Hop til indhold
Stavox

Ansøgning til Designated buisness (VaffelVictor)


Recommended Posts

Krav:

  • Aktiv (Du skal ikke være på hver dag, men vi forventer at du joiner mindst 2-3 om ugen) 
  • Loyal (Vi skal kunne stole på dig - Viser du ikke dette bliver du smidt ud af ganget uden videre advarsel)
  • Mindst 13 år gammel Jeg er ikke 13 år. fylder det først om 2-3 måneder, uheldigvis men jeg skal starte i 7. klasse når sommerferien er ovre

 

Skabelon:

  1. Ingame navn? VaffelVictor
  2. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  3. Rigtige navn? Victor Bjerggaard
  4. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  5. Timer på stavox? lige nu har jeg 497 timer. Men jeg fik først gmod for Ca. 1 år siden (nu spiller jeg på Stavox Ca. 3-5 timer i gennemsnit om dagen)
  6. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  7. Hvorfor skal du være en del af ganget? Jeg skal være en del af ganget fordi at jeg mener jeg er meget aktiv både på Gang discorden og ingame. jeg vil gøre næsten hvad som helst for at gøre ganget bedre osv. jeg vil hjælpe vores gang medlemmerne med hvad som helst. om det er raid at bygge en base eller køre hen til weed dealeren for ham eller hende.
  8. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
  9. Hvad kan du bidrage med i ganget? Jeg kan bidrage med jeg kommer til at være online næsten hver eneste dag. Jeg vil være loyal for ganget. (som i kan se i toppen jeg har ikke løget om min alder selvom jeg ikke er 13 endnu) Jeg vil lave weed til ganget så vi kan få en masse XP hvis jeg ikke selv laver weed giver jeg gerne mine krukker gratis (hvis det er til en i vores gang). jeg vil prøve så meget jeg kan med at få det bedste ally som overhovedet muligt med Rockford cartel. jeg har altid Designated Business, Designated Operations, Rockforad Cartel, Rockford Cartel Associates addet til mine smart doors.så de kan komme ind hvis de vil f.eks. hjælpe med at counter raide min base. og så har jeg i forvejen ret godt venskab med de fleste fra Rockford Cartel
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.