Hop til indhold
Stavox

[Solved] Mekaniker og despawning af biler


Critz
 Del

Recommended Posts

3 timer siden, Monada skrev:

Hater han, bare fordi at han syntes det er dumt, at reagere dum på alt du er uenig i?

Han syntes det er dumt, og barnligt at reagere sådan, på alt man er uenig i.

Men lad os ligge den her 😉

Husker at reagere +rep  næste gang jeg synes noget er dumt. Hvad regner du med? Og åben øjnene og se at folk reagere både + og -, på mange posts baseret på om de er uenige. Hvorfor har alle andre lov til at give deres mening men jeg ikke har? Jeg har desuden kun reageret det 3 gange eller lignede modsat ham. Bare fordi at flere personer er staff betyder det jo ikke at du ikke må reagere dårligt på deres posts, selvom de minder utroligt meget om hvisse andres...

  • Godt Sproget (-REP) 1
  • Stop dig selv 2
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, zWuiK skrev:

Husker at reagere +rep  næste gang jeg synes noget er dumt. Hvad regner du med? Og åben øjnene og se at folk reagere både + og -, på mange posts baseret på om de er uenige. Hvorfor har alle andre lov til at give deres mening men jeg ikke har? Jeg har desuden kun reageret det 3 gange eller lignede modsat ham. Bare fordi at flere personer er staff betyder det jo ikke at du ikke må reagere dårligt på deres posts, selvom de minder utroligt meget om hvisse andres...

Det har jeg ikke sagt. Jeg har sagt, at det er hvad han syntes, og det er der intet galt med.

  • +Rep 1
Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/07/2019 den 1:23 PM , Critz skrev:

Ja, så må de jo opføre sig som betjente, og faktisk holde loven så ser intet problem i dette, hvis de bare overholder loven.

Du har jo faktisk ikke læst det overhovedet jeg skriver hvis de parkerer med blink dør og skal vente 5 minutter for at komme tilbage så er det et problem da ens blink slukker efter 300 sekunder så kan en mekaniker tage den selvom den havde blink på da den blev parkeret ulovligt 

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

23 minutter siden, Aske skrev:

Du har jo faktisk ikke læst det overhovedet jeg skriver hvis de parkerer med blink dør og skal vente 5 minutter for at komme tilbage så er det et problem da ens blink slukker efter 300 sekunder så kan en mekaniker tage den selvom den havde blink på da den blev parkeret ulovligt 

Du læser heller ikke hvad jeg skriver. Jeg skriver kun at deres politibil ikke skal kunne despawnes, når den er towed. De kan sagtens despawn den, hvis den ikke er...

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Critz skrev:

Du læser heller ikke hvad jeg skriver. Jeg skriver kun at deres politibil ikke skal kunne despawnes, når den er towed. De kan sagtens despawn den, hvis den ikke er...

Og når den så er blevet towed fordi blinket slog fra hvad så

  • Zing! 1
Link til kommentar
Del på andre sites

9 minutter siden, Critz skrev:

Hvis det er slået fra = ulovlig parkering?

Men er det deres skyld at blinket slår automatisk fra efter 300 sekunder? De kan jo ikke gøre for at blinket slår fra, det udløber jo idet de må gå tilbage.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Bjørnen skrev:

Men er det deres skyld at blinket slår automatisk fra efter 300 sekunder? De kan jo ikke gøre for at blinket slår fra, det udløber jo idet de må gå tilbage.

Så må man vel fixe dette? 🙂 Idk how

Eller sætte politi-blokader ved bilerne...

Redigeret af Critz
Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Critz skrev:

Så må man vel fixe dette? 🙂 Idk how

Eller sætte politi-blokader ved bilerne...

1. En højrangeret person skal bare sætte perioden op i vcmod 

 

2. Man kan med lethed få en bil ud fra en blokering med mekaniker bilen

 

3. Det begynder mere og mere at lyde som om du bare vil have det ændret så du kan tjene penge på at tage politibiler som holder 3 cm ulovligt

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Aske skrev:

3. Det begynder mere og mere at lyde som om du bare vil have det ændret så du kan tjene penge på at tage politibiler som holder 3 cm ulovligt

Det er der vel heller ikke noget galt i? Jeg gør da også alt hvad jeg kan for at tjene penge.

