Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage Scaled


Joergen

Recommended Posts

Dit ingame navn: Jørgen Slaskestang
Staff ingame navn: Scaled
Dit SteamID:  STEAM_0:0:88708432
Staff SteamID: STEAM_0:0:50236723
Forklar situationen:Det der sker er at jeg standser scaled. Efter jeg har standset ham tjekker jeg ham osv. Så siger jeg at han skal åbne bilen, hvilket han så gør. Efter det sætter jeg mig ind og han begynder at spurte væk, jeg mister ham bag danske bank men finder ham så igen. Efter det kommer der en af hans venner og så vælger han at flygte med ham. Det skal siges at Scaled ikke er i gang med nogen og personerne var ikke med i RP situationen. Efter det vælger han at komme med nogle lamme undskyldninger for at flygte og vælger totalt at ignorere min case pga. den omhandler ham.
Bevis:  

image.png

 

 

image.png.ed5dc454d843f9dbbcad73002692048a.png

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.