Hop til indhold
Stavox

[Solved] Hype og MRGreen


creaMY

Recommended Posts

Dit ingame navn: creaMY og John Hundson

Staff ingame navn: MRGreen og Hype

Dit SteamID: STEAM_0:1:106295230 og STEAM_0:0:8697135

Staff SteamID: STEAM_0:1:70214001 og STEAM_0:1:177894964

Forklar situationen: Jeg er i gang med at konfiskere en bil ved Cirkel K. Den holder ulovligt parkeret og blokere indgangen til bygningen. Jeg spørger gentagende gange, om der er nogen i
nærheden som ejer bilen, men jeg for ikke noget svar. Jeg konfiskere bilen eftersom ingen gav udtryk for ejerskab. Emil Xalat kommer så hoppende bagefter oven på bilen og siger det er hans, trods
han ikke reagerede da jeg sagde det. Herefter vælger Emil Xalat at svine mig til i OOC (Se billede). Emil Xalat kalder case, trods han godt ved han selv lavede fejl. Hype tager os op på taget af
en bygningen for at snakke. Jeg siger til Hype, at han svinede mig til gennem OOC. Dog gør Hype ikke noget ved det, og jeg forsøger derfor selv at kalde case. Her kommer MRGeen og tager min case.
Han gør heller ikke noget ved det, og siger dog at han fik en advarsel .. Jeg syntes ikke det er en tilfredsstillende håndtering af sagen, selvom regl 1.7 tydeligt beskriver, at det ikke er ok.

Jeg føler virkelig at staff holder en hånd over ham. Trods mange cases kommer han altid derfra uden en straf. Jeg syntes det er forkert og det er derfor jeg i dag skriver denne klage.

Bevis: https://gyazo.com/7ddd6cd50880f0e0e5730b466ca5666b

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg starter casen med at snakke med Emil Xalat som har kaldt på 'tager bil uden grund'. Jeg vælger derefter at goto dig (CreaMY) og spørger hvorfor det er at du tager bilen. Du giver mig en meget kort forklaring hvor jeg tager fat i dig (CreaMY). Du kører så væk og jeg bliver nødt til at tage fat i din (CreaMY) bil med min psysics gun. Du gider ikke at gå ud af bilen, så jeg vælger at fjerne bilen. Du (CreaMY)bliver irriteret over at jeg fjerne, og du siger gentagende gange at du (CreaMY) ikke gider at snakke med Emil Xalat. For at få overblik over situationen tager jeg dig (CreaMY) og Emil Xalat op på et tag og stemningen oppe på taget er ikke den bedste.
Jeg giver dig (CreaMY) ret i at du har lov til at konfiskere pga. at du i casen sagde at du gentagende gange har sagt er bilen blev konfiskeret hvis ingen med ejerskab er i nærheden, og jeg siger derefter til Emil Xalat at jeg ikke kan gøre noget medmindre at har videobevis på at du ikke sagde det.

Du (CreaMY) vælger midt i casen at kalde case på at Emil Xalat har skrevet grimt til dig (CreaMY). Jeg vælger ikke at bringe emnet op med at Emil Xalat har talt grimt til dig (CreaMY) da det er at du (CreaMY) selv har kaldt case. Mens vi er i gang med casen kommer MRGreen og MRGreen er der i deromkring 2 minutter, hvor du (CreaMY) vælger at sige til MRGreen at din case med ham angående Emil Xalat som har talt grimt.

Jeg kan ikke sige hvad der er sket i MRGreens case. Det må du spørge MRGreen om.

-Hype

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Hype skrev:

Du (CreaMY) vælger midt i casen at kalde case på at Emil Xalat har skrevet grimt til dig (CreaMY). Jeg vælger ikke at bringe emnet op med at Emil Xalat har talt grimt til dig (CreaMY) da det er at du (CreaMY) selv har kaldt case. Mens vi er i gang med casen kommer MRGreen og MRGreen er der i deromkring 2 minutter, hvor du (CreaMY) vælger at sige til MRGreen at din case med ham angående Emil Xalat som har talt grimt.

Jeg kaldte case efter du satte mig ned på jorden igen. Du kom aldrig og sagde at casen var overstået?

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej creaMY.

Angående vorse case, mente jeg ikke det var nok til at straffe ham. Som du nævner gav jeg ham en advarsel eftersom jeg mente der ikke var nok til at "straffe" ham.  Som du forhåbentligt ved er det op til staff'en som tager din case, at vuderer om personen har gjordt noget forkert eller ej. Men også om personen skal have en straf. For at være ærlig er jeg ikke helt vild med Emil Xalat, men det skal ikke være med til at bestemme om han skal have en straf eller ej. 

