Hop til indhold
Stavox
Kagen

Borgmester forslag

Recommended Posts

Man kunne også lave en tekst når du giver en fartbøde hvor der står hvad fartgrænsen er.

Altså når du måler en for at køre for hurtigt, så står der fx. Oppe i højre hjørne hvad fartgrænsen er i den der boks.

• +Rep 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Lige nu, Polle skrev:

Man kunne også lave en tekst når du giver en fartbøde hvor der står hvad fartgrænsen er.

Altså når du måler en for at køre for hurtigt, så står der fx. Oppe i højre hjørne hvad fartgrænsen er i den der boks.

Det er jo ikke det jeg har skrevet, mit forslag er at fartgrænsen selv opdatere når borgmesteren har valgt en fartgrænse. 

Hvis ikke der bliver valgt nogle er det bare et standard 50 85 grænse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
2 minutter siden, Kagen skrev:

Det er jo ikke det jeg har skrevet, mit forslag er at fartgrænsen selv opdatere når borgmesteren har valgt en fartgrænse. 

Hvis ikke der bliver valgt nogle er det bare et standard 50 85 grænse

Nååååår, du mener i e2? Så har jeg misforstået dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
14 timer siden, I Eath You <3 skrev:

Har folk glemt hvad RP er????

Bliver du målt til en forkert hastighed, så må du gå til betjentes chef eller være ligeglad og betale..

Nu er det jo ikke normalt at fartgrænsen ændre sig hele tiden

• +Rep 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
22 minutter siden, LotuA skrev:

Men kan man ikke få en speciel Advert når der bliver lavet en ny lov eller redigeret i en??? Fordi ca. 7/10 gange glemmer borgmesteren at notificere borgerne!!! 

Er der allerede, når borgmesteren ændre eller tilføjer en ny regel bliver der lavet en broadcast.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
6 timer siden, Anders Buch skrev:

Det kan da godt være men vi behøver sgu ikke at automatisere alting herinde. Der skal også være lidt flere muligheder for RP.

De fleste er dog ret aggresive hvis man ikke betaler sine bøder,  så er det ligegyldigt hvis man stopper efter man afviser den. Du ryger bare i fængsel ellers bliver fortalt at du skal betale bøden igen og hvis du så ikke betaler den så bliver du arresteret.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
10 timer siden, Mic skrev:

Er der allerede, når borgmesteren ændre eller tilføjer en ny regel bliver der lavet en broadcast.

Det er sku da ikke min skyld om jeg følger med i hvad der sker på stavox, det er også pænt svært når der ikke mere er "Ugen der gik"!!!

• Dum 5
  • Tud 8

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er planlagt at fjerne mulighed for at ændre hastighedsgrænserne for borgmesteren. Det ønsker vi dog ikke rigtig at gøre før vi har fundet på andre ting han kan lave. Hvis I har forslag til det, hører vi dem meget gerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
10 minutter siden, Dynn skrev:

Hvis I har forslag til det, hører vi dem meget gerne.

Sælge gundealer licens, som i at man skal have en licens for at sælge våben den koster fx. 5000 og politiet må konfiskere dine våben hvis du ikke har en

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites