Hop til indhold
Stavox

[Solved] Borgmester forslag


Kagen
Message added by Zenoxxi,

Er lavet.

Recommended Posts

Jeg har tænkt over en ting. 

Borgmesteren vælger for det meste fartgrænsen 

Så jeg tænkte om man kunne lave en politi funktion hvor når borgmesteren opdatere fartgrænsen ville det opdatere de forskellige fartmålere 

 

Fordele: 

Så folk ikke kalder case over at de bliver målt med forkert fart, da der sker alt for ofte (Min erfaring) 

Ulempe: 

Tiden det tager at lave 🙂

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Polle skrev:

Man kunne også lave en tekst når du giver en fartbøde hvor der står hvad fartgrænsen er.

 

Altså når du måler en for at køre for hurtigt, så står der fx. Oppe i højre hjørne hvad fartgrænsen er i den der boks.

Det er jo ikke det jeg har skrevet, mit forslag er at fartgrænsen selv opdatere når borgmesteren har valgt en fartgrænse. 

Hvis ikke der bliver valgt nogle er det bare et standard 50 85 grænse

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Kagen skrev:

Det er jo ikke det jeg har skrevet, mit forslag er at fartgrænsen selv opdatere når borgmesteren har valgt en fartgrænse. 

Hvis ikke der bliver valgt nogle er det bare et standard 50 85 grænse

Nååååår, du mener i e2? Så har jeg misforstået dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, I Eath You <3 skrev:

Har folk glemt hvad RP er????

Bliver du målt til en forkert hastighed, så må du gå til betjentes chef eller være ligeglad og betale..
 

Nu er det jo ikke normalt at fartgrænsen ændre sig hele tiden

Link til kommentar
Del på andre sites

Et rimelig simpelt fix, uden noget på serveren skal ændres.

Når man spiller som leder af politiet, så tjekker man lovene HVER gang der står de bliver ændret. Så indbygger man en chat command til at ændre hastighedsgrænserne i sin fartmåler,  og så ændre man grænserne hver gang de selv bliver ændret, uden at skulle bevæge sig.

 

Problem løst.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

22 minutter siden, LotuA skrev:

Men kan man ikke få en speciel Advert når der bliver lavet en ny lov eller redigeret i en??? Fordi ca. 7/10 gange glemmer borgmesteren at notificere borgerne!!! 

Er der allerede, når borgmesteren ændre eller tilføjer en ny regel bliver der lavet en broadcast.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Anders Buch skrev:

Det kan da godt være men vi behøver sgu ikke at automatisere alting herinde. Der skal også være lidt flere muligheder for RP.

 

De fleste er dog ret aggresive hvis man ikke betaler sine bøder,  så er det ligegyldigt hvis man stopper efter man afviser den. Du ryger bare i fængsel ellers bliver fortalt at du skal betale bøden igen og hvis du så ikke betaler den så bliver du arresteret.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Mic skrev:

Er der allerede, når borgmesteren ændre eller tilføjer en ny regel bliver der lavet en broadcast.

 Det er sku da ikke min skyld om jeg følger med i hvad der sker på stavox, det er også pænt svært når der ikke mere er "Ugen der gik"!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

47 minutter siden, LotuA skrev:

 Det er sku da ikke min skyld om jeg følger med i hvad der sker på stavox, det er også pænt svært når der ikke mere er "Ugen der gik"!!!

Du kunne jo også bare prøve og gå ind på serveren, hvis du vil vide hvad der sker. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det er planlagt at fjerne mulighed for at ændre hastighedsgrænserne for borgmesteren. Det ønsker vi dog ikke rigtig at gøre før vi har fundet på andre ting han kan lave. Hvis I har forslag til det, hører vi dem meget gerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Dynn skrev:

Hvis I har forslag til det, hører vi dem meget gerne.

Sælge gundealer licens, som i at man skal have en licens for at sælge våben den koster fx. 5000 og politiet må konfiskere dine våben hvis du ikke har en

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Aske skrev:

Sælge gundealer licens, som i at man skal have en licens for at sælge våben den koster fx. 5000 og politiet må konfiskere dine våben hvis du ikke har en

Hvad med bare at beholde prisens maksimum på 3000 kr. (Regel 16.3).

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Scaled skrev:

Hvad med bare at beholde prisens maksimum på 3000 kr. (Regel 16.3).

Der var som i at du skal have gunlicens for at have våben på dig den koster 3000 kr

Også skal du have en 5000 kr gundealer licens der gør det lovligt for dig at sælge dem

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, LotuA skrev:

Men @Dynn kan i ikke adde permanent visning ved det kodeændring så???

Vi har over tre tusinde commits i CABR, som er der du ser ændringer fra. Jeg tvivler på at det gavner nogen. Det havde jo ikke hjulpet på om du havde set det eller ej.

Link til kommentar
Del på andre sites

6 timer siden, Dynn skrev:

Vi har over tre tusinde commits i CABR, som er der du ser ændringer fra. Jeg tvivler på at det gavner nogen. Det havde jo ikke hjulpet på om du havde set det eller ej.

 

Borgmesteren er i øjeblikket enormt begrænset til hvad han kan/må, uden at det konflikter med serverens grundlæggende regler.

Han kan ikke lave nogle markante ændringer, uden at det er i strid med politiloven ingame, eller andet. Det er lidt en skam, fordi en kreativ borgmester med en anelse frihed, kan virkelig øge RP’en.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.