Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage. - Lukket


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

Dit ingame navn: Monada

Staff ingame navn: Sekondløjnant Sand

Dit SteamID: STEAM_0:1:37672384

Staff SteamID: STEAM_0:1:207570461

Forklar situationen: KL er omkring 1:00, natten til Søndag D.11.

 

Er blevet afklaret. så bare luk eller slet klagen.

 

Det starter med at Monada kommer ind i rum med os andre, og begynder at være lidt Troll, derefter bringer han sin Musikbot ved navn "XKNOW" ind i Staffrum #1 ved og spiller "Lyde som jeg nok ikke skal omtale her" i rummet meget højt.

Så begynder han at følge efter os i forskellige rum vi hopper i, og mover hele tiden Ziipen rundt i forskellige rum, og have en endnu mere Troll opførsel og begynder at skændtes med bla Ziipen, Foks "Jimmi".

Da jeg så i protest, og efter at have prøvet at kontakte en HOS i Supportrummet, skifter navn til "Monada skal demotes" fordi jeg syntes sammen med andre på det tidspunkt at han var ret træls, så vælger han at kick mig med grunden "DØ" , Og her skal vi huske på at man godt kan drille hinanden for sjov af og til, men at kick folk med en direkte dødstrussel, finder jeg meget forkert af en staff at gøre!

Derfor vil jeg bare gerne generelt klage over hans opførsel, attitude og voldsomt sprogbrug mod andre på TS, alt imens han er staff på denne server, og virket meget fjendtlig under denne episode.

Det kan måske også lige tilføjes at da jeg fortæller ham at jeg vil klage over ham, så svarer han igen med at "det kan du bare gøre, jeg har også bevis på at du har gjort alt muligt proppush osv" på en næsvis måde. Og jeg tror ikke at det er meningen at staffs skal true spillere med beviser og ban, bare fordi at de udtrykker at de vil klage over dem.

Bevis: 1. 1467876742_11-08-201900-56-52.png.518fd3d9c1ce47dbbef2948747c24ac2.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Sekondløjtnant Sand skrev:

Når, men han var ellers ikke særlig venlig overfor dig?.

Vi hyggede os. Der er intet der. Det med at jeg kickede dig for dø, var fordi du skrev "Monada skal demotes" forsjov - så gav lidt gengæld. Og nej, det var ikke en dødstrusel, det fortalte jeg dig også tydeligt, da du kom op i rummet og var irriteret. Det med at jeg siger at jeg har beviser mod dig, var igen, fordi du havde det lidt sjovt med at true mig med en staff klage. Jeg er ikke uvenner med nogen, så før du skriver sådan en klage, syntes jeg du skal være helt sikker.

Jimmi og jeg, skændtes forsjov overfor Scaled og Ziipen. Det var altså ikke ment ondt imod hinanden. Min bot, var fordi at Ziipen var sur over jeg havde kicket hans bot. Så jeg viste jeg havde en bot. For at drille ham lidt.

Forstår ikke hvad du klager over, udover at jeg kickede dig med dø. Det skal jeg nok lade være med, fremover. Hvis du ikke ønsker det.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, Monada skrev:

Vi hyggede os. Der er intet der. Det med at jeg kickede dig for dø, var fordi du skrev "Monada skal demotes" forsjov - så gav lidt gengæld. Og nej, det var ikke en dødstrusel, det fortalte jeg dig også tydeligt, da du kom op i rummet og var irriteret. Det med at jeg siger at jeg har beviser mod dig, var igen, fordi du havde det lidt sjovt med at true mig med en staff klage. Jeg er ikke uvenner med nogen, så før du skriver sådan en klage, syntes jeg du skal være helt sikker.

Jimmi og jeg, skændtes forsjov overfor Scaled og Ziipen. Det var altså ikke ment ondt imod hinanden. Min bot, var fordi at Ziipen var sur over jeg havde kicket hans bot. Så jeg viste jeg havde en bot. For at drille ham lidt.

Forstår ikke hvad du klager over, udover at jeg kickede dig med dø. Det skal jeg nok lade være med, fremover. Hvis du ikke ønsker det.

 

17 minutter siden, Monada skrev:

Vi hyggede os. Der er intet der. Det med at jeg kickede dig for dø, var fordi du skrev "Monada skal demotes" forsjov - så gav lidt gengæld. Og nej, det var ikke en dødstrusel, det fortalte jeg dig også tydeligt, da du kom op i rummet og var irriteret. Det med at jeg siger at jeg har beviser mod dig, var igen, fordi du havde det lidt sjovt med at true mig med en staff klage. Jeg er ikke uvenner med nogen, så før du skriver sådan en klage, syntes jeg du skal være helt sikker.

Jimmi og jeg, skændtes forsjov overfor Scaled og Ziipen. Det var altså ikke ment ondt imod hinanden. Min bot, var fordi at Ziipen var sur over jeg havde kicket hans bot. Så jeg viste jeg havde en bot. For at drille ham lidt.

Forstår ikke hvad du klager over, udover at jeg kickede dig med dø. Det skal jeg nok lade være med, fremover. Hvis du ikke ønsker det.

 

Ummmm, ja nu hvor at det blev forklaret i TS, kan jeg godt se at det kan anses som for sjov, men jeg føltes bare ikke at det var super sjovt da det skete.

Men jeg kan godt se nu at i gjorde det i en god menings forstand. Så du må undskyld at jeg overreageret og i må godt bare afmeld klagen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.