Hop til indhold
Stavox

[Accepteret - Prøveunban] Unban.NINEX. dette er en misforståles


NINEX

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:238390535

Hvorfor skal du unbannes: fordi der sket en misforståles jeg have på ingen måde prøvet på og crash serveren. jeg har der imod prøvet og give mini chuck mange af mine seeds og vand da han sagde jeg bare skulle spawne dem alle sammen som også lød lidt underligt i mit hovedet men fair nok tænte jeg. og på ikke måde finder jeg dette fair da jeg ikke rigtig forstår hvorfor jeg skal have perm ban for en fejl som ingen gang er min skyld. da jeg ikke vidste man ikke måtte spawne så mange seeds og vand for at give dem til en ven og jo jeg kunne have puttet dem ind i en opbevarings boks men kl var mange og så tænker man ikke så hurtigt . men alså jeg opføre mig ualmindeligt pænt og gøre stort set ingen ting udover at opføre mig pænt. synes dette er unfair og ikke iorden. og synes jeg har fortjent at komme ind igen og bevise jeg godt kan og at dette ikke sker igen og ikke var med vilje og undskyler mange gange på dette da jeg godt se kan se det ikke var så smart hvis jeg tænker mig om.  MHV NINEX

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:238390535

Grund: Forsøger at crashe serveren

Navn: NINEX

AdminID: STEAM_0:0:50236723 - Scaled [moderator]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 08-08-19 04:57


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @NINEX

 

Vi kan starte med at fortælle dig at dette ikke er en misforståelse fra vores synsperspektiv. Vi mener stadig, at det var intentionelt, at du forsøgte at crashe serveren.

 

Scaled og jeg sidder og snakker sammen imens vi laver PD raid og skyder nogle betjente. I samme øjeblik som vi er i gang med at skyde dem begynder hele serveren at lagge, og man kan knap nok bevæge sig.

Vi spectater så rundt efter vores staff-chat bliver spammet, og vi finder frem til dig, som står og spawner flere tusind seeds. Jeg vælger så at kicke dig fordi, at vi hurtigt skal have styr på situationen så du ikke fortsatte med at spawne seedsene som du nu gjorde.

 

Vi kan konkludere, at det ikke var en misforståelse, fordi at du fortsatte med at spawne seeds efter, at serveren var begyndt at lagge. Hvis du derimod bare havde stoppet da serveren var begyndt at lagge, så kunne vi godt have snakket med dig omkring et det, men fordi du ikke stoppede da serveren begyndte at lagge konkluderede vi at du var ude på at crashe serveren.

 

I forhold til mini chuck, som du skulle spawne seeds til, der vil jeg lige spørge om hvorfor du var et helt andet sted på mappet end hvor mini chuck var? Du skriver nemlig at du ville spawne seeds til mini chuck så han kunne få dem, men da serveren laggede og vi spectater rundt kan vi se du er helt alene ved den gamle cardealer, og at mini chuck var i bunkeren. Så det hænger ikke helt sammen.

 

Desuden havde du mere end 2000 seeds i din inventory da du blev kicked, og det ville jo virke latterligt dumt hvis du også havde tænkt dig at spawne dem, samtid med de seeds du allerede havde spawnet i forvejen.

 

Vi har ikke bevis på alt du spawnede, da vi kickede dig med det samme, men seeds forbliver efter du er kicked, så derfor har vi kun billeder af dine seeds. Du havde dog også spawnet i nærheden af 100 bruservand og meget mere, inden vi kickede dig.

 

Ved ikke lige helt hvordan  dette kan være en misforståelse, men kom meget gerne med et uddybet svar så vi kan finde en god løsning.

 

Mvh, @Bob Johnson & @Scaled

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Bob Johnson skrev:

Hej @NINEX

 

Vi kan starte med at fortælle dig at dette ikke er en misforståelse fra vores synsperspektiv. Vi mener stadig, at det var intentionelt, at du forsøgte at crashe serveren.

 

Scaled og jeg sidder og snakker sammen imens vi laver PD raid og skyder nogle betjente. I samme øjeblik som vi er i gang med at skyde dem begynder hele serveren at lagge, og man kan knap nok bevæge sig.

Vi spectater så rundt efter vores staff-chat bliver spammet, og vi finder frem til dig, som står og spawner flere tusind seeds. Jeg vælger så at kicke dig fordi, at vi hurtigt skal have styr på situationen så du ikke fortsatte med at spawne seedsene som du nu gjorde.

