Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Reys


Reys

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: 

Reys.

 

SteamID: 

STEAM_0:0:219684460

 

IRL fornavn: 

Malte.

 

Alder: 

15år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? 

Jeg var Headadmin inde på Zypress og valgte at sige op da jeg ikke synes det gik godt derinde og valgte derefter at spille på stavox - det var da jeg var omkring de 11 år. Jeg har ansøgt som staff på et par Counter strike global offensive servere hvor jeg er blevet mod og derefter højere da jeg klare mig godt. - T-frag - bedste spil - og Zytex. Jeg valgte dog at sige op da jeg ikke følte for at spille csgo længere da jeg interesserede mig mere for Gmod og Stavox.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 I skal vælge mig som mod da jeg altid kommer med et smil på læben og ville hjælpe så mange som mulig. Jeg ville tage en masse cases om jeg er igang med noget eller ej da jeg godt kan lide at hjælpe andre mennesker, samt serveren. Jeg er meget imødekommende og kan godt lide at hjælpe de nye på serveren samt dem som er knap så nye. Jeg var engang en lille dreng som ikke rigtig kunne styrer mit sprogbrug. Jeg har lært hvordan man snakker til andre mennesker da jeg har lært af de fejl jeg har begået. Jeg har fået 1 straff siden jeg begyndte igen. Og det var for at sige staff i rp. Men jeg har også kendskab til ulx samt hvilke straffe folk skal have for hvad de laver. Jeg ved hvordan man skal kunne tage cases og hører begge parters side af historien. Men som sagt har jeg lært af de fejl jeg lavet. Jeg kan hjælpe hvem som helst om det en ordblind der skal have forklaret en eller flere regler ville jeg med glæde hjælpe ham. Jeg kan skabe overblik over svære situationer som nogen mennesker ikke har det let med. Samt kan jeg reglerne og bryder dem ikke. Jeg bruger meget af min fritid på serverne da jeg virkelig godt kan lide det selskab der er inde på serveren. Jeg er online næsten hver dag med mindre der er en fødselsdag eller lign jeg skal til.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

En meget imødekommende person som kommer med et smil på læben om jeg er i dårlig eller godt humør da det ikke skal gå ud over andre. Jeg kan tage en masse cases da man får en god fornemmelse i kroppen af at hjælpe andre mennesker. Jeg ved hvilke straffe folk skal have for hvilke forkerte handlinger de har gjort. Samt det har jeg et godt forhold til en masse spillere på Stavox community. Jeg snakker også pænt til andre spillere på Stavox. 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt har jeg været Headadmin på zypress så jeg kender godt til ULX samt hvilke synspunkter man skal se en sag.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

Jeg har ikke svært ved nogle af tingene da jeg går meget op i mit danske sprogbrug og udtale og samt det går jeg meget op i faget dansk og får 7-10 i mine prøver. Jeg kan forklarer en person som ikke har let ved at forstå ting på en måde han ville kunne forstå det på.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag:15:30 - 23:30

Tirsdag 15:30 - 23:30

Onsdag:15:00 - 23:30

Torsdag:15:30 - 23:30

Fredag:10:00 - 04:00

Lørdag:10:00 - 03:00

Søndag:11:00 - 23:30

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:Jeg synes i har fået det afvide i burde vide og i er mere en velkommen til at spørger om nogle spørgsmål

 

  • Reys

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Supreme..:)... skrev:

 

----------------------------

Ingame navn: 

Reys.

 

SteamID: 

STEAM_0:0:219684460

 

IRL fornavn: 

Malte.

 

Alder: 

15år gammel.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity? 

