Hop til indhold
Stavox

[Solved] Monada Staff Klage


Frank Hvam

Recommended Posts

Dit ingame navn: AS Frank Hvam

Staff ingame navn: Monada

Dit SteamID: STEAM_0:1:51593071

Staff SteamID: STEAM_0:1:207570461

 

1. Scenarie

Forklar situationen: Det en helt stille og rolig aften med hyggelig rp , lige indtil en uro opstødte. Monada valgte at ændre sit rp navn lignende til en spiller i Rockford Cartel ganget. Dette kan ses på Bilag 1 og Bilag 2. Jeg udnytter så situationen og nupper Monadas navn, hvorefter en fra Labratory (En person Monada er i gang med) ændre sit navn til mit originale "AS Frank Hvam". Imens jeg så har navnet Monada bliver det skiftet, og personen der nuppede mit navn fik lov til at beholde det, hvilket viser at Monada er ude efter at irritere istedet for at passe sit job." Så kan jeg være moden når jeg skal være det" - Monada Skrevet den 3. Maj.

 

 

2. Scenarie

I løbet af situationen med "name-changing", ændre Monada pludselig mit job til en betjent, hvorefter jeg mister min gun og et raid foretages på vores base fra Labratory ganget, som kan danne lidt mistanke da Monada er med i deres gang. Jeg får efter en henvendelse hvor jeg høre, at det slet ikke var meningen det var mig der skulle få et force job change men Monada istedet (Jeg var under hans navn på det tidspunkt). Dette kan ses på Bilag 3, Bilag 4 og Bilag 5.

 

 

3. Scenarie

Videoen siger sig selv... Jeg mener ikke at det er ok, at leave rp situationen da det ikke haster med at smutte. Derfor mener jeg at han godt kunne færdiggøre sit raid og efter tage fat i Rasmus. Casen omhandlede at Rasmus gik ned for at defence basen pga han hørte en keypad cracker. Manoda har givet 600 sekunders jail til Rasmus efterfølgende. Der følger Bilag 6 og Bilag 7 med som viser chatten imens videoen kører, og straffen som er blevet givet.

 

 

 

 

Bilag 1

 1121346801_Bilag1.thumb.png.7a6542c497817e02c15726b276d98b4f.png

Bilag 2

800622660_Bilag2.png.346816df658cc3566ee63a2cf1211ad6.png

Bilag 3

1894986894_Bilag3.thumb.png.bd6a69541fb4390000486ea0cb870d17.png

Bilag 4

1399693155_Bilag4.png.33a4c396fae3bcb3136636b17e8140b8.png

Bilag 5

1325290357_Bilag5.png.256ba51572e0df564e869dfb16defca7.png

Bilag 6

896986444_Bilag6.thumb.png.33f472aeda30b69a71581f3fd0c97078.png

Bilag 7

1235143489_Bilag7.png.032d123661952ff08dcfd49c9efd2acd.png

Bilag 3.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Frank.

Jeg vil på forhånd virkelig undskylde hvad der er sket iaften.

Dette vil ikke ske igen.

Jeg vil gerne fortælle dig, hvorfor jeg helt præcist ændrede dit job.

Lad os starte fra begyndelsen.

Jeg hyggede mig med Dynn, hvor vi skød lidt på hinanden for sjov.

Jeg vælger så at ændre navn til AS et eller andet, fordi vi ville snige os ind i jeres base, det var altså ikke for at irritere på nogen måde.

Derefter ændre du dit navn til Monada.

Dynn trækker mig ind bag AOS, og arrester mig sådan - igen vi hyggede os.

Da jeg vil unarreste mig selv, og ændre mit job til politi igen, ændre jeg som altid, mit eget navn Monada.

Pludselig skriver Dynn til mig, og siger jeg skal stoppe. Jeg tjekker chatten, og finder ud af, at det faktisk er dig, jeg har gjort alle ting med.

Jeg kommer ind igen, og gør klar til et Refund. Du havde vist allerede fået et.

Alt det med at ændre dit job, var ikke meningen. Og det beklager jeg.

 

Det med at dit navn blev taget, og du ikke fik det tilbage, det skulle du bare have kaldt case over.

Dynn ændrede dit navn, så jeg kunne få mit tilbage. Jeg har hverken bedt eller sagt til personen der ændrede til dit navn, at han skal gøre det. Jeg tror slet ikke, at jeg snakkede med ham på daværende tidspunkt.

 

Det med Rasmus, der skyder han mig, hvor jeg faktisk ingen trudsel har været overfor jer, jeg beder en anden staff om at snakke med jer, men staffen benægter, og jeg tager selv fat i Rasmus.

Vi snakker sammen, og jeg finder hurtigt ud af, at Rasmus gik efter chatten, derfor får han sit straf fra Metagaming.

 

Jeg vil rigtig gerne undskylde for at ændre dit job, da det slet ikke var meningen.

 

 

-Monada

Link til kommentar
Del på andre sites

7 minutter siden, Monada skrev:

Hej Frank.

Jeg vil på forhånd virkelig undskylde hvad der er sket iaften.