 

Vi kan konkludere, at det ikke var en misforståelse, fordi at du fortsatte med at spawne seeds efter, at serveren var begyndt at lagge. Hvis du derimod bare havde stoppet da serveren var begyndt at lagge, så kunne vi godt have snakket med dig omkring et det, men fordi du ikke stoppede da serveren begyndte at lagge konkluderede vi at du var ude på at crashe serveren.

 

I forhold til mini chuck, som du skulle spawne seeds til, der vil jeg lige spørge om hvorfor du var et helt andet sted på mappet end hvor mini chuck var? Du skriver nemlig at du ville spawne seeds til mini chuck så han kunne få dem, men da serveren laggede og vi spectater rundt kan vi se du er helt alene ved den gamle cardealer, og at mini chuck var i bunkeren. Så det hænger ikke helt sammen.

 

Desuden havde du mere end 2000 seeds i din inventory da du blev kicked, og det ville jo virke latterligt dumt hvis du også havde tænkt dig at spawne dem, samtid med de seeds du allerede havde spawnet i forvejen.

 

Vi har ikke bevis på alt du spawnede, da vi kickede dig med det samme, men seeds forbliver efter du er kicked, så derfor har vi kun billeder af dine seeds. Du havde dog også spawnet i nærheden af 100 bruservand og meget mere, inden vi kickede dig.

 

Ved ikke lige helt hvordan  dette kan være en misforståelse, men kom meget gerne med et uddybet svar så vi kan finde en god løsning.

 

Mvh, @Bob Johnson & @Scaled

 

hej bob. ja det var nok mest min egen skyld. men mini have lige leave 25  sek før jeg bliv kicket og jeg have alså kun 1202 til og starte med dette vil sidde at de seeds du har fundet også er minis da jeg have købt 1800 for at lave weed men det var et dårlig tidspunkt og fik kun lavet 400 500 af dem og så skulle vi sælge det vi have noget og lave. ja kan godt selv se det ikke var det smartede vi lige fik lavet men kan forksikker det ikke sker igen da det ikke var ment for at crash serveren.    

alså vil sige dette ikke var ment selvom det godt kan se sådan ud. hvis jeg skal være helt ærlig så have jeg det alså også dårligt med det jeg have gjordt da jeg gik i seng. føler faktisk mig lidt skuffet over mig selv ved ikke om du kan forstå hvad jeg mener men det var ikke en rar følses. og ved ikke hvor trist jeg enlig er over dette da jeg har opført mig mega pænt i forhold til hvordan jeg har være. og vil rigtig gerne uddybe mig så meget som muligt men det svært for mig nå mit hovedet køre rundt over det lort jeg har fået lave. dette var ikke ment på at crash serveren. og fortyder virkelig det her mere end noget af det andet jeg har fået lavet af lort. er så sur på mig selv så ikke vilde kunne forstå hvor meget jeg ønsker intet ondt for serveren og det derfor jeg mener dette er en misforståelse. selvom som det ser ud ligner det er med vilje. men håber virkelig vi kan snakke om det her noget prøve unban eller noget i den still ved ikke hvad men tænker vi må kunne finde på noget da jeg ikke finder dette fair overfor jer. håber i forstår hvor nederen og trist over jeg har fået lavet det her lort. mvh. en trist NINEX

Link til kommentar
Del på andre sites

@Scaled og jeg er stadig meget overbevist om at mini chuck ikke var leavet da vi spectatede rundt, og jeg så valgte at kicke dig.

 

Da serveren begyndte at lagge rundt og folk ikke engang kunne gå, der spectatede jeg dig som jeg også skrev tidligere, og der er @Scaled og jeg meget enige om at mini chuck stod nede i bunkeren og ikke var leaved

 

Men igen, fra Scaled og mit synsperspektiv så det meget ud som om at du prøvede at crashe serveren, mest fordi du blev ved med at spawne seeds efter at serveren var begyndt at lagge 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Bob Johnson skrev:

@Scaled og jeg er stadig meget overbevist om at mini chuck ikke var leavet da vi spectatede rundt, og jeg så valgte at kicke dig.

