Hop til indhold
Stavox

[Solved] sprit lone Ban Request


Im Karsten

Recommended Posts

Dit in-game navn: Voldtægt
Vedkommendes in-game navn: sprit lone
Dit SteamID: STEAM_0:1:113059961
Vedkommendes SteamID: STEAM_0:1:420168501
Tidspunkt for hændelse: 02:45
Hvad regler er blevet brudt: Skriver ikke pænt
Hvad skete der?: De prøver at tage en mast på evocity Men den for de så ikke første gang også prøver de igen Også skyder de så mig og bagefter de har taget masten
Skriver han at jeg er en Indkompetente Luder unge
Beviser:

20190810024421_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Det skal lige siges til mit forsvar, at han skreg i sin mic, da han arrestede mig og min ven "Lille muslim barn, skrid hjem til dig eget land", det synes jeg selvfølgelig ikke er i orden, da man skal behandle alle fair.

Der var rigtig meget troll på serveren på det tidspunkt, og han har brudt mange regler. Vi  har alt på video, så det er derfor, at jeg var godt ophidset, da han begynder at skrige det til min ven. Derved siges ikke, at mit sprog er acceptabelt, men han kommer kun med den halve historie.
Jeg kan selvfølgelig godt se, at jeg gik over stregen, men jeg havde en meget irriteret ven på det tidspunkt, og jeg vidste simphelten ikke, hvad jeg skulle gøre i situationen.
Mine venner og jeg prøvede hele aftenen, at få en admin på serveren, så han kunne snakke med Voldtægt.
Mit sprog var selvfølgelig hellere ikke fair over for ham eller andre, men det gik lidt hurtigt, og jeg var super træt.
 

 

Vi har det på video, hvis en af de ledende admins vil se det.

Undskyld tumulten, og fortsat god weekend. 

- Sprit Lone

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Scope skrev:

Det skal lige siges til mit forsvar, at han skreg i sin mic, da han arrestede mig og min ven "Lille muslim barn, skrid hjem til dig eget land", det synes jeg selvfølgelig ikke er i orden, da man skal behandle alle fair.
Mit sprog var selvfølgelig hellere ikke fair over for ham eller andre, men det gik lidt hurtigt, og jeg var super træt.
 

 

Vi har det på video, hvis en af de ledende admins vil se det.

Undskyld tumulten, og fortsat god weekend. 

- Sprit Lone

Det er nu heller ikke fordi jeg vil have dig til at få en straf jeg synes bare du skal snakke/skrive lidt pænt Du lyder til at være like 16 17 Og jeg er 14 Så du kan nok bruge hovdet lidt mere end mig

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ved jeg godt, og jeg vil hellere ikke tage mig selv i forsvar.
Jeg ved godt, at jeg ikke har været fair overfor ham, men han skal kaste sten, når han selv bor i et glas hus. 
Han snakkede også grimt til os, Karsten.

Jeg er også ældre end ham, og jeg burde have taget voksen rollen på i den situation, men det tænkte jeg ikke over i det moment.
Vi er enige om, at jeg nok ikke har opført mig ordentligt, men det har Voldtægt hellere ikke gjort. 
Vi burde bare lægge tingene bag os, og komme videre. Det var sent om aftenen, og vores hjerner var ikke udhvilede, vi handlede begge to i hast, og vi fortjener den samme behandling.
Jeg undskyler igen for min opførsel, og det var ikke meningen, at nogle skulle blive stødt på nogen måde af min tekst.
Forsat god dag, jeg tænker I har fået min forklaring, og nu kan de ledende staff gøre op, hvad der skal ske.
 

Det ved jeg godt, og jeg vil hellere ikke tage mig selv i forsvar.
Jeg ved godt, at jeg ikke har været fair overfor ham, men han skal kaste sten, når han selv bor i et glas hus. 
Han snakkede også grimt til os, Karsten.

Jeg er også ældre end ham, og jeg burde have taget voksen rollen på i den situation, men det tænkte jeg ikke over i det moment.
Vi er enige om, at jeg nok ikke har opført mig ordentligt, men det har Voldtægt hellere ikke gjort. 
Vi burde bare lægge tingene bag os, og komme videre. Det var sent om aftenen, og vores hjerner var ikke udhvilede, vi handlede begge to i hast, og vi fortjener den samme behandling.
Jeg undskyler igen for min opførsel, og det var ikke meningen, at nogle skulle blive stødt på nogen måde af min tekst.
Forsat god dag, jeg tænker I har fået min forklaring, og nu kan de ledende staff gøre op, hvad der skal ske.
 

Men jeg er på evo heledagen, MRGREEN.
Du kan bare hive fat i mig, hvis du vil snakke :D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.