Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Kurdi's Unban Request


Abi

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:8740383

 

Hvorfor skal du unbannes: 

https://gyazo.com/965e6d9a996018e208fde303ce0e1daf

Hej, jeg er godt klar over, at jeg er blevet banned af Dynn. Det er der heller ikke noget forkert i. Jeg var blevet banned for at bruge cheat. Det cheat jeg havde "brugt" var noget der hed Idiotbox, som jeg fik en person til at sætte op for mig. Jeg syntes på daværende tidspunkt, at det kunne være sjovt, at troll ham i en gang 1v1 med forskellige våben. Derefter fik jeg lyst til at spille inde på stavox, hvilket jeg gøre en gang imellem. Jeg var så ikke klar over, at den person der hjalp mig med at sætte op, havde gjort det automatisk, så den aktivere LUA scriptet automatisk i det man joinede en server. Det resulterede så i, at jeg fik perm ban af Dynn for cheating. Jeg har allerede lavet en unban request før, og det gøre jeg så igen, da jeg mener at jeg godt ville kunne overholde reglerne denne gang, og det har jeg selvfølgelig også tænkt mig. Jeg beklager mange gange, for at have 'cheated' på serveren selvom det var en fejltagelse og mega dumt fra min side af. Jeg er godt klar over, at jeg måske lige skulle have tjekket alt i gennem for en sikkerheds skyld, og Dermed håber jeg, at jeg kan få en chance mere inde på jeres server.   

 

Venlig hilsen, Abi/Kurdi. 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:8740383

Grund: Cheats

Navn: Kurdi

AdminID: STEAM_0:1:48016748 - Jimboe [manager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-08-18 17:58


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

Jeg har lige undersøgt det snyd vi fangede dig med, og kan se at man aktivt skal aktivere det for at det vil kunne give det output vi detekterede. Din undskyldning med, at det skete automatisk er derfor en løgn, og din unban request er afvist.

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev afvist.

Hvis omstændighederne for dit unban ændrer sig, er du velkommen til at lave en ny tråd.

 

Hvordan kan du forbedre chancerne til næste gang du søger?

Hvis du lægger tilstrækkeligt tid i din unban-request, viser det os Staff at du gerne vil det.

En halvfærdig anmodning, og lange ventetider på svar, er typiske årsager til afvisning.

Hvis du er oppe på at have en del ansøgninger igennem tiden, er det nogle gange nødvendigt lige at vente lidt ekstra tid - det kan jo ikke blive ved.

At begynde at smide skylden over på andre end dig selv viser, at du ikke tager ansvar for hvad du har gjort, så lad være med det.

 

Hvis ingen af de ovennævnte punkter gælder for dig er det jo super. Så skal du nok bare vente lidt med at søge om unban, medmindre andet er skrevet over.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.