Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Requests


Plys

Recommended Posts

Dit in-game navn: AS plys
Vedkommendes in-game navn: susanna jensen/ Nissemand og John bent/ hingi jensen
Dit SteamID: STEAM_0:0:131154834 
Vedkommendes SteamID:  STEAM_0:0:147303363 og STEAM_0:1:169966244 
Tidspunkt for hændelse: 02:30 
Hvad regler er blevet brudt: RDM og propblock og propsurf 
Hvad skete der?: Jeg går hen til nogle huse og så lige pludselig bliver jeg bare skudt jeg og jeg siger til dem at de ikke kan stoppe fordi folk gerne vil lave RP og jeg siger til dem de skal stoppe Men de bliver bare ved
Beviser: 

 

 

 

66843192_392106818326932_7488699883474386944_n.jpg

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Plys. 

Vi har et lille problem. På dine videoer er det svært at se hvem der gør hvad og hvad det er der rent faktisk sker. Men lad os tage videoerne i rækkefølge. 

 

Video. 1 (RDM 2)

Det er ikke rigtigt noget vi kan gøre ved denne video eftersom man ikke kan se navnet på personen der skyder dig. 

 

Video. 2 (RDM 1) og Video. 4 (Propblock)

Du løber ind i hans base imens politiet raider ham. Han kan ikke vide om du er betjent eller ej. Jeg skal nok lige tage en snak med ham i dag eller i morgen omkring hans blokering af indgangen. 

 

Video. 3 (Propsurf)

Igen har vi samme problem som video 1. Der er ikke noget navn på videoen så der er ikke noget jeg kan gøre ved det. 

 

Et godt råd ville være at få et optagelsesprogram på din computer så det er nemmere at se hvem der gør hvad, men også så vi bedre kan forstå sagen. 

 

MVH. MRGreen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.