Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Req.


OSSI

Recommended Posts

Dit in-game navn: OSSI FISSE
Vedkommendes in-game navn: FROC Rambo Og Dudi_FrogZilla
Dit SteamID: STEAM_0:1:44410551
Vedkommendes SteamID: Ved ik hvordan jeg kunne få det udover in-game.
Tidspunkt for hændelse: 00:27:30 ca.
Hvad regler er blevet brudt: Propabuse
Hvad skete der?: Jeg kører rundt på patrulje og ser en prop sidder ved et træ og går op og se hvad der sker da der også står nogen mennesker deroppe, hvor jeg kommer op og ser de 2 her propabuse en bil.
Beviser: https://www.youtube.com/watch?v=Zg5kJS_WyKg
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej OSSI.

Jeg kan se at Dudi_FrogZilla, allerede har fået ban her i nat for noget andet, så han er klaret.

Dog har jeg et problem med FROC Rambo, eftersom jeg ikke kan se ham i vores systemer, og det er derfor lidt ærgerligt at du ikke har deres steamID. 

 

Til en anden gang, så kan du få fat i folks steamID, ved at venstreklikke på personens navn på scoreboardet, hvor det så bliver kopiret til en evt ban request.

Til en anden gang, så gem evt deres steamID i en note så du har dem til en evt ban request, så vi kan finde dem når de skifter navn ingame.

 

Ellers tak for din rapportering men der er ikke noget jeg kan gøre ved FROC Rambo, da han har skiftet navn.

 

Har du spørgsmål eller mere at tilføje, så kan jeg kontaktes i en PM her på forum.
-Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.