Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Fejl ban pga af skiftene historie.


Chokerony

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:119099426

Hvorfor skal du unbannes: admin troede jeg løj indtil han spurgte den anden part af sagen efter jeg var bannet

______________________________

 

så mig og min ven køre i en hvid golf og rammer en bil, jeg bliver knocket og driveren af den anden bil bliver knocket, derefter mugger de min ven som stadig er i live og har hjulpet mig op. jeg sætter mig ind i bilen fordi det ikke er mig der bliver mugget og kører, en af muggerne vælger så at gå ind forand mig for at stoppe mig selvom han ikke har advertet mugget mod mig, jeg rammer ham og han dør . jeg bliver bannet for at sige jeg ikke blev mugget selvom den anden part siger at de kun muggede min ven og sammen med det bliver jeg også bannet for at benægte at jeg kørte en ned i sammen hæng med mugget. Min ven snakker med admin bagefter og admin indrømmer at det ikke var mig der blev mugget og ændre historien til at han spurgte om jeg var tæt på et mug "det sagde han ikke i casen". Mvh Chokerony

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:119099426

Grund: Løgn i case x2

Navn: chokerony

AdminID: STEAM_0:0:50236723 - Scaled [junioradmin]

Unban: 24-08-19 00:21

Banned: 17-08-19 00:21


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg får en case med CDM, og jeg tjekker selvfølgelig op på scenen.

 

På scenen ses der en golf med 36 km/t i den forkerte vejbane, og dem der tilkaldte mig forklarede, at du påkørte ham med vilje, da du blev mugged. Jeg tager så hen til dig, hvor du lige fra starten af nægter at have kørt nogen ned. Du bliver ved med at fortælle mig, at du ikke har kørt nogen ned, hvilket jo selvfølgelig er en løgn. Derefter spørger jeg så om du blev mugged, og du svarer nej, hvorefter jeg så spørg noget i retning af "så du har slet ikke været involveret i noget mug?", hvor du så svarer nej igen. Dette gør det fuldstændigt umuligt for mig at snakke om dette mug, da du nægter at være involveret i det, og jeg vælger dermed at tro på ham der kaldte casen, som fortalte, at du blev mugged.

 

Senere får jeg en case med din ven, som forklarer, at han blev RDM'et under dette mug. Jeg snakker så med dem der kaldte case, som fortæller mig, at det var din ven Dr. No som blev mugged, og at du ikke var blevet røvet. Jeg tager en tur hen forbi din ven, hvor vi diskutere dit ban. Han forklarer mig, at det var ham der blev mugged og ikke dig, hvilket jo klargøre, at du ikke blev mugged.

 

Dog mener jeg stadig, at dit ban er retfærdigt, da du er til stede under røveriet, og du hjælper ofret med at flygte.

Derfor valgte jeg at banne dig for at lyve to gange.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Chokerony skrev:

^^

 

nej ikke med vilje muggeren vælger at gå ind foran mig lige da jeg er begyndt at køre efter de har dræbt min ven

Derfor lyver du stadig, når du fuldstændigt udelukker, at du nogensinde har påkørt nogen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.