 

Mvh. MRGreen 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

@MRGreen nu det ikke kun i dag at han har sluppet han har været i så mange case her på det sidste og hver gang slipper han med en advarelse eller så kan ikke ikke gør noget da i endt kommer 20-25 minutter efter man havde called fordi alle open bart skal være med til de event i nu laver eller så snakker i ikke sammen

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, creaMY skrev:

Ja det er helt korrekt, men der havde jeg allerede kaldt en case.

Jeg ser ikke grund til at jeg skal sige til dig at casen er færdig. Jeg havde nemlig det indtryk at du selv mente hvornår casen starter og hvornår casen slutter, fordi at du valgte at starte MRGreens case midt i vores case.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Hype skrev:

Jeg ser ikke grund til at jeg skal sige til dig at casen er færdig. Jeg havde nemlig det indtryk at du selv mente hvornår casen starter og hvornår casen slutter, fordi at du valgte at starte MRGreens case midt i vores case.

Det er meget muligt. Men jeg valgte at kalde case, da du ikke gjorde noget ved det da jeg sagde det til dig.

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, creaMY skrev:

Det er meget muligt. Men jeg valgte at kalde case, da du ikke gjorde noget ved det da jeg sagde det til dig.

Vi var som sagt ikke færdig med Emil Xalats og din case. Derfor ville jeg ikke forhaste mig og smutte videre til din case.

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, John Hudson skrev:

@MRGreen nu det ikke kun i dag at han har sluppet han har været i så mange case her på det sidste og hver gang slipper han med en advarelse eller så kan ikke ikke gør noget da i endt kommer 20-25 minutter efter man havde called fordi alle open bart skal være med til de event i nu laver eller så snakker i ikke sammen

Jeg var kun lige kommet på efter at have været på ferie i en uge. Jeg ved ikke hvad der har været sket før det. Jeg joinede serveren og så at creaMY havde kaldt case. Jeg tog den og håndterede den som jeg normalt ville håndtere sådan en case. 

Link til kommentar
Del på andre sites

11 minutter siden, Hype skrev:

Vi var som sagt ikke færdig med Emil Xalats og din case. Derfor ville jeg ikke forhaste mig og smutte videre til din case.

Hvordan skulle jeg vide, at vi ikke var færdig med den case? ... Du sætter mig ned på jorden og siger ikke mere?

Link til kommentar
Del på andre sites

okay så du siger det i orden at svine folk til og kun få en advarelse når der har være flere problemer med også før du tog på ferie  dog synse jeg ikke i snakker orden lige sammen på nogen måder som et staff team skal i siger i nok skal siger det vider til de andre staff hvilket i ikke gør problem er i la folk slippe for let med en advarelse hver gang selv om der er bevis på ting

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutter siden, John Hudson skrev:

okay så du siger det i orden at svine folk til og kun få en advarelse når der har være flere problemer med også før du tog på ferie  dog synse jeg ikke i snakker orden lige sammen på nogen måder som et staff team skal i siger i nok skal siger det vider til de andre staff hvilket i ikke gør problem er i la folk slippe for let med en advarelse hver gang selv om der er bevis på ting

Siger ikke at det er okay at svine folk,  siger som jeg også nævnte, at jeg ikke mente det var nok til et jail. Det med kommunikationen må du tage med HOS

 

45 minutter siden, MRGreen skrev:

Hej creaMY.

Angående vorse case, mente jeg ikke det var nok til at straffe ham. Som du nævner gav jeg ham en advarsel eftersom jeg mente der ikke var nok til at "straffe" ham.  Som du forhåbentligt ved er det op til staff'en som tager din case, at vuderer om personen har gjordt noget forkert eller ej. Men også om personen skal have en straf. For at være ærlig er jeg ikke helt vild med Emil Xalat, men det skal ikke være med til at bestemme om han skal have en straf eller ej. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 06/08/2019 den 9:50 PM , John Hudson skrev:

okay så du siger det i orden at svine folk til og kun få en advarelse når der har være flere problemer med også før du tog på ferie  dog synse jeg ikke i snakker orden lige sammen på nogen måder som et staff team skal i siger i nok skal siger det vider til de andre staff hvilket i ikke gør problem er i la folk slippe for let med en advarelse hver gang selv om der er bevis på ting

Det er altså ikke så nemt at vide, hvilke problemer der har været med spillere førhen, så det argument kan du ikke bruge. 

 

Det er op til staff selv at vurdere, om de synes at en straf er nødvendig og i dette tilfælde er det helt fint, det de har gjort. 

Det Emil Xalat skriver er selvfølgelig ikke okay, men synes ikke at han behøver jail for det.

Vi spiller over internettet og bliver derfor også nødt til at kunne få et par ord smidt i nakken en gang i mellem. Havde vi været på et personligt plan, eller grimt sprog i en længere periode er det noget andet. I dette tilfælde skriver han det, fordi at han er sur over at du har gjort noget, som han ikke var tilfreds med.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.