Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage på Mayan


Kriskingo

Recommended Posts

Dit ingame navn: Kriskingo
Staff ingame navn: Mayan
Dit SteamID: STEAM_0:1:352956
Staff SteamID: STEAM_0:0:35843484
Forklar situationen: Så jeg havde kørt i lidt tid med ham her personen i min bus fordi jeg skulle fører ham til hans destination, jeg så godt at der var en politi betjent efter mig, men jeg ville lige smide personen af ved hans destination før jeg stoppede og snakke med politi betjenten, Jeg hoppede  ud af bussen og sagde "hva så betjent" men han tasede mig og sat mig i fængsel uden at sige noget det blev jeg lidt sur over, derefter tilkalder jeg en admin ved navn Mayan for at få hjælp, men han misforståede alt hvad jeg sagde og så blev vi stille og jeg sagde hvad sker der så nu ingen af os snakker såå siger han stadig ikke noget og ja så for jeg job ban uden at admin har sagt et eneste hjælp eller "admin ligende ord" til mig og snakker kun med betjenten jeg er i case med. Jeg sagde også at politi officeren ikke sagde noget til mig da jeg sagde "Hva så betjent" og at betjent bare arrestede mig, men Mayan blev ved med at sige at jeg bare kørte væk fra politi officeren. Ja det var sku lidt lang, men Mayan kan ikke tage case fordi han holde ved den andens og ikke gider at svare mig i at ja politi betjent sagde ikke noget og bare arrestede mig.

Ja den blev squ lidt lang

-Hilsen Kris

 

Videoguide: Har desværre ikke noget da mit Geforce shadowplay ikke virkede

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv lige at hør her.

Jeg spurgte dig om du var blevet bedt om at stoppe du sagde ja, men du valgte alligevel ikke at stoppe - som du selv sagde i casen og som du skriver i denne staff-klage.

Men i det du ikke vælger at stoppe har politibetjenten lov til at arrester dig. Jeg giver dig job-ban fordi du ikke følger politiets henvisninger - du bryder regel 12.1 og 12.3 (som buschauffør).

Politibetjenten behøver ikke at sige noget når du begår en kriminel handling.

For det andet holder jeg ikke sammen med ham som kaldte casen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du ikke stopper som buschauffør, når politiet beder dig om det, bryder du reglerne for jobbet, og det giver som regel jobban, som Mayan også skriver, behøver betjenten ikke nødvendigvis at fortælle dig at du bliver arresteret før det sker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.