Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] unban


yilmaz_1456

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:451073115

Hvorfor skal du unbannes: Hvorfor skal du unbannes: hej stavox jeg blev banet på grund af jeg troede en på livet men jeg er ikke sikker på at det er helt inde i RP at true folk på livet så callede han admin så blev jeg først jailed også banet jeg kunne ikke rigtig forstår hvorfor jeg var i en anden case om det samme og der var admin som sagde at det på en måde var i RP men den admin mente noget andet

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:451073115

Grund: Truer folk på livet - Truer folks familier på livet.

Navn: yilmaz

AdminID: STEAM_0:0:59396358 - Rasmusss [user]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-07-19 02:04


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Godaften @yilmaz_1456.

 

Som jeg kan læse mig frem til på din Unban-Request ser det ud til at der har været lidt forvirringer i forhold til de involverede staff's, omkring det du sagde var ment i RP eller i virkeligheden.

Det du sagde, var det ment som en del af RP eller i virkeligheden, altså dine trusler som du er blevet banned for?

 

Kan du eventuelt forklare lidt mere i forhold til den RP som du mente det i?

 

// Bob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg mente det på den måde at han skulle lade mig være ellers havde jeg dræbt ham så troede jeg ham også efter troede jeg hans familie men han sagde til den admin som var der at han følte det i virkeligheden men det sagde han ikke til mig så jeg kunne ikke rigtigt vide det

me jeg mente det ikke i virkeligheden 

så det var lidt en misforståelse men aligevell blev jeg banet

og jeg vil gerne have en chance til at vide det jeg ikke må

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.