Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage


Xalat

Recommended Posts

Dit ingame navn: Emil Xalat

Staff ingame navn: Ra1fi

Dit steamID: STEAM_0:0:30950215

Staff SteamID: STEAM_0:0:1027287

D11-08-2019
Det startede med at jeg havde lavet to forskellige handlinger mod en person inden for 15min, hvor der så bliver kaldt case mod mig.

Ra1fi forklare mig så at der skal gå 15min inden jeg må lave en handling mod den samme person, selvom det er to forskellige handlinger.

Jeg er meget i tvivl om det nu kan værre rigtig og jeg så siger okay det er godt, men ville lige tjekke efter hurtigt.

derefter vælger ra1fi så at jail mig for at værre flabet, han kunne ikke engang lade mig få lov til at tjekke op på reglen eller sige hvilket regelnummer det var. men valgte i stedet at jail mig for at værre flabet som jeg slet ikke syntes jeg havde været.

Efterfølgende konfronterer jeg ham med det, og derefter siger han så at jeg bliv jailet for at havde brudt reglen ved at lave to handlinger med den samme person. det var bare ikke det han sagde til mig da jeg bliv jailet.

så snart jeg konfronter ham med det vælger han så som staff at lyve samt at lave om i historien ved at sige at det var ved at bryde reglerne, jeg bliv jailet for. Vis han så bare havde sagt det dengang jeg bliv jailet ville jeg havde taget det helt med ro, for så forstår jeg jo min grund til jail. men det endte jo ikke sådan. men i stedet var jeg jo "FLABET"!

 

I dag D12-08-2019 ser det ikke helt ud til vi er kommet over situationen. det starter med at ra1fi kommer og anholder os for at havde trukket våben samt at havde dræbt en betjent. (vi er 3 personer) jeg spurte så mine venner om jeg havde et våben fremme da de skyd betjenten og de sagde jeg ikke havde nogen gun.

så tænkte jeg hvad var grunden så for at jeg skulle jailes (PD). jeg vælger så lige at kalde case for at få dobbelttjekket hvorfor jeg skulle jailet. personen som vælger at tage casen er så ra1fi som sagen også omhandlede om, og derved syntes jeg at det var en meget urimelig situation  da det jo omhandlede om ham, da jeg ikke syntes det skal værre okay at han tog casen som omhandlede om.

Efterfølgende Tjekker han så op på det, han siger så at jeg ikke skal lyve i case og jeg så efterfølgende bliver banned i 2 dage for at "lyve i case" Syntes det er en meget hård straf da jeg sådan set også bare ville tjekke op på om det nu kunne værre rigtig da jeg ikke mente det. Jeg fornemmer at straffen var på grund at det jo også var ham jeg kaldte i mod, samt det der skete i går.

På forhånd tak fordi i ville at bruge jeres tid på at læse og måske tjekke op på min staff klage

MVH Emil.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Efterfølgende er der så personer uden at navne (som jeg har screenshot af) der vælger at skrive grimt samt svine mig til forde jeg fix min ban. jeg vælger så at poke ral1fi omkring det, og han så kommer ned og siger jeg intet har med det at gøre samt at det ikke var meningen. hvor vedkommende så vælger at fortsætte med at poke en besked som jeg ikke syntes var i orden. følger også her at ra1fi ikke gjord noget ved sagen da han valgt at værre ligeglad med det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

 

Hej Emil.

 

Første episode: Jeg kommer i en case med en person som er blevet raidet og muget lige efter hvor jeg tager fat i dig. du vælger så og sige nåede jeg synes var flabet, tror det var "Det er godt Ra1fi" som jeg pointer og siger at du er flabet. Men du får jail for at bryde reglerne som ose er i din jail grund.

51 minutter siden, Xalat skrev:

okay det er godt, men ville lige tjekke efter hurtigt.

Du kan læse reglerne i jail som også er meningen 🙂 

 

Anden  episode: du lyver og får ban da du på intet tidspunkt siger at det var nåde du troede eller have fået af vide af dine venner. 

