Hop til indhold
Stavox

[Solved] sfaffklage på kagen


Dam cs.money

Recommended Posts

Dit ingame navn: As Dam
Staff ingame navn: Kagen
Dit SteamID: STEAM_0:0:158314874
Staff SteamID: STEAM_0:0:99495996
Forklar Jeg er pet agner og køer med blink hvorde at jeg har bogmester i bilen og så stopper kagen mig og spørg hvorfor jeg køre med blink og så sige jeg at det er forde at jeg køre med bogmeste og såfår jeg en bøde fordi at jeg køre med blink se reglde 17.5 pet agner
Bevis: https://plays.tv/video/5d3068677e1feaf9dd/lorte-admin-kan-ikke-regler-l-se-regler-kagen
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Nicklas Gustavsen, Gonzalo og jeg vi valgte at gå betjente her i dag fordi folk ikke kørte så godt vi satte en fartmåler op som bruger funktionen (entity:elsOn() som ikke tager blink) hvis man skulle være i tvivl.

Borgmesteren og pet agenter kørte heller ikke særlig godt, vi stoppede jer så igen fordi i havde kørt forstærkt og i regel 17.5 siger "Du må godt køre med blink og sirene, men ikke bryde færdelsloven uden en god grund, som f.eks. kunne være at borgmesteren var i livsfare."  Du vælger at bryde færdselsloven med at køre over tilladte fartgrænse på 50km/t på tidspunktet. Sirenen er pænt irretrende for os og andre at høre på derfor valgte vi også at stoppe jer 

 

Hvorfor ønsker borgmesteren at flygte som han siger?

 

Link til kommentar
Del på andre sites

@Kagen @Dam cs.money

 

Jeg synes, at du du kunne have tacklet hele konflikten langt bedre ved blot at snakke med Dam omkring, hvad han havde gjort forkert istedet for, at ved magt at smide ham i fængsel, hvilket kan og tydeligvis også var enormt forstyrrende for ham når han selv mente at han ikke havde gjort noget forkert.

Er ude mærket klar over, at dette ikke er standarden på Stavox eller generelt DarkRP, men dog vil jeg mene, at man godt kan holde en Admin op til en højre standard en den almene spiller.

Link til kommentar
Del på andre sites

18 timer siden, Yung Failure skrev:

@Kagen @Dam cs.money

 

Jeg synes, at du du kunne have tacklet hele konflikten langt bedre ved blot at snakke med Dam omkring, hvad han havde gjort forkert istedet for, at ved magt at smide ham i fængsel, hvilket kan og tydeligvis også var enormt forstyrrende for ham når han selv mente at han ikke havde gjort noget forkert.

Er ude mærket klar over, at dette ikke er standarden på Stavox eller generelt DarkRP, men dog vil jeg mene, at man godt kan holde en Admin op til en højre standard en den almene spiller.

Jeg har ingen forståelse om hvorfor den staff klage er lavet, det virker helt absurd at klage over det. I vælger at køre hasarderet kørsel, jeg tager fat i jer og giver jer chancen for at betale en bøde på 2.000Kr. din ven vælger så at hoppe ind i bilen og siger det må du ikke

Link til kommentar
Del på andre sites

Når du ikke selv vil være aktiv på klagen, er det svært at få de nødvendige oplysniger, så jeg tager udgangspunkt i, hvad der er blevet skrevet indtil nu.

Selvom i har blink og sirener på, giver det jer ikke ret til at bryde færdselsloven, så den bøde i fik for at køre for hurtigt, var gyldig.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.