Hop til indhold
Stavox

[Solved] Unskyld Stavox


Knækbrød

Recommended Posts

Der er jo ingen grund til at informere folk om, at du har været en idiot - det ved vi andre jo godt i forvejen? Hvad med, at bare du bare viser dit nye og forandrede-"jeg" til spillerne in-game, i stedet for at lave et meningsløst post.

- Det er grunden til, at jeg giver dig -reps. Og et "undskyld stavox" post er jo næsten værre end den her taber..

 

Link til kommentar

Jeg håber ikke meningen med dette post er, at du er ked af det du har gjort så du kan få dine -reps væk fra dig igen, som @Sunix også skrev, så er der en grund til at du har fået de -reps som du har.

Personligt tror jeg selv folk er lidt ligeglad med om du skriver undskyld til os, folk er nok mest skuffet over din attitude og den måde du snakkede til den anden spiller på. Det kan det godt være der er sket alt muligt in real life for dig, men tror ikke folk bare "tilgiver" dig på dette post, bare fordi du skriver undskyld.

I stedet for at sige undskyld til os og lave dette post synes jeg helt klart du skal gå in-game og finde Phillip og så give ham en undskyldning fra hjertet af.

 

I'm just trying to help

Link til kommentar

Du simpelthen for dum, at du overhoved gør det.

At være stresset gør ikke at du bliver et pikhoved, længere er den ikke. Tag dig sammen og tag det som en lærestreg istedet for at prøve på, at få medlidenhed.

Det eneste du burde gøre er at finde drengen og give ham en undskyldning. 

Link til kommentar

Kenzo.. Lige fra slutningen af den periode du var med i RC, har det været sådan her. Jeg er træt af "Det sker ikke igen" & "Det vil aldrig gentage sig" etc..

Det der enlig pisser mig mest af, er den der "Jeg har det svært for tiden".  -  Du lyder ikke til at have det svært for tiden, og ved ved ikke om det er som @Rasmusss skriver, at få medlidenhed og dermed et skud mere i bøssen.

 

Jeg synes du skal mande dig op, og som @Bob Johnson skriver, finde de personer du har trådt på, og forsøge at gøre forholdet med dig og dem godt igen!

Link til kommentar
3 timer siden, Bob Johnson skrev:

Jeg håber ikke meningen med dette post er, at du er ked af det du har gjort så du kan få dine -reps væk fra dig igen, som @Sunix også skrev, så er der en grund til at du har fået de -reps som du har.

Personligt tror jeg selv folk er lidt ligeglad med om du skriver undskyld til os, folk er nok mest skuffet over din attitude og den måde du snakkede til den anden spiller på. Det kan det godt være der er sket alt muligt in real life for dig, men tror ikke folk bare "tilgiver" dig på dette post, bare fordi du skriver undskyld.

I stedet for at sige undskyld til os og lave dette post synes jeg helt klart du skal gå in-game og finde Phillip og så give ham en undskyldning fra hjertet af.

 

I'm just trying to help

Har allerede sagt det, og vi er kommet over det

Tak for hjælpen drenge, det har virkelig hjulpet mig godt igennem

 

@Bob Johnson

@Daniel Christensen

@Rasmusss

@creaMY

@Byggemanden Bims

@Sunix

Link til kommentar

@PeterDK11 Fremover kan du jo prøve at huske reglerne f.eks "1.22" og almindelig god fornuft overfor dine medmennesker.

Man kan godt opfører sig på visse måder, hvis det f.eks er for at skabe dybere RP. Men både som politi, og som en person/spiller skal man stadig være ordenlig overfor andre mennesker, og husk at tænkte på hvad du vil føle i deres "sko".

Håber at du tænker lidt over det fremover, og så prøver at være et godt forbillede i det næste stykke tid, så vil folk måske tilgive dig helt og være neutral overfor dig igen. 🙂

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.