 

Da serveren begyndte at lagge rundt og folk ikke engang kunne gå, der spectatede jeg dig som jeg også skrev tidligere, og der er @Scaled og jeg meget enige om at mini chuck stod nede i bunkeren og ikke var leaved

 

Men igen, fra Scaled og mit synsperspektiv så det meget ud som om at du prøvede at crashe serveren, mest fordi du blev ved med at spawne seeds efter at serveren var begyndt at lagge 

 

Ved ikke om du @Scaled har noget at tilføje også.

Kan sige fra min ærlighed at mini Chuck var leavet jeg lyver ikke hvis det er det i tror. så snart serveren begynde og lag så leave mini Chuck. Og så gik der 25-30 sek så bliv jeg kicket. 

 

Kan love på min mor. at mini Chuck ikke stod i den bunker. Mini Chuck leave for ikke at få en Staf. Alså ikke for at være dum at høre på eller noget. men kan i ikke se i Logs hvornår han er leavet fra den tid af i kicket mig der ikke gået meget mere end 25-30 sek før i kicket mig da mini Chuck leave. 

 

Hvis jeg skal være ærlig synes jeg overhovedet ikke det fair. At mini Chuck ikke gider og stå til ansvar for det lort mig og ham fik lavet. Som nu er gået ud over mig kun. Da i dsv ikke kan se i logs hvem der spawner seeds. 

 

Synes jeg fortjener en chance for at bevis jeg godt kan finde ud af det. da dette ikke var ment som forsøg på at crash serveren. Men noget som startet i en joke. som så kørt meget af sporet. Som ikke var planen.

 

Jeg kan forskikker jer at dette er aldrig og jeg mener aldrig noget jeg vil gøre igen. Da jeg ikke rigtig vidste det. 

 

Jeg mener dette med mit hjerte. har være nederen over dette siden jeg gjord det og og er det stadigvæk. Og fortryder det mega mega meget som før. Da jeg godt kan se dette var en mega mega dårlig ide. Og Håber virkelig jeg kan få lov til og få en chance for at bevise dette ikke kommer til og ske igen. 

 

Men jov kan godt se dette var rigtig usmart hvis jeg bare have tænkt mig om. Var dette ikke sket. Undskylder rigtig rigtig alså rigtig mange gange. på det her lort jeg fik lavet med mini Chuck. 

 

Og ved godt det ligner det kun er mig. Ja i så jo kun mig så i går selfølgelig ud efter det i har set. Men kan forsikker jer på at Mini Chuck var med. men alså hvis mini Chuck kan finde ud af at tage ansvar. Som jeg selfølgelig håber han gøre.

vil det være virkelig rart at vise jeg ikke lyver. Og at mini Chuck har være med til dette. 

 

Grunden Til jeg stadigvæk spawnet seeds var fordi. At det lagget så meget så man ikke kunne bevæge sig. Og der have jeg dsv kommet til og trykke rigtig rigtig mange gange på min mus og kunne ikke stoppe det da det bare bliv ved og ved med at spawn dem. Det vil så sige efter jeg stoppet med og tykke spawnet der stadigvæk seeds i 10-12 seks. Og det stoppet først da jeg bliv kicket. Og dette vil så sige at jeg er rigtig ked af det her. Også at spillede jeres tid på at i skulle samle mange af dem op igen. for det var nogen Lunde til og spille igen. Ved godt det noget rigtig lort jeg fik lavet men var ikke selv bevist om det til og starte med. Det var jeg først bag efter som var noget rigtig lort. Jeg fik lavet fandt jeg ud af. 

 

Håber ikke det var for meget jeg Skrev. Og håber snart at komme ind igen. Og spille med vennerne igen. 

 

Men @Bob Johnson og @Scaled i må ellers have en forsat god-dag-nat-aften. Eller hvornår i nu får det læst hehe. Håber i forstår hvor dårligt jeg har det med det her.

 

Mvh. NINEX 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Din unban request blev accepteret, men med visse betingelser.

 

Dit ban er blevet ændret til et betinget unban.
Prøveunbannet udløber på den angivne dato, og efter det vil en straf have normale konsekvenser.
Det betyder, at du får unban nu, men du bliver automatisk banned igen uden mulighed for unban, hvis du bliver straffet igen indenfor perioden der er angivet. Af straffe gælder jail, jobban eller ban. Vi anbefaler, at du gør dig bekendt med regelsættet, inden du fortsætter på serveren. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.