Hop til indhold
Stavox

GG Festival


Nikolaj

Recommended Posts

Var der for nogle år siden, og det var en fin oplevelse men ikke noget jeg har lyst til igen....

 

Der lå legit små børn ved trappen op til yt'erne og streamersene.

Udover det, så sad min storebror vedsiden af en dreng som gik i gang med at råbe af sin storebror, fordi de var ved at tabe et cs game.

Senere gik han hen bag min bror og gik i gang med at græde, hvorefter min bror spørg ham om hvorfor han græder? Drengen svare bare:" Jeeeeeeg eeeeer suuuuultttteeeen".

 

Men udover det var det faktisk mega hyggeligt.

 

Men tager ikke afsted igen.

Kom gerne med feedback om hvordan det var i år.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 timer siden, Bimse👌 skrev:

Var der for nogle år siden, og det var en fin oplevelse men ikke noget jeg har lyst til igen....

 

Der lå legit små børn ved trappen op til yt'erne og streamersene.

Udover det, så sad min storebror vedsiden af en dreng som gik i gang med at råbe af sin storebror, fordi de var ved at tabe et cs game.

Senere gik han hen bag min bror og gik i gang med at græde, hvorefter min bror spørg ham om hvorfor han græder? Drengen svare bare:" Jeeeeeeg eeeeer suuuuultttteeeen".

 

Men udover det var det faktisk mega hyggeligt.

 

Men tager ikke afsted igen.

Kom gerne med feedback om hvordan det var i år.

 

Sidste år var helt fint dog spillede de virkeligt højt musik som gjorde det lidt svært at høre noget 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.