Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gang + Dashboard


Bob Johnson
Message added by Zenoxxi,

Vær social ingame, hvis du skal invitere folk til dit gang

Recommended Posts

Halløjsa alle sammen 

 

Jeg ville starte med at fortælle at idé'en som jeg har fået kommer fra det andet post omkring Gang in-game som @Nikolaj har lavet.

Derfor kom jeg på den tanke om, at man måske kunne gøre så man kunne invitere folk til sit Gang via Dashboardet.

Måden jeg tænker det kunne fungere på ville nok være at man kunne tage vedkommendes SteamID og så tilføje folk på den måde.

Men idé'en er som sagt at kunne tilføje folk til sit Gang via Dashboardet på en eller anden måde.

Ved ikke om det lyder helt dumt, men det var bare en tankegang

 

Kom gerne noget konstruktivt feedback 👍

 

// Bob Johnson

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/07/2019 den 5:59 PM , Jimmi skrev:

Istedet for SteamID'et kunne man jo gøre som f.eks som staffs har, hvor man kan søge, og der vil så kun blive vist folk der ikke er bannet og som har været aktiv den seneste uge?

I don't get it... Hvad har det noget og gøre med om folk har ban og hvornår de sidst har været aktive.

Jeg sad og tænkte (som nok også var din tankegang) at fx under "Alle gangs" Der kan man se alle gang. Jeg tænkte man kunne gøre det samme bare hvor der fx stod "Mit gang" eller noget i den stil hvor man så kunne gå derind, indsætte et steamID og så var man tilføjet (hvis man var in-game)

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, ∞Bob Johnson skrev:

I don't get it... Hvad har det noget og gøre med om folk har ban og hvornår de sidst har været aktive.

Jeg sad og tænkte (som nok også var din tankegang) at fx under "Alle gangs" Der kan man se alle gang. Jeg tænkte man kunne gøre det samme bare hvor der fx stod "Mit gang" eller noget i den stil hvor man så kunne gå derind, indsætte et steamID og så var man tilføjet (hvis man var in-game)

Det jeg mener er, at hvis nu spilleren Kaj ikke har været aktiv i en x antal dag vil det jo ikke give mening at invitere ham til et gang og det samme gælder hvis spilleren er banned.

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Jimmi skrev:

Det jeg mener er, at hvis nu spilleren Kaj ikke har været aktiv i en x antal dag vil det jo ikke give mening at invitere ham til et gang og det samme gælder hvis spilleren er banned.

Det er vel lidt ligemeget om spilleren er banned eller ikke har været på i lang tid, så kommer han jo ikke med i ganget alligevel hvis ikke han kommer in-game.

Men kan godt se din pointe i dette.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, ∞Bob Johnson skrev:

Det er vel lidt ligemeget om spilleren er banned eller ikke har været på i lang tid, så kommer han jo ikke med i ganget alligevel hvis ikke han kommer in-game.

Men kan godt se din pointe i dette.

Det ville jo være færre spiller siden skal loade og søge igennem, derfor tænker jeg, at det som jeg kom med vil være godt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.