Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Jack Mount


Dank pepe

Recommended Posts

Dit ingame navn: FF AbudlBlaz
Staff ingame navn: Jack Mount
Dit SteamID: STEAM_0:0:65806453
Staff SteamID: STEAM_0:1:51378057
Forklar situationen: Så jeg sidder i en bil, hvor en betjent stopper os, og bruger hans battering ram. Jeg vælger så at finde en god vinkel, hvor jeg kan skyde ham.
Jeg finder den gode vinkel, og vælger så at skyde ham. Så kommer Jack Mount, og jeg forklar hvad der skete. Han spørg mig "Hvor lang tid er det siden?" 
Jeg siger så 2-3 minutter siden, fordi jeg troede han mente hvornår handlingen skete. Han misforstår mig så, og vælger at jaile mig. Jeg skriver privat til ham, at han har misforstået noget.
Derefter vælger han så at ignorer mig, og ikke prøve at forstå det jeg mente.
Bevis: Sætter et billed ind, hvor han bare ignorer mig, og ikke vil forstå situationen.

20190724114001_1.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej. 
Jeg får en case med rdm hvor jeg så ser i logs du dræbte ham.
Jeg tp''er så til dig og spørger hvorfor du skød ham dit svar er at han battering rammede din bil,
men der var gået 3 minutter og som der tydeligt står i reglerne at man skal hævne sig hurtigt så muligt. 
Det vil sige du rdm'ede en person så ud fra din attitude og hvordan du var og du havde tydeligtvist ikke læst reglerne vægler jeg så at sætte jail dig.
Regl 2.11 kan du se hvorfor jeg straffede dig.

Forsæt goddag

 

Link til kommentar
Del på andre sites

25 minutter siden, Dank pepe skrev:

Jamen, jeg misforstod det du sagde, og du gad jo tydeligvis ikke prøve at forstå det jeg mente. 

Forklar mig hvad misforstod du.
Jeg kunne også se i logs han i blevet battering rammet for over 3 minutter siden 

Link til kommentar
Del på andre sites

Så langt tilbage kan logs ikke gå

Faktisk behøver jeg ikke at finde bevis til dig da jeg ser du bryder en regel straffer jeg dig.

Da du vægler lave en staff klage fordi du misforstod hvad misforstod du. Du sagde selv det var 2-3 minutter siden.
Du sidder også skriver jeg misforstod noget i klagen men nu skriver du at, du misforstod noget?

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Dank pepe skrev:

Jeg tænker bare vi lukker den her, da der ikke kommer noget ud af det her.

Som jeg forstår det, så bliver du stoppet af politiet, der går cirka 3 minutter, hvor du så skyder betjenten?

Hvis det er tilfældet er det i mod reglerne, da  du skal foretage hævn hurtigst muligt, og hvis du vil foretage hævn, for at betjenten stoppede dig, kunne du vel have skudt ham til at starte med.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.