  • +Rep 2
  • Sødt 1
Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, ∞Bob Johnson skrev:

Det er der vel heller ikke noget galt i? Jeg gør da også alt hvad jeg kan for at tjene penge.

Nej der er ikke noget galt i det men han læser ikke ret meget af hvad nogen af os skriver til hans forslag. Det skaber billedet af at han bare vil have det så det giver en kæmpe fordel til mekanikerne.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Aske skrev:

Nej der er ikke noget galt i det men han læser ikke ret meget af hvad nogen af os skriver til hans forslag. Det skaber billedet af at han bare vil have det så det giver en kæmpe fordel til mekanikerne.

Jeg tror ikke at mekanikerne får en særlig stor fordel ved at tage en Politibil. Du ved nok godt selv hvor mega svært det er som mekaniker at skulle tage en personbil uden at blive skudt, derfor tænker jeg at det kunne være smart så man også kan tage Politi'et biler. Som der også er blevet skrevet en del tidligere er der mange "10 årlige" som er betjente som slet ikke kan finde ud af at parkere mm. Når de ikke rigtigt får nogle konsekvenser ud af det så er det jo klart at de fortsætter med at parkere ulovligt. Men hvis man nu kunne tage deres biler når de holder ulovligt, så slipper man måske for lidt flere cases og at indsatslederen & (vice)rigspoliticheffen også slippede for klager om at de ikke kan finde ud af at parkere.

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, ∞Bob Johnson skrev:

Ærligt talt gav jeg op på at bruge .@.

Det er en god pointe i at man det vil stoppe politiet fra at parkere ulovligt 

Men set på en anden side den morgen hvor der sidder 4 betjente, 15 tyve og 2 mekanikere så kommer politiet hurtigt bagud når de skal gå et halvt map for at komme til deres bil når der er raid et sted

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, Aske skrev:

Men set på en anden side den morgen hvor der sidder 4 betjente, 15 tyve og 2 mekanikere så kommer politiet hurtigt bagud når de skal gå et halvt map for at komme til deres bil når der er raid et sted

Men de kommer jo igen kun bagud hvis de har dummet sig. Deres biler bliver jo ikke taget hvis ikke de har gjort noget forkert, for hvis de har gjort noget forkert, ja så er det bare sur røv.

Redigeret af ∞Bob Johnson
  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

så må det jo købe den fri der er en konsekvens ved alle handelinger nogen er god og nogen er dårlige hvis man parkere ulovligt så må de 10k som de skal betale for få den ud være den best dumme bøde de kan få det samme burder også gælde for de andre jobs samt man ikke kan skift job hvis en bil er blevet towet og fået hjulklemme på da det også vil fjerne alle de admin case ang at folk skifter væk fra job bare for kun få en anden job bil for at midste den der for at gå tilbage til det de havde før de lære jo ikke noget hvis de bare kan skift job for at få en bil at køre i tror jeg også bob johnson vil give mig lidt ret i

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, John Hudson skrev:

så må det jo købe den fri der er en konsekvens ved alle handelinger nogen er god og nogen er dårlige hvis man parkere ulovligt så må de 10k som de skal betale for få den ud være den best dumme bøde de kan få det samme burder også gælde for de andre jobs samt man ikke kan skift job hvis en bil er blevet towet og fået hjulklemme på da det også vil fjerne alle de admin case ang at folk skifter væk fra job bare for kun få en anden job bil for at midste den der for at gå tilbage til det de havde før de lære jo ikke noget hvis de bare kan skift job for at få en bil at køre i tror jeg også bob johnson vil give mig lidt ret i

Er meget enig i det du siger, men der er også nogle ting jeg ikke er enige i.

Jeg vil helt klart mene det med at tvinge folk til at være et job ville være en dårlig ide, hvis du tvinger en taxachauffør til at blive hans job ud indtil han skifter det, det er ikke så smart, og det samme med Politibetjente.

Nu sidder du og tænker, jamen Bob, så skifter de jo bare og går tilbage igen, men så er det godt vi har regler imod dette og det vil gå ind under Job Abuse. 

 

Lidt feedback til dig @John Hudson

  • +Rep 1
  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, ∞Bob Johnson skrev:

Er meget enig i det du siger, men der er også nogle ting jeg ikke er enige i.

