Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] unban ansøgning


(CJC) Mads

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:124316882

Hvorfor skal du unbannes: historien var; det var fordi der var en der skød efter mig, fordi han havde et hit på mig. Men det vidste jeg først bagefter. og så skød jeg ham så og så valgte han at tilkalde sine venner, og så nåede jeg ikke mere og så skyndte jeg mig ind i mit hus og så hoppede de ude foran mit hus og jeg skød efter dem.og så var jeg træt af alle de små børn som konstant skriger og råber ind i ørne på en så man ikke kan høre hvad admin siger. og så blev jeg bannet for rdm,troll og høre ikke på hvad admin siger og det var så permban. Derfor vil jeg gerne have en chance til for at spille på stavox jeg vil så gerne spille med mine venner derinde. Jeg skal nok læse reglerne igennem flere gange!

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:124316882

Grund: Troll, høre ikke på staff, er ligeglad med alt, RDM.

Navn: rasmus plaudan

AdminID: STEAM_0:0:64842566 - Nicolas x [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 23-04-19 19:57


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Kan du komme med 3 gode grunde til vi skal unbanne dig?

1. fordi jeg er blevet ældre og har læst reglerne ordentligt igennem så jeg er klar på at lave ordentligt rp denne gang

2.jeg har lært min lektie og aldrig gør noget så dumt igen

3. syntes det er en mega god server og vil gerne kunne visse at jeg godt kan finde ud af det

 

undskyld jeg lave sådan noget dumt noget🙁 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.