Hop til indhold
Stavox

[Afsluttet] Klage på Dalle


Dank pepe

Recommended Posts

Så det starter med, at PER KIM bliver demoted for earrape. Så skriver jeg at han havde stoppet og han heller ikke gjorde det så meget alligevel. Så går der nogle par minutter, og så bliver jeg demoted for "Egner sig ikke i min politistyrke" selvom jeg ikke havde gjort noget galt i rp.

Link til kommentar

Jeg har lige skrevet med Dalle om dette. Han skriver:

"Du skulle have været demoted for “Ikke en del af min styrke”, men vi sad lige og snakkede om din kammerat, så jeg blev lidt forvirret og kom så til at skrive alt det andet. Det var meningen at alle skulle have været demoted og så skulle man ansøge for at blive en del af styrken, men så skete der en masse og din kammerat klagede meget i ooc så glemte om det."

Det han mener med det er at han demoter dig og din ven fordi han vil lave en ny styrke, men da I bruger godt og vel 10-20 minutter på at klage i OOC så glemte han at demote resten.

 

Kim bliver demoted grundet denne episode:

https://www.youtube.com/watch?v=JJXMnJKn864

Her kan man se at han tydeligt tager hans mikrofon helt tæt på munden og begynder at råbe hans ord ind i den.

Link til kommentar

@Dank pepe Rigspolitiet kan til hver en tid fjerne dig fra styrken hvis de fks gerne vil sammensætte deres egen enhed eller hvis de ikke føler at du er kompetent nok.

 

Jeg kan godt følge dig i at måden du blev fritstillet på så lidt skeptisk ud men @Dalle🥔 og @Kaistar har jo fint forklaret dig hvad der var grundlag for din demotion samt din ven også.

 

hvis du ikke føler at dette svar er nok, kan vi jo altid tage en snak om denne sag på TeamSpeak.

 

// Buch - Rigspolitichef

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.