Hop til indhold
Stavox

Kan andre snuppe ens E2 og Dupes?


KuddoGames

Recommended Posts

Kan andre stjæle ens E2 og Dupe?

Kan Admins/Mods, "whatever", stjæle ens E2 og Dupes?

 

Jeg er igang med at lave en E2 som jeg efterhånden har brugt lang tid på.

Jeg magter bare ikke at placere den for at den så bliver stjålet fem minutter efter og placeret af andre, som så vil komme til at tage kredit osv.

 

Bonus Spørgsmål: "Hvilket kodesprog svarere E2 til, PHP?"

 

 

 

#AkavetAtDenHarLavetToIndlæg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du har planer om, at sælge dine e2er og dupes vil jeg klart anbefale Dupe Beskyttelse. Det koster en god sjat penge, men det kan du godt tjene tilbage hvis du for solgt det nok gange.

Helt basic så gør Dupe Beskyttelse, at folk ikke kan sælge eller dele dine dupes/e2er.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ingen kan tage din E2, så længe du bare husker at fjerne alle fra din E2 adgang.

Er ikke sikker men tror godt senior admins og op efter har prop og E2 adgang til alle, men de må selvfølgelig ikke tage den, hvis de gør vil de nok blive straffet.

 

Og som scaled siger E2 er dit helt eget sprog, men vil ikke sige det ligner noget andet sprog. Mange sprog ligner hindanden, men lys er ikke det der kommer tættest på.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Mic skrev:

Ingen kan tage din E2, så længe du bare husker at fjerne alle fra din E2 adgang.

Er ikke sikker men tror godt senior admins og op efter har prop og E2 adgang til alle, men de må selvfølgelig ikke tage den, hvis de gør vil de nok blive straffet.

 

Og som scaled siger E2 er dit helt eget sprog, men vil ikke sige det ligner noget andet sprog. Mange sprog ligner hindanden, men lys er ikke det der kommer tættest på.

Det har de ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.