Hop til indhold
Stavox

[Solved] Klage på Critz


Dank pepe

Recommended Posts

Dit ingame navn: A51 AbudlBlaz

Staff ingame navn:Critz

Dit SteamID: STEAM_0:0:65806453

Staff SteamID: STEAM_0:0:142189984

Forklar situationen: Så mig og 4 andre vi var Borgmester og P.E.T Agenter. Vi har et hus ved villaerne, hvor vi har en shooting range. 
Der kommer en politibetjent, som spørg ind til vores shooting range, og vi viser ham det. Han vælger at trække våben frem, efter vi siger han skal ud, så vi skyder ham. 
Derefter kommer hans korrupte homies, og begynder at arrester os. Vi kalder så på staff n shit. 
Så kommer critz, og siger at vi har brudt regl 2.23, hvilket vi ikke har, da vi var bange for personen bag våbenet ikke våbenet, da han var en trussel for mit liv som borgmester. 
Efter jeg har minet alle de der sten og sådan, så bliver jeg smidt af borgmester pladsen uden advarsel eller noget som helst. 

Bevis: Har ingen video på det, men jeg håber da han vil være ærlig.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej @Dank pepe

 

Vi var faktisk tre staff som havde fat i jer. @Mic , @LonelyLone og mig.

Tror vi alle tre fik kaldt af forskellige grunde, hvor jeg havde en case, som blev kaldt af Topper. Han klager over at i skyder på dem, pga. dig og dine PET agenter, hvor i sigerat det er fordi at i var bange for dem. Du nævner intet omkring personen bag våbenet.+ I blev ved med at modsige os.

 

Så har vi fat i alle PET agenterne, og de kan åbenbart ikke reglerne, og jeg viser dem reglen. I er ikke bange for politiet, og det er grunden til at i skyden dem (for jeg at vide.)

Din ene PET blev perm-banned af Mic, fordi han var meget flabet og forstod ikke hvad vi sagde til ham.

 

(Jeg har ikke ændret nogens jobs eller noget.)

 

Hvad er det du klager over? Har intet gjort.

 

// Critz

Link til kommentar
Del på andre sites

28 minutter siden, Dank pepe skrev:

vi ikke har, da vi var bange for personen bag våbenet ikke våbenet

Jeg fik at vide at i følte jer truet pga. han stod med våben fremme i nærheden af borgmesteren?

 

Det skal også lige siges som  Critz siger så var der ingen som fik ændret job eller banned fra noget job.

Som borgmester får du automatisk skiftet job når du bliver arresteret.

Link til kommentar
Del på andre sites

Dit ingame navn: Topper

 

Dit SteamID: STEAM_0:0:65806453

 

Forklar situationen: Jeg køre ind ved vilarene og så kan jeg høre skud. Så ser jeg Tog P.E.T agenter som skyder på hinanden jeg går ud af min bil og spørger hvorfor de skyder på hinanden de

svare at vi har en skyde bande så viser de mig vej hen til skyde banden og så går jeg der ind men bliver mødt med at jeg skal gå ud de står 3 P.E.T agenter og sikter på mig jeg vælger og

trække våben på save. Men så vælger de at skyde på mig. Jeg kalder så på staff og så vælger P.E.T agenterne at svine Stavox server og vores RP. Jeg var Politi

Link til kommentar
Del på andre sites

Nå, så vi have forstået tingene på forskellige, det kan jeg godt forstå der kommer lidt bøvl i det så. Og det der med at jeg blev smidt af, jeg vidste ikke man blev smidt af efter fængsel, så jeg fik at vide det var Critz, der skiftede mit job, det vil jeg gerne sige undskyld for så. 

 

Hav en god dag 😄

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.