Hop til indhold
Stavox

[Afslået] xJensx


xJensx

Recommended Posts

Ingame navn: xJensx
SteamID: STEAM_0:1:159816677
IRL fornavn: Valdemar 
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?Ja jeg har meget erfaring med administrative jobet, jeg har ejet min ejen g mod server. Men kunne godt se at det var for meget abjede at ligge i den, fordi at jeg genne ville spille på stavox, så jeg lukket den ned

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

-   Jeg tager den med ro i case

-   Jeg bliver ikke sur på folk 

-   Jeg spiller på server helle dagen 

-   Kan hjælpe folk med ders problemer  

-   Har 1,014 timer i spillet - Hade også en anden profil men den bliv hacket så den kunne jeg ikke bruge mere

- Kan reglerne

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg ville tage case lige meget vad 

- Jeg ville være online hele tiden 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har meget erfaring med ULX fordi at jeg jo har haft min ejen Gmod server, men skal nok lige have nogen af tingene på plads igen fordi det er ok lang tid siden jeg har brugt ULX

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger hele tiden min mic konstant

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

 

Mandag : 13:00 - 22:00

Tirsdag : 14:00 - 22:00 

Onsdag : 14:00 - 22:00 

Torsdag : 14:00 - 23:00 

Fredag : 00:00 - 00:00 

Lørdag : 00:00 - 00:00 

Søndag 12:00 - 22:00

- Har mulig hed for at være på hele dagen i weekenden 🙂 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Nej ikke ud over at jeg er meget glad for at i ville læse min ansøgning

Og jeg går ikke i skole men er på abajde

 

//xJensx 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Valdemar skrev:

Ingame navn: xJensx
SteamID: STEAM_0:1:159816677
IRL fornavn: Valdemar 
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? Hvad var dine roller, og hvor gjorde du en forskel?Ja jeg har meget erfaring med administrative jobet, jeg har ejet min ejen g mod server. Men kunne godt se at det var for meget abjede at ligge i den, fordi at jeg genne ville spille på stavox, så jeg lukket den ned

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: 

-   Jeg tager den med ro i case

-   Jeg bliver ikke sur på folk 

-   Jeg spiller på server helle dagen 

-   Kan hjælpe folk med ders problemer  

-   Har 1,014 timer i spillet - Hade også en anden profil men den bliv hacket så den kunne jeg ikke bruge mere

- Kan reglerne

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

Jeg ville tage case lige meget vad 

- Jeg ville være online hele tiden 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, jeg har meget erfaring med ULX fordi at jeg jo har haft min ejen Gmod server, men skal nok lige have nogen af tingene på plads igen fordi det er ok lang tid siden jeg har brugt ULX

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger hele tiden min mic konstant

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

 

Mandag : 13:00 - 22:00

Tirsdag : 14:00 - 22:00 

Onsdag : 14:00 - 22:00 

Torsdag : 14:00 - 23:00 

Fredag : 00:00 - 00:00 

Lørdag : 00:00 - 00:00 

Søndag 12:00 - 22:00

- Har mulig hed for at være på hele dagen i weekenden 🙂 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 

Nej ikke ud over at jeg er meget glad for at i ville læse min ansøgning

Og jeg går ikke i skole men er på abajde

 

//xJensx 🙂 

 

-REP

 

-Kunne ikke se dig som staff.

-Kort ansøgning.

-Har ligefrem ikke haft nogle gode tider med dig på serveren.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

- rep 

 

 - kan ikke rigtig se dig som

staff, da du virker til at tage det hele lidt sløset.

- syntes måske ikke lige altid dit sprogbrug er så pænt, hvilket jeg mener er meget vigtig om staff. 

- kort ansøgning. Måske du kunne ligge lidt mere tid i den, brug evt et par dage til at tænke i. 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Kængu du ved også godt hvorfor at jeg bliv sur på dig. Kalde mig nigger, fed, lille unge, sort. Så jeg synde du ikke skal sige noget + Jeg kan godt finde ud af RP, det er fordi at du er sur på mig ;D og jeg kan ikke førstå hvorfor du kan sige at jeg ikke er en godt staff du har aldrig se mig som staff så hvordan kan du bedømme det?? 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.