Dette vil ikke ske igen.

Jeg vil gerne fortælle dig, hvorfor jeg helt præcist ændrede dit job.

Lad os starte fra begyndelsen.

Jeg hyggede mig med Dynn, hvor vi skød lidt på hinanden for sjov.

Jeg vælger så at ændre navn til AS et eller andet, fordi vi ville snige os ind i jeres base, det var altså ikke for at irritere på nogen måde.

Derefter ændre du dit navn til Monada.

Dynn trækker mig ind bag AOS, og arrester mig sådan - igen vi hyggede os.

Da jeg vil unarreste mig selv, og ændre mit job til politi igen, ændre jeg som altid, mit eget navn Monada.

Pludselig skriver Dynn til mig, og siger jeg skal stoppe. Jeg tjekker chatten, og finder ud af, at det faktisk er dig, jeg har gjort alle ting med.

Jeg kommer ind igen, og gør klar til et Refund. Du havde vist allerede fået et.

Alt det med at ændre dit job, var ikke meningen. Og det beklager jeg.

 

Det med at dit navn blev taget, og du ikke fik det tilbage, det skulle du bare have kaldt case over.

Dynn ændrede dit navn, så jeg kunne få mit tilbage. Jeg har hverken bedt eller sagt til personen der ændrede til dit navn, at han skal gøre det. Jeg tror slet ikke, at jeg snakkede med ham på daværende tidspunkt.

 

Det med Rasmus, der skyder han mig, hvor jeg faktisk ingen trudsel har været overfor jer, jeg beder en anden staff om at snakke med jer, men staffen benægter, og jeg tager selv fat i Rasmus.

Vi snakker sammen, og jeg finder hurtigt ud af, at Rasmus gik efter chatten, derfor får han sit straf fra Metagaming.

 

Jeg vil rigtig gerne undskylde for at ændre dit job, da det slet ikke var meningen.

Hvis der er mere, kan du henvende dig over Teamspeak imorgen, der vil jeg rigtig gerne snakke med dig.

 

 

-Monada

Fordi du hygger dig skal det ikke gå udover andres hygge/rp, hvilket det tydeligt gjorde.

Tænker ikke du skal have ret til at ændre navn magen til en gang members, hvorefter jeg nupper dit og du ingen konsekvens får. Lidt trist at den tanke popper op når du er en af dem der skal holde serverens forbillede rent. Uprofessionelt.

Du har op til flere gange påstået at lytte efter keypad cracker sounds tæller, udover det har vi fortalt dig at smutte fra vores base/indeni og derfor er du blevet skudt på. Kender ikke så meget til den episode, men af hvad jeg kan forstå er det pga, at lytte efter keypad sounds du jailede ham. Du må meget gerne finde log bevis.

 

Vh Nicklas

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Nicklas1101 skrev:

Fordi du hygger dig skal det ikke gå udover andres hygge/rp, hvilket det tydeligt gjorde.

Tænker ikke du skal have ret til at ændre navn magen til en gang members, hvorefter jeg nupper dit og du ingen konsekvens får. Lidt trist at den tanke popper op når du er en af dem der skal holde serverens forbillede rent. Uprofessionelt.

Du har op til flere gange påstået at lytte efter keypad cracker sounds tæller, udover det har vi fortalt dig at smutte fra vores base/indeni og derfor er du blevet skudt på. Kender ikke så meget til den episode, men af hvad jeg kan forstå er det pga, at lytte efter keypad sounds du jailede ham. Du må meget gerne finde log bevis.

 

Vh Nicklas

 

 

Jeg ændrede ikke dit navn. I har altså ikke fortalt mig at jeg skulle forlade stedet. Han fik jail for, at skyde mig, bare ved at jeg gik ind i basen, fordi jeg hørte en keypad lyd. Jeg fortæller ham så, at jeg ingen trussel er, men det mener han, og han er sikker på jeg raider, selvom jeg ikke har vist nogen former for trusler.

 

Igen, jeg er meget ked af det med, at jeg ændrede dit job. Det var en stor fejl af mig, og det vil somsagt ikke gentage sig. 

 

Idag, kan vi hurtigt blive enige i, at jeg har gjort et forfærdeligt staff arbejde, og det kan jeg sagtens se selv. Jeg har ødelagt din dag, og det vil ikke gentage sig.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Monada skrev:

Jeg ændrede ikke dit navn. I har altså ikke fortalt mig at jeg skulle forlade stedet. Han fik jail for, at skyde mig, bare ved at jeg gik ind i basen, fordi jeg hørte en keypad lyd. Jeg fortæller ham så, at jeg ingen trussel er, men det mener han, og han er sikker på jeg raider, selvom jeg ikke har vist nogen former for trusler.

 

Igen, jeg er meget ked af det med, at jeg ændrede dit job. Det var en stor fejl af mig, og det vil somsagt ikke gentage sig. 

