være penge mangle til og kunne betale hosten.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skal være staff fordi jeg tager alle personer seriøst og jeg er ret glad for at være på serveren

Jeg vil gerne have at der er ro og orden på serveren hvilket vil sige ingen rdm og failrp

Jeg snakker godt med dem fra serveren jeg nu har lært at kende og også nye personer jeg møder/snakker til på serveren :)

Jeg spiller kun på Stavox og fordi jeg synes tit der mangler staffs online alt for tit. tror også jeg kan gøre en forskel på serveren. ved jeg ikke er supermand men vil da gøre hvad jeg kan. 

har en del erfaring som staff/admin. kan sagtens køre en god tone nå jeg skal. og god til og finde en god løsning. så alle er glade. selvfølgelig ikke hvis de ikke kan finde ud af det. så skal de jo lære noget af den straf de får.    

kan mit arbejde og vil ikke gøre venner til en undtageles hvis det kommer til det.

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?:

en flink fyr med masse af energi. Jeg skal være staff fordi jeg tager alle personer seriøst og jeg er ret glad for at være på serveren.

Ja jeg formulere mig godt mundligt og skriftligt både på dansk og engelsk.

Dog bruger jeg mest min mic men kan også skrive.

jeg er på meget af tiden. så jeg kan bidrage med meget af min tid på serveren

har god kendskab til reglerne. og kan mit shit hehe.  

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

ja lidt ikke meget. men er lære nem så det kommer ikke til og tage lang tid og lære for mig.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

a jeg formulere mig godt mundligt og skriftligt både på dansk og engelsk.

Dog bruger jeg mest min mic men kan også skrive.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Kan være på alle dage.

 

Mandag: kl 15 - 24

Tirsdag: kl 15 - 24

Onsdag: kl 15 - 24

Torsdag: kl 15 - 24

Fredag: kl 13 - 8 (kommer an på hvornår jeg bliver træt)

Lørdag: kl 13 - 8 (kommer an på hvornår jeg bliver træt)

Søndag: kl 12 - 24

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg spiller kun på Stavox både Evocity og Rockford.

Jeg er en person med meget energi og men kan godt være en rolig person i case

Jeg er altid glad og positiv og har det sjovt med folk på serveren

Jeg er ikke verdensmester til e2 men kan godt få det til at funke

 

Glæder mig til at få høre fra jer mvh NINEX

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, Kaistar skrev:

-rep

Har du ikke lige haft ban? Du er da kun på prøveunban. 

Ser ikke grunden til at du skulle være staff siden du har den historik du har.

det var ligesom en fejl men det jo bare det

1 time siden, Maloni skrev:

-Rep
Du er flink nok og det hele men du er meget inkompetent især med din ban fornyelig

det stadigvæk en fejl

 

1 time siden, Kaistar skrev:

-rep

Har du ikke lige haft ban? Du er da kun på prøveunban. 

Ser ikke grunden til at du skulle være staff siden du har den historik du har.

men jeg ved også folk ændre sig. og det har jeg også. ikke døm folk på deres fortid.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, NINEX skrev:

men jeg ved også folk ændre sig. og det har jeg også. ikke døm folk på deres fortid.

Ja men Ninex den ban den er jo ikke så gammel, jeg tror at næste gang vil du have en meget bedre chance for at blive staff dog det er med at næsten crashe serveren ved en fejl er jo en fejl dog en meget stor fejl som kommer til at være et meget vigtigt punkt når det handler om at acceptere dig som en staff.

Link til kommentar
Del på andre sites

56 minutter siden, Maloni skrev:

Ja men Ninex den ban den er jo ikke så gammel, jeg tror at næste gang vil du have en meget bedre chance for at blive staff dog det er med at næsten crashe serveren ved en fejl er jo en fejl dog en meget stor fejl som kommer til at være et meget vigtigt punkt når det handler om at acceptere dig som en staff.

tak det vil jeg prøve 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

43 minutter siden, Bimse👌 skrev:

dette er dog en fejl men er begynd og opføre mig mere moden da jeg føler folk misforstår mig tit men så kan jeg godt prøve og styre min gælde og store mængte energi endnu mere. folk tror nemlig altid tror jeg er røv sur eller noget i den still men lad mig prøve noget mere da jeg gøre det meget i forvejen. men alså jeg er ikke så slem som i får mig til og lyde.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Critz skrev:

-REP

 

- Ja, du har jo lige haft perm ban 😕 

- Du bliver meget hurtigt sur, og tænker ikke dette kan styrke dig som staff.

- Taler grimt

 

// Critz 😛 

det var fordi dig og agurken var meget meget. racistiske overfor mig. kaldte mig ali og mulat og andre racistiske ting. derfor tænker jeg ikke det var min skyld. og ikke min fejl. men det er også jeres mening så det helt iorden. men håber vi kommer godt ud af det og vil kunne tale sammen som normale kammerter 😄 men eller forsat god dag til jer begge for har ikke noget imod jer håber jeg heller ikke i har 😄 .

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, NINEX skrev:

det var fordi dig og agurken var meget meget. racistiske overfor mig. kaldte mig ali og mulat og andre racistiske ting. derfor tænker jeg ikke det var min skyld. og ikke min fejl. men det er også jeres mening så det helt iorden. men håber vi kommer godt ud af det og vil kunne tale sammen som normale kammerter 😄 men eller forsat god dag til jer begge for har ikke noget imod jer håber jeg heller ikke i har 😄 .

At kalde folk Ali eller Mohammed i ren og skær sjov, som vi også gjorde meget klart for dig, er ikke racistisk på nogen måde. Hvis du havde bedt os pænt om at stoppe frem, for at kalde os alverdens ting og skrige af os, havde historien nok været markant anderledes. Jeg tilgiver dig selvfølgelig. Vi begår alle fejl.
Held og lykke med din ansøgning.🥒

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Graqs skrev:

+rep

flink nok 

kan godt være du har haft ban men alle har en changche

 

mange tak for det. sætter pris på det 😄

1 time siden, Olivers_Lan skrev:

+rep

 

flink

ved ikke med det ban men......

du virker god nok

mange tak for de gode ord  😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.