Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Kagen


Solander

Recommended Posts

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klagen håndteres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hey Solander, jeg sad og kiggede lidt på dig efter vi har fået 4 cases med dig at du havde punkteret 4 betjentes dæk. Som jeg vælger at gøre er at holde øje med den betjent som nu var dig

Kan ikke huske om det var Fritex som sad og skrev en besked i vores admin-chat fordi jeg havde intet overblik og det med de andre 4 cases hvor du bare havde punkteret det dæk der så jeg valgte at spørge "Fritex hvis det var" om hvad du havde lavet jeg fik en fin forklaring, men videre til hvad du endelig klager over.     

 

Som du ser på dit bevis de første 20 sekunder af tiden vælger du endelig at være ligeglad med at jeg står og snakker med dig, det er endeligt ret træls og for det andet har du også video før det klip der? Og som du nævner flere gange skal jeg fremvise reglen hvor der står du ikke må have den, og som jeg siger det fungere ikke for dig, og som jeg har skrevet længere oppe sad jeg og kiggede på at folk de skulle køre rundt om som også skabte et problem når du ikke var til stede ved din "fartmåler station"

 

Dog kan jeg godt se jeg var lidt hurtig til at give dig jobban, men inden da på min anden skærm tjekkede jeg også lige din staff historik igennem fordi du ikke var særlig samarbejdsvillig, og der stod har du i alt 10 jobsbans bare fra "All cops kategori", jeg beklager dog at du ikke fik mere ud af mig, men en anden gang så please vær lidt mere høflig når jeg kommer og spørg dig pænt om du kan lave den om så biler og personer bedre kan færdes.

 

God aften 

- Kagen  

Link til kommentar
Del på andre sites

Har lige at adde, at jeg stod og spectated ham i noget stykke tid, for jeg nemlig at se om der ville ske noget angående 'roadblocken' som han havde sat op.

 

Men dog før det, havde jeg fået en case på der var en som punkteret dæk uden grund. Så jeg valgte at tage casen og jeg så at det var Solander der var grunden til dækkende var sprunget.

Så jeg valgte at tage fat i Solander ved roadblocken midt på vejen ved siden af PD, og jeg vælger at sige til ham at han ikke bare skal punktere dækkende på bilerne inde i pd, bare som en mundtligt advarsel.

Og derefter vælger jeg at spectate ham igen, for at se vis han lavet en ligende ting igen. Da jeg så at Kagen valgte at tage med ham i en casen angående af hvad jeg lige har været i, 

men Kagen valgte så at blande de 2 casen sammen altså både roadblocken og punkteringen af dækkende i PD. Da jeg så ser at Kagen vælger at ende casen, forsætter jeg med at

spectate ham for at se om han kunne kontrollere roadblocken som han havde sat op. Det er så der hvor Kagen vælger at tage fat i ham, hvor jeg synes han handlet lidt for hurtigt,

med job bannet, som i kan se i videon.

 

//Fritix

 

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes at det er fint, at han fjerner din "rundkørsel", hvis det ikke fungerer rent rp mæssigt. Vi kan godt blive enig om, at han har været for hurtig i forhold til det jobban, da det du har gjort ikke burde give jobban i 60 min. 

Jeg vil tage en kort snak med Kagen angående dette.


Tak for din klage.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.