Nej du ændrede dit ejet, magen til en gang members. :)

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutter siden, Nicklas1101 skrev:

Nej du ændrede dit ejet, magen til en gang members. 🙂

Yes, som nævnt ovenover, var det fordi, at vi ville snige os ind i jeres base, jeg har dog ikke ændret navn til en fra jeres gangs navn, eller, kun med små ændringer.

Jeg har ikke været ude på at irritere jer! Og det skal du bare vide. Somsagt mange gange undskylder jeg for navne-situationen idag.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej

Jeg kan ikke se, hvorfor det er et problem alt det med navneskiftet. I alle vælger selv at skifte navn, så kan i da ikke blive sure, hvis jeres navn bliver taget. I det her tilfælde, hvor Monada får sit navn tilbage, burde du også kunne det, ved at skrive til staff.

 

I forhold til jobskiftet, virker det til at Monada har ved en fejl ændret dit job, da han troede at han gjorde det på sig selv, fordi at du jo hed Monada, og han af en eller anden grund havde glemt at han selv havde skiftet navn. Det er en fejl, men ikke noget jeg vil kigge yderligere på, da det kunne ske for enhver. Det gør ikke at det er iorden, men eftersom i efter sigende skulle have fået en refundering på det, er det ikke et større problem.

 

Jeg er lidt mere interesseret i at få forklaret dette, som Nicklas skrev længere oppe. @Monada

Citat

Du har op til flere gange påstået at lytte efter keypad cracker sounds tæller, udover det har vi fortalt dig at smutte fra vores base/indeni og derfor er du blevet skudt på. Kender ikke så meget til den episode, men af hvad jeg kan forstå er det pga, at lytte efter keypad sounds du jailede ham. Du må meget gerne finde log bevis.

 

Som jeg kan forstå det, har de bedt dig om at gå ud fra deres base, og det er grundlaget for at de skyder dig, og du reviver derefter dig selv, for at snakke med Rasmus?

Link til kommentar
Del på andre sites

18 minutter siden, ZeNoxXi skrev:

Hej

Jeg kan ikke se, hvorfor det er et problem alt det med navneskiftet. I alle vælger selv at skifte navn, så kan i da ikke blive sure, hvis jeres navn bliver taget. I det her tilfælde, hvor Monada får sit navn tilbage, burde du også kunne det, ved at skrive til staff.

 

I forhold til jobskiftet, virker det til at Monada har ved en fejl ændret dit job, da han troede at han gjorde det på sig selv, fordi at du jo hed Monada, og han af en eller anden grund havde glemt at han selv havde skiftet navn. Det er en fejl, men ikke noget jeg vil kigge yderligere på, da det kunne ske for enhver. Det gør ikke at det er iorden, men eftersom i efter sigende skulle have fået en refundering på det, er det ikke et større problem.

 

Jeg er lidt mere interesseret i at få forklaret dette, som Nicklas skrev længere oppe. @Monada

 

Som jeg kan forstå det, har de bedt dig om at gå ud fra deres base, og det er grundlaget for at de skyder dig, og du reviver derefter dig selv, for at snakke med Rasmus?

Jeg er ikke blevet bedt om at gå ud.

Der er keypads sounds inde i en base, hvorefter at jeg går derind ad.

Jeg bliver skudt, hvilket er fair nok til at starte med. Jeg fortæller dem så, at jeg hverken har noget med keypad lyden, eller har nogen guns eller andre ting som var truende.

Rasmus blev så ved med at sige jeg raidede, og jeg havde skrevet /raid i chatten, hvilket er metagaming.

Jeg beder så Critz om at tage derhen, for at snakke med dem, men så skriver han, at jeg selv kan gøre det når jeg selv ved det.

Jeg begynder så, hvor Critz gerne vil alligevel, men tænker det er ligemeget.

Grunden til at jeg revivede mig selv, var egentlig fordi, at jeg ikke gad at returnere mine våben, hvilket er dovent. Jeg kunne sagtens ha' haft snakket med dem bagefter.

Men jeg reviver så mig selv, for at snakke med Rasmus. Han starter med at sige, at det ikke er metagaming.

Derefter fortæller jeg ham så om reglen §1.18 og hvad den betyder. Han forstår så, og jeg jailer ham i 600sek for meta-gaming.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, ZeNoxXi skrev:

Så er der sådan set ikke mere i den her klage, den ene fejl med jobskiftet er helt klart Monadas fejl, og det beklager vi.

@Nicklas1101 Har du noget at tilføje?

Har ikke det store at tilføje, andet end at jeg kan forstå det har været en misforståelse og ikke tegn på abuse.

 

Det undre mig bare der blev smidt et par klager op på samme dato, og ikke efterfølgende. :)

 

Vh. Frank Hvam

Link til kommentar
Del på andre sites

13 timer siden, Nicklas1101 skrev:

Har ikke det store at tilføje, andet end at jeg kan forstå det har været en misforståelse og ikke tegn på abuse.

 

Det undre mig bare der blev smidt et par klager op på samme dato, og ikke efterfølgende. 🙂

 

Vh. Frank Hvam

De andre klager var der intet hold i, så forstår ikke helt hvorfor du bringer det op, men i hvert fald lukker jeg klagen her.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.