Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request på alexander tp, Christibladi BN, EOW DET ER FEEWW, Ralphy, TobiasO


Recommended Posts

Dit in-game navn:
NicklasDK

Vedkommendes in-game navn:
alexander tp
Christibladi BN
EOW DET ER FEEWW
Ralphy
TobiasO

Dit SteamID:
STEAM_0:1:116687588

Vedkommendes SteamID:
STEAM_0:0:98556178
STEAM_0:1:158034249
STEAM_0:1:193580897
STEAM_0:1:507571546
STEAM_0:0:449838202

Tidspunkt for hændelse:
Ved klokken 04:04:07 til 4:14:42. Dette er om natten skal de siges.

Hvad regler er blevet brudt:
alexander tp han bryder reglen 1.6 altså Du må ikke gøre brug af props som et våben / uden for RP redskab (propsurf, proppush, propkill, propshield, propblock og propspam).
Christibladi BN han bryder reglen 1.6 og 1.8 altså Du må ikke gøre brug af props som et våben / uden for RP redskab (propsurf, proppush, propkill, propshield, propblock og propspam). Hvis du dør skal du vente fem minutter før du vender tilbage til det samme sted / samme RP situation, ellers er det brud på NLR (New Life Rule)9 Han bryder også reglen RDA
EOW DET ER FEEWW han bryder reglen 1.6 altså Du må ikke gøre brug af props som et våben / uden for RP redskab (propsurf, proppush, propkill, propshield, propblock og propspam).
Ralphy han bryder reglen 2.4 altså Hvert raid, carjack, PD-raid, mug, kidnap osv. du fortager dig, skal startes gennem handlings-kommandoen. F.eks /raid og /mug. Du skal i øvrigt vente 5 minutter før du fortager dig en ny handling
TobiasO han bryder reglen 2.21 altså Stunstick-abuse i form af boosting til niveaur du ikke naturligt kan komme o.lign vil udløse en uges ban

Hvad skete der?:
Jeg hørte en der råbte nedunder gik ned og tjekkede og borgmesteren var "Kidnappet". Personen havde ikke skrevet /kidnap i chatten denne person er Ralphy. Ralphy kommer ind og siger fuck hvor er det fake det der, jeg har ikke gjort en skid.
Jeg er på vej ud med borgmesteren men så lukker Ralphy døren og låser den jeg åbner den så og arrester ham. Jeg går så udenfor og ser en person som hedder EOW DET ER FEEWW ingame. Som har propsurfet sig selv op i luften. Jeg forstår ikke hvordan han er usynlig men er han ikke staff.
Derefter kommer Christibladi BN og propsurfer sig op mod EWW DET ER FEEWW, og så videre hen mod ham. Så kommer alexander tp hen til mig og han tager en prop og skubber mig med den. Det ligner meget han vil gøre det samme som de andre men gjorde det ikke.
Christibladi BN falder så ned men dræber sig selv i stedet for at blive levet op (Jeg var i gang med at leve ham op her). Christibladi kommer så tilbage efter han døde og han troller mig lidt og så siger han til mig og Borgmesteren "Kan jeg så arrestere en Borgmester?" Altså der er ikke gået 5 minutter her efter han døde og det betyder så han bryder NLR. Han unarrestede ikke denne person derfor RDA'er han ham.
Vi er så nede ved jail jeg tror så han har tænkt sig at unarreste men har ikke gjort det. Der stod også i chatten at der var en person der flygtede så jeg gætter på det er Borgmesteren. Jeg kan ikke komme op og Christibladi kommer ned og sidder stuck i elevatoren. Vi dræber så os selv fordi vi ikke kan komme op. 

Beviser:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej NicklasDK.

Jeg har lige set din video, og læst det som du beskriver af regelbrud samtidigt med, og jeg har lige nogle punkter/spørgsmål, som jeg lige vil have svar på.

1. I Din video, ruller du ikke igennem chatten så man kan se om Ralphy faktisk har skrevet /kidnap eller ej (Han kan kidnappe i 15 minutter). Du bryder også en regel, ved at du som borger hører kidnap, skifter til betjent og raider basen. Det må du ikke.

2. EOW DET ER FEEWW, er vidst usyling pga han sidder stuck i world eller lign, han skal selfølgelig have en straf for probsurf.

3. Christibladi BN, virker til at prøve at få EOW DET ER FEEWW fri fra world som han sidder stuck, hvilket virker til at være grunden til hans propsurf. Det er måske den bedste måde at kunne hjælpe EOW DET ER FEEWW på eftersom der ikke er nogle staffs online. Jeg vil dog tage fat i ham for at høre hvad den arrest af borgmesteren gik ud på, hvor han også brød NLR.

4. Jeg kan ikke rigtig se hvad Alexander TP, har gjort forkert med den prop? Han spawner en prop, stiller sig på den, fjerner den igen? Er der noget jeg ikke har opfanget?

5. Tobias O, skal selvfølgelig ikke misbruge vagtjobbet på den måde, og jeg vil tage en snak med ham når jeg ser ham ingame.

 

Et tip til en anden gang, så sikre dig lige at skrue lidt ned for musikken og slå din mikrofon til,  så man har en bedre fornemmelse af hvad der bliver snakket om ingame.

 

- Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Tak Maxx0758.

Kan godt set hvad du mener med det hele. Men hvis du kigger godt efter ved 3:29 til 3:33 Ser man at jeg bliver ramt at proppen. Det var nok ikke hans mening men ville bare pointere det hvis der var noget. Er ikke Staff så har ikke den samme tankegang hvis man kan sige det sådan på Stavox.

Kan godt set det med at man ikke må skifte job til Politi bare fordi jeg havde hørt noget og så bare går ned og skynde mig derind. Skulle for det første nok havde ventet til at personen sagde noget igen over radioen. Men så man desværre ikke kan se i videon tjekker jeg det i chatten før at jeg filmer men det tager jeg på min skuldre. Og der stod intet med kidnap på det tidspunkt. Men så ved jeg til en anden gang hvordan jeg kan gøre det bedre.
Havde selv lagt mærke til det med at man ikke kan se det i chatten, altså at jeg ikke scroller i op, så man ikke ser chatten fuldt ud. Men jeg lagde først mærke til det da jeg stod op igen. Forstår godt hvis han ikke for en straf.

Undskyld hvis der er en masse stave fejl :)

Tak for dine tips! Du har været til en stor hjælp

- NicklasDK

Link til kommentar
Del på andre sites

Undskyld for det sene svar.

Jeg har kun haft fået snakket med Christibladi, da han er den eneste af dem jeg har mødt ingame. Jeg har også haft travlt de sidste dage med ferieture osv. og har derfor ikke kunne få fat på de andre.

Eftersom der er gået så lang tid, så lukker jeg banrequesten her, og håber på at de ikke laver noget lignende igen.

 

-Maxx0758

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.