Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gode forslag til serveren


Estabon

Recommended Posts

Her vil jeg nu liste ting op, som jeg synes serveren har brug for:

-Et kloak system, hvor der er døre til små rum under vejsystemet i byen som du kan leje, og leve i smug, og rp som hjemløs. - Evt. en metro?

-En rotte som hjemløse kan købe og have på skulderen.

-Rocker veste, hvor dit bande navn og logo kan stå på ryggen. (flere ting at bruge penge på)

-Større udvalg af pistoler, rifler, pump-guns. Måske et oversavet jagtgevær?

-Mere rp hvad angår money printers. Folk ved et sekund efter at du har lavet printere, at du har dem, og bruger lyden af dem som undskyldning for at raide dit hjem.A.K.A. ingen chance for at have money printers.

-En pølsevogn, og nyt job dertil.

-En fængsels uniform når man bliver sendt i fængsel.

-De TV man engang havde på serveren hvor man kunne sætte youtube videoer på.

-Et nyt job som bartender, som sælger øl, som gør at du kan tage lidt mere skade.

-En ATV(Fire-hjulet motorcykel)

-Landmænd skal have mulighed for at dyrke ulovlige koka-planter som han kan lave om til Kokain, og sælge til Drug Dealer.

 

Det var dem jeg lige havde. Håber i vil overveje nogen af dem. Så synes det kunne blive en endnu federe server.
 

Vh. El Goblino

-

Link til kommentar
Del på andre sites

....

På 24/07/2019 den 11:56 PM , Estabon skrev:

En rotte som hjemløse kan købe og have på skulderen

HVORFOR?!?!?!

På 24/07/2019 den 11:56 PM , Estabon skrev:

Større udvalg af pistoler, rifler, pump-guns. Måske et oversavet jagtgevær?

Der er ellers rigeligt af våben, der er stort set alle slags. Der er allerede 1 (måske 2) "pump-gun" våben.

På 24/07/2019 den 11:56 PM , Estabon skrev:

Mere rp hvad angår money printers. Folk ved et sekund efter at du har lavet printere, at du har dem, og bruger lyden af dem som undskyldning for at raide dit hjem.A.K.A. ingen chance for at have money printers.

Lab en bedre base til at beskytte mod raids.

Du skal ikke have en undskyldning for at raide, du skal bare ikke raide med formålet i at dræbe folk eller andet end at stjæle noget værdi.

På 24/07/2019 den 11:56 PM , Estabon skrev:

En pølsevogn, og nyt job dertil.

Byg selv en, og rp.

Du har jo ikke brug for mad?

På 24/07/2019 den 11:56 PM , Estabon skrev:

En ATV

Læs forslag vejledningen

På 24/07/2019 den 11:56 PM , Estabon skrev:

De TV man engang havde på serveren hvor man kunne sætte youtube videoer på.

Er jeg næsten 100% på aldrig har været på serveren og tænker ikke det nødvendigt du kan bare bruge Shift + Tab. Of vil sikkert blive misbrugt.

Link til kommentar
Del på andre sites

Der er for mange nay-sayers, så serveren kan aldrig blive til mere, nu hvor der er så mange som bare tramper på ens forslag uden nogen gyldig grund.

Enj negativ omgangstone herinde. Det synes jeg at er noget, som admins burde tage seriøst og gøre noget i mod.

Mange andre servers har kloak-system, og synes, at det tilføjer en hel del til oplevelsen.

22 timer siden, Mic skrev:

....

HVORFOR?!?!?!

Der er ellers rigeligt af våben, der er stort set alle slags. Der er allerede 1 (måske 2) "pump-gun" våben.

Lab en bedre base til at beskytte mod raids.

Du skal ikke have en undskyldning for at raide, du skal bare ikke raide med formålet i at dræbe folk eller andet end at stjæle noget værdi.

Byg selv en, og rp.

Du har jo ikke brug for mad?

Læs forslag vejledningen

Er jeg næsten 100% på aldrig har været på serveren og tænker ikke det nødvendigt du kan bare bruge Shift + Tab. Of vil sikkert blive misbrugt.

Hvad hvis man ikke vil lave sin egen ''base'', men hellere købe et eksisterende? Burde der ikke være plads til dem der hellere vil det?

Link til kommentar
Del på andre sites

41 minutter siden, Estabon skrev:

Hvad hvis man ikke vil lave sin egen ''base'', men hellere købe et eksisterende? Burde der ikke være plads til dem der hellere vil det?

Der er masser af plads!

Prøv at hoppe op i general diskussion og spørge om en vil lave den til dig for 10k

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Estabon skrev:

Der er for mange nay-sayers, så serveren kan aldrig blive til mere, nu hvor der er så mange som bare tramper på ens forslag uden nogen gyldig grund.

Enj negativ omgangstone herinde. Det synes jeg at er noget, som admins burde tage seriøst og gøre noget i mod.

Mange andre servers har kloak-system, og synes, at det tilføjer en hel del til oplevelsen.

Det kaldes uenighed, folk har lov til at være så uenige som de vil. Du kan ikke komme ind og poste 10 forslag og regne med alle vil sige "OMG JA"

 

3 timer siden, Estabon skrev:

Hvad hvis man ikke vil lave sin egen ''base'', men hellere købe et eksisterende? Burde der ikke være plads til dem der hellere vil det?

Kæb baser, eller kig på forum der er garanteret nogle gratis.

Kan godt se det fede i kloak system og sådan, men mapper skal jo heller ikke være for stort ellers vil du aldrig møde nogle in game.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/7/2019 den 1:20 AM , Estabon skrev:

 En negativ omgangstone herinde. Det synes jeg at er noget, som admins burde tage seriøst og gøre noget i mod.

Jeg sagde til dig, at hvis du skrev et forslag herinde, skulle det være så velformuleret og ordentligt frembragt, at det næsten er umuligt at gøre for langt de fleste mennesker. 

Resultatet af mangel på dette er, at forum-hoben begynder at tænde faklerne, snitte høtyvene og spamme minus-reps. 😅

Ej, jeg tror dog, at mange af jer misforstår årsagen til, at der bliver foreslået et kloaksystem. Det er ikke fordi, at der er mangel på plads, eller man er for doven til selv at bygge eller købe en base. I bliver nødt til at tænke lidt længere over tingene og se det hele i et større billede, før I forsøger at rage ideen ned. 

 

Der er forskellige segmenter af spillere indenfor DarkRP - eftersom at der er mange forskellige måder at spille DarkRP på - alt er ikke ligesom på Stavox. 

Hvis man selv har været meget investeret i eksempelvis engelske communities (hvilket jeg selv har), ved man, at det oftest er to helt forskellige oplevelser og tilgange til spillet. Ideen med kloaksystemet som jeg har forstået det, går ud på at appellere til det spiller-segment der foretrækker at fokusere på RP og den menneskelige interaktion mellem spillerne fremfor at sidde stille i sin firkantede base og grinde printere eller weed. 

 

Hvis du har et kloaksystem, benyttes dette oftest af det ovennævnte spiller-segment til at skjule money-printere og våben i de indviklede tunneller og lange sorte gange.
Deres ting er skjult, og de behøver ikke at bekymre sig om at beskytte deres kolossale base men kan fokusere på RP. Det er en tilgang til DarkRP som var meget populær for en fem-seks år siden, og hvorfor bør man ikke kunne gøre det igen. Mere RP er jo oftest det som alle efterspørger? Hvis et kloaksystem kunne hjælpe med at frembringe mere RP, ville det da være tiden værd at implementere.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.