Hop til indhold
Stavox

Episode 1 Politijagt Stavox


Kjeld

Recommended Posts

Jeg syntes det er lidt dobbeltmoralsk at de selv kør skrald "Først køre du inde i en lygtepæl/fortovet hvor efter du køre for hurtigt, Der efter brager ind i road blockade og en bil". Jeg syntes bare at politiarbejdet i sig selv er dårligt. 

 

Så senere begynder du at råbe/snakke grimt og får en til at græder.

 

Det er bare min mening om det.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 10/08/2019 den 2:45 PM , PeterDK11 skrev:

Det var genialt

Hvad var genialt? At du fik en spiller til at græde fordi du stod og råbte så meget af ham?

Du fik ham legit til at græde og leave... 20 minutter efter kommer han ind på serveren igen for at sige undskyld til mig fordi han leavede lige i casen...

Det var da også bare super genialt og super godt håndteret af en politibetjent... klaphat...

Link til kommentar
Del på andre sites

På 10/08/2019 den 2:45 PM , PeterDK11 skrev:

Det var genialt

Nu ved jeg tilfældigvis at du ikke skal snakke for højt her For jeg kan sagtens huske da mig og @Bob Johnson var i case med dig hvor der var nogen der forstyrrede dig og ædelagede dit politiarbejde og dit rp. Der kan jeg tydeligt huske hvem der begyndte at græde. Men af gode årsager deler jeg ikke den video herud på forum netop af grunden at du måske ikke havde det godt med der var en video af dig der begynder og græde og svine folk til  @PeterDK11

Link til kommentar
Del på andre sites

22 timer siden, Anders Buch skrev:

Undskyld for de hårde ord men det der er fandme nogle amatør betjente der ikke kan finde ud af deres arbejde. Hvis det var sket i min styrke så ville i blive fritstillet og kastet direkte i Buch’s celle nr.1 👮🏻‍♂️🗝

--- Snip ---

Link til kommentar
Del på andre sites

58 minutter siden, PeterDK11 skrev:

Vi havde sku givet ham advarsler. Vi siger han skal tie stille og gør det ikke

Du sidder jo stadig og sviner ham til, det er det der er min pointe i det her.

Min pointe er ikke om hvor mange advarsler du har givet ham, men mere at du som betjent bare står og sviner en anden spiller til, faktisk så meget så han leaver serveren fordi han ikke kunne klare det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.