Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ban Request -


Recommended Posts

Dit in-game navn: SR MRBIG, MR GHOST

Vedkommendes in-game navn: Soldaten, Benjamin Bentzen, Snowtic & Navnet er Bob

Dit SteamID: STEAM_0:1:116606557

Vedkommendes SteamID: STEAM_0:0:58044139, STEAM_0:1:119309187, STEAM_0:1:215198548 & STEAM_0:1:119309187.

Tidspunkt for hændelse: 5:30

Hvad regler er blevet brudt: 1.3, 1.8, 2.1, 2.21, 15.28,

Hvad skete der?: Mig og @mr ghost12 var næsten lige joinet, hvor vi så ser 1-2 personer der står og skyder, det bliver så til fire senere i spawn. Se videoen nedenfor.

Beviser:

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak fordi du tog dig tid til at rapporte regelbrud. For at vores Staff kan behandle den bedst muligt, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.

Ban-requesten håndteres af den første ledige Staff.


Opfølgning samt kontrol føres af ZeNoxXi

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Soldaten Skinsjar.com skrev:

Jeg kommer ind på server kl 5 et eller andet jeg join P.E.T agent fordi jeg ser at borgmester blev skudt hele tiden af Navnet er Bob jeg gjorde bare mit job så sikkerhedsvagt og beskyttede borgmesteren

Så må du lægge en banrequest - eller /demote (navn) (grund), du har flere muligheder end selv at skyde ham.

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MRBIG.

Efter at have set videoen igennem kan jeg godt se der har været en del troll. Hovedsageligt er det Benjamin Bentzen og Navnet er Bob der har været de store ballademagere.  Jeg vil ikke mene at Soldaten og Snowtic som sådan har gjort noget galt (I følge videoen).  Som sagt er det de to ballademagere Bob og Benjamin der vil modtage en passende straf ud fra deres opførsel og handlinger (Jeg vil dog lige se om jeg kan kontakte dem før de modtager straffen.). Forvent svar inden for 24 timer. 

 

MVH MRGreen.

 

PS.

Hvis i andre ikke har noget der er pisse fucking vigtigt, så lad vær med at skrive herinde, Tak 🙂 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.