Jeg var Headadmin inde på Zypress og valgte at sige op da jeg ikke synes det gik godt derinde og valgte derefter at spille på stavox - det var da jeg var omkring de 11 år. Jeg har ansøgt som staff på et par Counter strike global offensive servere hvor jeg er blevet mod og derefter højere da jeg klare mig godt. - T-frag - bedste spil - og Zytex. Jeg valgte dog at sige op da jeg ikke følte for at spille csgo længere da jeg interesserede mig mere for Gmod og Stavox.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 I skal vælge mig som mod da jeg altid kommer med et smil på læben og ville hjælpe så mange som mulig. Jeg ville tage en masse cases om jeg er igang med noget eller ej da jeg godt kan lide at hjælpe andre mennesker, samt serveren. Jeg er meget imødekommende og kan godt lide at hjælpe de nye på serveren samt dem som er knap så nye. Jeg var engang en lille dreng som ikke rigtig kunne styrer mit sprogbrug. Jeg har lært hvordan man snakker til andre mennesker da jeg har lært af de fejl jeg har begået. Jeg har fået 1 straff siden jeg begyndte igen. Og det var for at sige staff i rp. Men jeg har også kendskab til ulx samt hvilke straffe folk skal have for hvad de laver. Jeg ved hvordan man skal kunne tage cases og hører begge parters side af historien. Men som sagt har jeg lært af de fejl jeg lavet. Jeg kan hjælpe hvem som helst om det en ordblind der skal have forklaret en eller flere regler ville jeg med glæde hjælpe ham. Jeg kan skabe overblik over svære situationer som nogen mennesker ikke har det let med. Samt kan jeg reglerne og bryder dem ikke. Jeg bruger meget af min fritid på serverne da jeg virkelig godt kan lide det selskab der er inde på serveren. Jeg er online næsten hver dag med mindre der er en fødselsdag eller lign jeg skal til.

 

 

Hvad føler du, at du kan bidrage med, som ikke er her i forvejen?: 

En meget imødekommende person som kommer med et smil på læben om jeg er i dårlig eller godt humør da det ikke skal gå ud over andre. Jeg kan tage en masse cases da man får en god fornemmelse i kroppen af at hjælpe andre mennesker. Jeg ved hvilke straffe folk skal have for hvilke forkerte handlinger de har gjort. Samt det har jeg et godt forhold til en masse spillere på Stavox community. Jeg snakker også pænt til andre spillere på Stavox. 

 

 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt har jeg været Headadmin på zypress så jeg kender godt til ULX samt hvilke synspunkter man skal se en sag.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt?

Jeg har ikke svært ved nogle af tingene da jeg går meget op i mit danske sprogbrug og udtale og samt det går jeg meget op i faget dansk og får 7-10 i mine prøver. Jeg kan forklarer en person som ikke har let ved at forstå ting på en måde han ville kunne forstå det på.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: 

Mandag:15:30 - 23:30

Tirsdag 15:30 - 23:30

Onsdag:15:00 - 23:30

Torsdag:15:30 - 23:30

Fredag:10:00 - 04:00

Lørdag:10:00 - 03:00

Søndag:11:00 - 23:30

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:Jeg synes i har fået det afvide i burde vide og i er mere en velkommen til at spørger om nogle spørgsmål

 

  • Reys

 

husk at læse https://stavox.dk/forums/topic/842-skabelon-og-vejledning-til-ansøgning-opdateret-16-03-19/

Link til kommentar
Del på andre sites

-REP
- Er hurtigt sur, hvis han ikke få sin vilje
- Kan ikke reglerne
- Scammer
- Er flabet
- Ikke specielt moden
Det skal lige sige at jeg kun har kendt ham i en månede, og jeg ikke kender ham 100% Men det her er hvad jeg har fundet ud af...
Og hvis I spurgte kunne jeg begrunde hvert eneste punkt.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Bimse👌 skrev:

Neutral rep

Ved ikke rigtig min mening om dig?

Du har været en virkelig stor dick, men det virker som om du er ved at ændre dig.

Men er lidt meeeh ved ikke rigtig.

 

Men for vel at se om det bliver et nej eller et ja i løbet af ugen 😛

 

Jeg har prøvet at ændre mig for at vise jeg er klar til at hjælpe serveren. Og bliver ved med at gå den rigtige vej! :P Kan godt være folk ikke tror på det men vi må håbe i kommer til at indse det :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

 

Her er en kort liste over grunde vi ofte afslår folk for: 

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

 

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til ZeNoxXi.

Lad være med at skrive flere gange, hvis du ikke får svar med det samme. Du skal nok få svar!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.