Hop til indhold
Stavox

[Solved] Slet rigspoliti.


hejmeddig

Recommended Posts

Jeg har flere gange oplevet at rigspolitiet har abuset deres position. At de bare kan demote folk uden at give en grund eller snakke med en først er helt forfærdeligt.

Der er ikke nogen rp i det. Der er mindre og mindre folk på stavox serverne og jeg tror at dette er en af grundende til det. Det er ikke rp. Det er dumt og folk som er rigspoltichefer er små magtliderlige kælderboende.

Link til kommentar
Del på andre sites

Først og fremmest så er rigspolitiet kommet af en grund. Nemlig og lave mere RP. Mulighederne for at lave dine egen styrke, lave dine egen rangs og alt muligt som man ikke kunne gøre med jobbet "indsatsleder". Som Dynn også skriver i sit post angående ændringerne:

 

scKe2mk.png

 

At du skriver "Der er ikke nogen rp i det" er jo en decideret løgn. Har du kunne haft lavet custom rangs i politiet hvis Rigspolitiet ikke vil have været der? Vil du kunne have afholdt møder hvis Rigspolitiet ikke var der? Lad mig svare for dig. Nej!.

 

"Jeg har flere gange oplevet at rigspolitiet har abuset deres position. At de bare kan demote folk uden at give en grund eller snakke med en først er helt forfærdeligt"  Det er deres job og lave deres EGEN styrke. De behøver ingen grund til at fyre dig. Hvis det er fordi de fyrer dig lige inden udbetalingen af bankboksen og tager pengene selv, så kan jeg godt forstå at du er sur over det. Men ellers har de intet gjort galt. Hvis du ikke har læst postet om ændringerne til politiet vil jeg råde dig til at læse det igennem:

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.