 

 

46 minutter siden, Xalat skrev:

personen som vælger at tage casen er så ra1fi som sagen også omhandlede om

Jeg den eneste staff på. 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 minutter siden, Ra1fi skrev:

Anden  episode: du lyver og får ban da du på intet tidspunkt siger at det var nåde du troede eller have fået af vide af dine venner. 

 jo.

det nævnte jeg, men vis du nu også tog dig tid til at hører hvad jeg sagde ville du også få den info, nævnte det også på ts3, hvor du så valgte at leave i samme øjeblik efter du siger at du ikke finder dig i at jeg lyver for dig på en meget flabet måde. så vis du nu giver folk tid til at fortælle, ville du få en anden opfattelse af sagen, men igen har jeg det sådan lidt at du har så travlt med det hele fordi den omhandler om dig.

 

14 minutter siden, Ra1fi skrev:

Jeg den eneste staff på. 

Igen lyver du, for LucasB var også online, det må HOS meget gerne tjekke op på også. 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Xalat skrev:

 jo.

det nævnte jeg, men vis du nu også tog dig tid til at hører hvad jeg sagde ville du også få den info, nævnte det også på ts3, hvor du så valgte at leave i samme øjeblik efter du siger at du ikke finder dig i at jeg lyver for dig på en meget flabet måde. så vis du nu giver folk tid til at fortælle, ville du få en anden opfattelse af sagen, men igen har jeg det sådan lidt at du har så travlt med det hele fordi den omhandler om dig.

 

Igen lyver du, for LucasB var også online, det må HOS meget gerne tjekke op på også. 

Lucas lavede noget andet og tog ikke nogle cases.

 

Det kan godt være at du har sagt det efter jeg sagde at du løj eller nåde i den stil. Ved at jeg missede nogle ord da jeg skulle se videoen, men ændrer ikke på at du sagde at du ikke havde våben

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Ra1fi skrev:

Lucas lavede noget andet og tog ikke nogle cases.

 

Det kan godt være at du har sagt det efter jeg sagde at du løj eller nåde i den stil. Ved at jeg missede nogle ord da jeg skulle se videoen, men ændrer ikke på at du sagde at du ikke havde våben

det er stadig forkert at tage case som vedkommer dig.

 

Så skulle du nok lige havde hørt hvad jeg havde at sige.

Men tænker vi må afvendte til HOS får tid til at svarer på sagen.
 

Link til kommentar
Del på andre sites

Du er blevet jailet for at have foretaget 2 handlinger på den samme person indenfor 15 minutter, som er i mod vores regler.

Der er ikke noget galt i at Ra1fi tager din case, selvom det er ham den handler om, hvis det er muligt kunne du jo have spurgt om du kunne få en anden staff?

Du bliver banned for at lyve, da du kaldte case på at du ikke stod med våben fremme, og det kunne ra1fi se at du gjorde, hvis det passer har han jo ikke gjort noget galt?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg kaldte case for RDA. men vis han nu lyttede efter ville han stadig få en anden forklaring. så mener ikke selv jeg løj i case, da han jo ikke gav mig muligheden for at snakke færdig som han også erkender. 

På 12/08/2019 den 4:03 PM , Ra1fi skrev:

Det kan godt være at du har sagt det efter jeg sagde at du løj eller nåde i den stil. Ved at jeg missede nogle ord da jeg skulle se videoen, men ændrer ikke på at du sagde at du ikke havde våben

 

9 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Du er blevet jailet for at have foretaget 2 handlinger på den samme person indenfor 15 minutter, som er i mod vores regler.

Der er ikke noget galt i at Ra1fi tager din case, selvom det er ham den handler om, hvis det er muligt kunne du jo have spurgt om du kunne få en anden staff?

Du bliver banned for at lyve, da du kaldte case på at du ikke stod med våben fremme, og det kunne ra1fi se at du gjorde, hvis det passer har han jo ikke gjort noget galt?

