Hop til indhold
Stavox

[Solved] Speedometer-Fix - Mo Musti


AbeKat`Supreme
Message added by Zenoxxi,

Er allerede fikset.

Recommended Posts

Hejsa, Allesammen
Her idag stod jeg i en situation hvor jeg kørte 36 i en 35 zone med en capture (B) på 35,
Når man prøver at overholde den men så rammer 36 er det dog stadig bare lidt træls.
Kan man ikke ændre sådan så man skal minium skal køre 5 kmt overfartgrænsen før man kan 
få en bøde. Det med 1 kmt for hurtigt er sku lidt noget piss i mit hoved.
 

Fx:
Jeg køre 45 i en 40 zone så kan jeg først få en bøde.

Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, Jimmi skrev:

Hvorfor? Du kører jo hurtigere end tilladt? Fartmålerne ingame måler jo rigtigt, så den 3-5 km/t tolerance der er i IRL, er ikke nødvendig ingame.

Problemet er ikke, at han vil have barberet 3 km/t af sin fartbøde for realismens skyld - men at fartkontrollen sommetider overstiger den satte fart med 1km/t, hvilket resulterer i bøder som bilisten har forsøgt at undgå.

Så kan man jo så prøve at diskutere løsninger på det konkrete problem i stedet for at gentage et argument som er fuldstændig malplaceret i den kontekst som opslaget i bund og grund handler om.

 

Det ville jo ikke være jordens undergang, hvis vi implementerede, at der ikke kunne udstedes bøder vha. speedometeret, hvis bilisten var 1km/t over fartgrænsen. 

Man kunne selvfølgelig også begynde at kigge på cruising-mekanismen - evt. rette fejlen eller gøre det lettere for bilisterne at overholde loven på en anden måde.

Sagens kerne er bare, at det er dem, der forsøger at overholde loven som alligevel får smæk, hvilket er monster ærgerligt.

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Jimmi skrev:

Hvorfor? Du kører jo hurtigere end tilladt? Fartmålerne ingame måler jo rigtigt, så den 3-5 km/t tolerance der er i IRL, er ikke nødvendig ingame.

 

I'm sorry sir, but you're wrong 🙂 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.