Jeg vil helt klart mene det med at tvinge folk til at være et job ville være en dårlig ide, hvis du tvinger en taxachauffør til at blive hans job ud indtil han skifter det, det er ikke så smart, og det samme med Politibetjente.

Nu sidder du og tænker, jamen Bob, så skifter de jo bare og går tilbage igen, men så er det godt vi har regler imod dette og det vil gå ind under Job Abuse. 

 

Lidt feedback til dig @John Hudson

Det nok mere de bare skifter til et anden job hvor de kan få en ny job bil har set så mange der har gjort kan bare gå Ca 5-6 dag siden havde jeg drr gjorde det i mod mig han start som pakke omdeler og var blevet anholdt for ikke at betale sin bøde jeg bliver bedt og at fjerne bilen hvilket jeg gør for den towet til mekaniker sted og sat hjulklemme på Ca 10-15 sec efter skifter han til taxa og der sker det samme jeg tower hans bil og den få hjulklemme på og igen skifter han job og det slutter med at han skifter til pakke omdeler og der kan jeg starte forfra det derfor at jeg ikke synde man skal kun skift væk fra det job så længe der er hjulklemme på

  • Brugbart 1
Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, John Hudson skrev:

Det nok mere de bare skifter til et anden job hvor de kan få en ny job bil har set så mange der har gjort kan bare gå Ca 5-6 dag siden havde jeg drr gjorde det i mod mig han start som pakke omdeler og var blevet anholdt for ikke at betale sin bøde jeg bliver bedt og at fjerne bilen hvilket jeg gør for den towet til mekaniker sted og sat hjulklemme på Ca 10-15 sec efter skifter han til taxa og der sker det samme jeg tower hans bil og den få hjulklemme på og igen skifter han job og det slutter med at han skifter til pakke omdeler og der kan jeg starte forfra det derfor at jeg ikke synde man skal kun skift væk fra det job så længe der er hjulklemme på

Det kan jeg sagt følge dig i og kan godt se problemet, men mener desværre stadig det ville være forkert at tvinge folk til at blive det job som de er. Tror virkelig det kan få slemme konsekvenser hvis man tvinger folk til det.

Men ellers må man finde på en løsning jo 👍

  • +Rep 2
Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, ∞Bob Johnson skrev:

Men de kommer jo igen kun bagud hvis de har dummet sig. Deres biler bliver jo ikke taget hvis ikke de har gjort noget forkert, for hvis de har gjort noget forkert, ja så er det bare sur røv.

Nej men hvis de fx. Parkerer med blink foran danske bank fordi der er printere derinde de tager 1 min om at komme ind og dør så der inde han har nu 5 minutters nlr men bilens blink slukker om 4 min så en mekaniker kan nå at towe bilen så nu skal han så løbe et halvt Mao for at få bilen igen før han kan fortsætte med politi arbejde

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Aske skrev:

Nej men hvis de fx. Parkerer med blink foran danske bank fordi der er printere derinde de tager 1 min om at komme ind og dør så der inde han har nu 5 minutters nlr men bilens blink slukker om 4 min så en mekaniker kan nå at towe bilen så nu skal han så løbe et halvt Mao for at få bilen igen før han kan fortsætte med politi arbejde

Men hvis det virkelig er det eneste problem der er, hvad med at finde en løsning til det istedet for at mene at det ikke kommer til at lade sig gøre?

En løsning kunne være at blinkene blev deaktiveret efter 10 min, så er forslaget her jo godt, og der er ingen problemer med det?

Redigeret af ∞Bob Johnson
  • +Rep 3
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Hvorfor skal du tage en politibil? 
 

Et udrykningskøretøj er undtaget parkerings reglerne af den simple årsag, at betjent Knud ikke skal bruge 30 minutter på at finde en parkerings plads fordi tante Åse har haft indbrud.
Det vil jo være helt åndsvagt hvis udrykningskøretøjet skal have blink på når den er parkeret når der ingen grund er for det ved den pågældende sag.

Her kan det nemt sættes op, at politiet fjernet en ulovligt parkeret bil, så skal betjenten her ikke bruge unødvendig tid på at finde en lovlig parkering. 

 

Du skal IKKE tage et udryknings køretøj what so ever, færdig slut. 

Redigeret af I Eath You <3
  • +Rep 6
  • Zing! 1
  • Stop dig selv 1
  • Dum 2
Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 years later...
Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
 Del

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.