Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gang Menu


Nikolaj
 Del

Recommended Posts

Mit forslag lyder på at du skal kunne gøre flere ting under menuen uden at skal skrive !gang en million gange.

 

eksempel: Kender i det, man har lige lavet et nyt Gang så når man fx opretter en ny rank så skal man til at !gang igen hvis man skal give ranket også

Jeg håber at jeg ikke var den eneste der tænkte på det her 🙂 

Skriv gerne jeres Feedback el. yderligere tilføjelser til Forslaget

 

- @Nikolaj 

  • +Rep 4
Link til kommentar
Del på andre sites

Man kunne også gøre så man har overblik over ens kaprede gang-master. Altså en ny tab som f.eks. hedder Mobilmaster.

Det har ikke noget med dit forslag at gøre, men det er bare endnu en ændring jeg mener mangler til gang-menuen.

Redigeret af Scaled
  • +Rep 4
  • Godt Sproget (-REP) 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Til dit forslag her @Nikolaj.

 

Man kunne måske gøre så man kunne invitere folk/ændre sit gang inde fra Dashboardet af, istedet for at gøre det in-game. Det ville jeg mene kunne være en god ændring.

Hvis man nu ikke lige har Gmod åbent og man gerne ville invitere nogle til ens gang, så kunne man fx bare få vedkommendes steamID og så indsætte det og så er man tilføjet til ganget... (eller noget i den stil)

 

Folk må godt komme med feedback her hvis de har løst.

  • Sjovt 1
  • Brugbart 3
Link til kommentar
Del på andre sites

9 timer siden, ∞Bob Johnson skrev:

Til dit forslag her @Nikolaj.

 

Man kunne måske gøre så man kunne invitere folk/ændre sit gang inde fra Dashboardet af, istedet for at gøre det in-game. Det ville jeg mene kunne være en god ændring.

Hvis man nu ikke lige har Gmod åbent og man gerne ville invitere nogle til ens gang, så kunne man fx bare få vedkommendes steamID og så indsætte det og så er man tilføjet til ganget... (eller noget i den stil)

 

Folk må godt komme med feedback her hvis de har løst.

Det ville virkelig være et + tror jeg fx at man får at vide en person i sit gang laver noget så skal man ikke en for at kicke ham og det samme med at invitere ligesom du siger 

1+

9 timer siden, Scaled skrev:

Man kunne også gøre så man har overblik over ens kaprede gang-master. Altså en ny tab som f.eks. hedder Mobilmaster.

Det har ikke noget med dit forslag at gøre, men det er bare endnu en ændring jeg mener mangler til gang-menuen.

Det vil helt sikkert være rart istedet for man skal køre hele mappet rundt for se hvilke man ejer

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Forslaget har været oppe at vende en gang. Jeg tror at dengang var det noget med, at hvis der var to medlemmer, som prøvede at ændre indstillinger på hver sin server, ville det ikke fungere. 

 

Ikke sikker dog.

  • Brugbart 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 years later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.