 

Den del er jeg med på, men syntes stadig ikke jeg var flabet som han hentyd til. ville gerne vide hvilken del der var flabet... udover det syntes jeg godt han kunne pointer hvilken regel jeg har brudt, da jeg binder mig meget i reglerne, så jeg kunne læse op på det. 

Syntes ikke det er etisk korrekt at man tager sin egen case, da som jeg føler det her, bliver fejlvurderet samt ikke giver tid til at forklarer sin sag. 

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Xalat skrev:

Jeg kaldte case for RDA. men vis han nu lyttede efter ville han stadig få en anden forklaring. så mener ikke selv jeg løj i case, da han jo ikke gav mig muligheden for at snakke færdig som han også erkender. 

du siger højt og tydeligt at du ikke havde våben fremme, som du gjorde.

På 12/08/2019 den 4:03 PM , Ra1fi skrev:

Det kan godt være at du har sagt det efter jeg sagde at du løj 

+ du læser ikke efter det der står. så erkender ikke nået....

 

9 timer siden, Xalat skrev:

Den del er jeg med på, men syntes stadig ikke jeg var flabet som han hentyd til. ville gerne vide hvilken del der var flabet... udover det syntes jeg godt han kunne pointer hvilken regel jeg har brudt, da jeg binder mig meget i reglerne, så jeg kunne læse op på det. 

der sådan set underordnet da det ikke er det du får jail for. du siger også selv at du ville kigge på dem hurtigt så du ved tydeligvis hvad jeg talte om. du pmer mig også efter hvor at jeg siger at du ikke er blevet jailet for at være flabet.

 

1535861864_emilerdum123x3.thumb.png.b980bd73f2fadd7872405e081fdcaab8.png496537087_emilerdum123x3.thumb.png.c4229adacbd3203524714e1381ff0d33.png

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Ra1fi skrev:

du siger højt og tydeligt at du ikke havde våben fremme, som du gjorde.

Jeg sagde faktisk at jeg var blevet Random arrester for jeg mener ikke jeg havde våben fremme.

 

3 timer siden, Ra1fi skrev:

+ du læser ikke efter det der står. så erkender ikke nået....

 

På 12/08/2019 den 4:03 PM , Ra1fi skrev:

Det kan godt være at du har sagt det efter jeg sagde at du løj eller nåde i den stil. Ved at jeg missede nogle ord da jeg skulle se videoen, men ændrer ikke på at du sagde at du ikke havde våben

du erkender da du ikke hørte hvad jeg sagde her.
Jeg også hele tiden har jeg at jeg ikke "MENER" at jeg havde et våben. som faktisk betyder at jeg er i tvivl omkring det, og derfor lige ville havde dobbelt tjekket som jeg også  pointter i overstående beskeder, så ser stadig ikke hvor jeg løj??.

 

Vi kan da også godt lige starte diskussionen igen vedr. den sag hvor jeg ikke syntes jeg har været flabet ingame, eller hvorfor pointer du det igen? da ZeNoxXi har afsluttet det område.???

4 timer siden, Ra1fi skrev:

 

der sådan set underordnet da det ikke er det du får jail for. du siger også selv at du ville kigge på dem hurtigt så du ved tydeligvis hvad jeg talte om. du pmer mig også efter hvor at jeg siger at du ikke er blevet jailet for at være flabet.

 

1535861864_emilerdum123x3.thumb.png.b980bd73f2fadd7872405e081fdcaab8.png

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det med at du har har været flabet er ikke relevant længere, da det ikke var det du blev jailed for.

Eftersom du ikke er banned mere, og vi ikke rigtig kan finde en løsning på problematikken, lukker jeg klagen her.

hvis det har foregået som Ra1fi beskriver det, er det fint. Har du en video er du velkommen til at sende det, ellers kommer vi ikke videre med det her.

Næste gang så tag at skriv "Jeg tror jeg blev rdaet" i adminchatten i stedet for, når du skriver RDA burde du være sikker på at du er blevet arresteret uden grund.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.