Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Unban request.


AndreasH05

Recommended Posts

______________________________
SteamID: STEAM_0:0:83658617
Hvorfor skal du unbannes: Fordi jeg gerne vil ind og spille på servern igen syndes det et godt community og mange af mine venner spiller derinde. så derfor god dag 😄
______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:83658617

Grund: Physgunabuse , Løfter sin bus op på et tag , Lyver i case , Flygter fra case

Navn: AndreasH05

AdminID: STEAM_0:1:47963216 - Bob Johnson [admin]

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 19-05-19 01:29


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Mikk

Link til kommentar
Del på andre sites

Halløjsa @AndreasH05.

 

Så episoden var den at jeg fik nogle klager/cases i forhold til en bus der blev kastet lidt rundt med og blev stilt op på et tag med en physgun. Jeg vælger efterfølgende at spectate dig hvor jeg ser at du tager den op på taget, ved lejlighederne ved siden af PD. Jeg TP'er så hen til dig og spørger om hvordan din bil er kommet op på taget, hvor at du så svarer at det var en spiller som gik nede på gaden. Jeg husker så at jeg fortæller dig jeg havde spectatede dig og der kunne du godt se at du havde fucket op, og valgte så at hoppe ned fra taget og prøvede at løbe væk.

 

Du var på ingen måde samarbejdsvillig i casen eller på nogen måde til hjælp da jeg tydeligt kunne se at du kun var ude for at trolle.

 

Efter som du nu heller ikke rigtigt gør så meget ud af din unban-request giver det heller ikke et særlig godt indtryk nu hvor du gerne ville ind på serveren igen.

Jeg var også lige inde og tjekke din straffe-historik og den ser rimelig voldsom ud.

 

Hvis du kan forklare os på staff-holdet hvordan vi kan sikre os at dette ikke gentager sig, så ville jeg gerne prøve at se om jeg kan få dig ind på vores server igen.

 

Gør nu noget ud af dit svar, tak. Ellers bliver det svært at hjælpe dig.

 

// Bob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, Bob Johnson skrev:

Halløjsa @AndreasH05.

 

Så episoden var den at jeg fik nogle klager/cases i forhold til en bus der blev kastet lidt rundt med og blev stilt op på et tag med en physgun. Jeg vælger efterfølgende at spectate dig hvor jeg ser at du tager den op på taget, ved lejlighederne ved siden af PD. Jeg TP'er så hen til dig og spørger om hvordan din bil er kommet op på taget, hvor at du så svarer at det var en spiller som gik nede på gaden. Jeg husker så at jeg fortæller dig jeg havde spectatede dig og der kunne du godt se at du havde fucket op, og valgte så at hoppe ned fra taget og prøvede at løbe væk.

 

Du var på ingen måde samarbejdsvillig i casen eller på nogen måde til hjælp da jeg tydeligt kunne se at du kun var ude for at trolle.

 

Efter som du nu heller ikke rigtigt gør så meget ud af din unban-request giver det heller ikke et særlig godt indtryk nu hvor du gerne ville ind på serveren igen.

Jeg var også lige inde og tjekke din straffe-historik og den ser rimelig voldsom ud.

 

Hvis du kan forklare os på staff-holdet hvordan vi kan sikre os at dette ikke gentager sig, så ville jeg gerne prøve at se om jeg kan få dig ind på vores server igen.

 

Gør nu noget ud af dit svar, tak. Ellers bliver det svært at hjælpe dig.

 

// Bob Johnson

Hej @Bob Johnson  Jeg er blevet klogere siden da og har lært på min lektie at jeg aldrig skal gøre sådan noget igen, jeg havde det bare alt for sjovt og kl var lort om natten, undskyld dette vil ikke gentage sig.

Andreas.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.