Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staffklage


Grønfar 🌱

Recommended Posts

Dit ingame navn: Grønfar
Staff ingame navn: Vito
Dit SteamID: STEAM_0:1:30074828
Staff SteamID: STEAM_0:0:26038447
Forklar situationen: 
Kære Stavox, dette er en personlig klage med henblik på at forklare en meget træls / uheldig situation, jeg havde i går aftes med en af jeres staffs ved navnet "Vito".

Det hele starter om aftenen, da jeg joiner serveren. Kort efter jeg hopper på serveren, går jeg hen og tager min bil i garagen og kører lidt rundt. På vej rundt, kommer jeg først til at køre en ned som står på vejen ved et uheld. 
Det beklager jeg selvfølgelig, men det er ikke derfor jeg laver denne klage. Kort efter racer mig og Kaistar (en anden spiller på serveren) ned igennem tunnellen mod bunkeren. På vejen ned, bruger jeg nitro (NOS) for at overhale Kaistar, 
men på vejen står der så en bil med en person lige ved siden af, da jeg ikke kan nå at bremse kommer jeg til at køre ham ned. Det var selvfølgelig ikke med vilje at jeg kørte ham ned.

Kort efter tager Vito fat i mig, og forsøger at udspørge mig på en meget nedgørende og nedladende måde. Han insisterer på at jeg kørte ham ned med vilje, hvorefter jeg prøver at forklare ham at det slet ikke var med vilje og at jeg havde mine øjne
et andet sted. Han bliver dog ved med at insistere på det, hvorefter han giver mig 24 timers carban. Efter han har givet mig carban forsøger han igen at tvinge mig til at indrømme at jeg har kørt personen ned med vilje. Velvidende at det ikke var 
med vilje. Jeg prøver herefter stille og roligt at forklare ham at det ikke var med vilje. Jeg prøvede altså på ingen måde at tale nedladende eller tale grimt til ham. Vito svarer derefter noget i retningen af: "Du kørte ham ned med vilje, fatter du det?!".
Under hele forløbet virker Vito utroligt sur og jeg forstår ikke hvorfor han skulle tale på nedladende til mig. Jeg forsøger også flere gange ikke at tale til ham, så jeg ikke gør ham mere sur end han er i forvejen, dette hjalp dog ikke.

Jeg laver ikke denne klage, med henblik på at Vito på nogen måde skal have en straf, men i stedet for at påpege at han skulle være bedre til at tale pænt til andre, velvidende at jeg ikke har forsøgt at angribe ham eller brugt nogen grimme ord 
imod ham. Efter mit carban, regnede jeg med at han havde en dårlig dag og loggede kort efter af serveren igen. Det skal lige siges at jeg 100% accepterer min straf og på ingen måder regner med at få den fjernet. Selvom det kunne være nice at få 
fjernet.

Til aller sidst vil jeg bare spørge Vito om han havde en dårlig dag eller om jeg har opfattet situationen helt forkert?

De bedste hilsner
Daniel / Grønfar
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hejsa Grønfar. Jeg havde ikke som sådan en "dårlig dag", du var blot #5 person eller lign. jeg havde taget fat i der kørte absolut grimt. Jeg lagde hurtigt mærke til dig inde i byen da du kørte meget dårligt rundt og hvad der lignede "en leg" med Kaistar. Jeg valgte at sætte mig ned og spectate dig for lige at se hvad der skete. Jeg ser hurtigt at du brugte dit NOS ind i et roadblock for at skubbe bilerne fremad, som i sig selv burde være nok til et carban. Men jeg valgte lige at give det lidt mere tid for at se hvad der ellers skete. 

Du kører ud til tunellen mellem byen og hospitalet, og kører hurtigt med Kaistar, pludselig kører du over i den forkerte side af vejen, og retter endda bilen op for at køre ligeud. Du bruger så her dit NOS direkte ind i en parkeret bil, hvor der står en spiller foran. Nu har jeg aldrig oplevet at sådan noget bare sker tilfældigt, især ikke under de omstændigheder. (Bid mærke i, dette kan være lidt ukorrekt, da jeg ikke 100% husker hvad der blev sagt). Men som jeg husker, benægtede du at det var med vilje, og du benægtede alle de detaljer som jeg præsenterede for dig. Jeg vil dog gerne undskylde hvis den måde jeg håndterede casen virkede nedladende eller hård, det var slet ikke meningen, men som nævnt tidligere, var jeg dog blevet en smule træt af at tage fat i folk der kørte "dårligt". 


Jeg er åben for at have en mere venlig dialog på TeamSpeak, hvis du ønsker det.

Link til kommentar
Del på andre sites

Kære Vito. Tak for din respons og tak for at jeg kunne få lov til at se din side af sagen og du prøvede at se min. Kan se hvordan det kan virke træls hvis man har taget fat i mange der har kørt dårligt før. Jeg skal selvfølgelig nok gør mit bedste for at køre bedre. 

Jeg har ikke lige tid til at snakke over Teamspeak denne næste uge, da jeg ikke er hjemme, men vi det går nok. 

Håber du får en god uge 🙂

 

De bedste hilsner

Daniel 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.