Hop til indhold
Stavox

[Solved] Politi skole


Chimsi

Recommended Posts

Okay, I dag havede jeg et problem med en betjent som ikke viste hvad "Common Sence" eller "Logic" er. DEt er et meget stort problem på servern med alle de der betjente some slet ikke kender reglerne og slet ikke gøre ders arbejde ordenligt. Jeg syntes at man skulle lave et slags PSP = Politi Skole Program hvor de lære det fleste ting om politi styrken, jeg copiede denne ide fra en engelsk server hvor man skulle gennemn gå en form for slage politi skole for at blive en betejent, anyways that was it. Gode hilsner - Papaberg 😉

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg havde faktisk bygget et sådan "kursus" i Rockford Customs. Havde så omkring 1 uge at bruge det i, før at der blev tilføjet car-shop tingen der. Der er dog ALT for mange ting at forklare, for at det ville kunne betale sig at lave et man skulle igennem automatisk før man bliver betjent for første gang eller hvad end du lige tænkte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Man kan sige det er lidt derfor der findes Rigspoliti, fordi deres/vores job er også at lære de dårlige betjente at blive bedre. 

Dette er noget jeg personligt prøver at gøre 🙂 Så hvis du ser der er en Vicerigs på, så skriv da til ham 😉 

Link til kommentar
Del på andre sites

JEg syntes bare at der skulle være et politi skole, bare lige for at være sikker på de ved hvad de skal gøre. Altså i er hellr ikke online hverdag så i kan rette dem, det er vedre at de selv lære at lave ders arbejde istedet for en skal holde øje med dem hvis du forstår mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Critz skrev:

Man kan sige det er lidt derfor der findes Rigspoliti, fordi deres/vores job er også at lære de dårlige betjente at blive bedre. 

Dette er noget jeg personligt prøver at gøre 🙂 Så hvis du ser der er en Vicerigs på, så skriv da til ham 😉 

jeg vil nok give Critz ret i det han skriver, det er jo derfor de/vi er her og det med de nye politibetjente, ja men de lære af deres fejl.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.